It is currently 12 Apr 2025, 21:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Jan 2010, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
buna ziua am o problema foarte grava la motor, toate problemele au inceput luni dimineata in Miercurea Ciuc dupa o noapte cumplita la -36* mi-a inghetat antigelul in motor complet. Nestiind ca este inghetat am incercat sa pornesc masina i-am de de 4-5 ori la cheie si nu a vrut sa porneasca, am lasat-o asa si am plecat la munca dupa-amiaza am fost la service in Ciuc am lasat-o peste noapte sa se dezghete si marti sa ma duc sa o iau schimbandui-se antigelul dar tot asa dadea sa porneasca dar nu o lua, azi cand m-am dus inapoi sa vad in ce stare e masina mea mecanicu mi-a zis ca nu am compresie la motor si crede ca sunt supapele distruse si ce se mai distruge pe acolo din cauza ca pompa de apa era inghetata si s-o fi rupt niste dinti la cureaua de distributie.
Acum intrebarile mele sunt: 1. daca stie cineva cam la ce cost se ajunge cu o asemenea reparatie (asta e cea mai usturatoare)
2. daca intradevar se poate intampla lucru asta daca motorul este inghetat si se da la cheie.
3. si 3 daca cunoaste cineva vrun mecanic bun in Miercurea Ciuc care se pricepe la asa ceva ca unde am dus-o nu prea i-mi inspira incredere, eu sunt din Buzau dar nu am cum sa duc masina in Buzau din cauza distantei acum..
Va multumesc si va dau un sfat verificati antigelul ca sa nu patiti ca mine.

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2010, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
Pompa de apa pe cureaua de distribuie este neteda, in caz ca s-a blocat, putea sa patineze, sau sa`ti rupa vanele din plastic din pompa si se miste liber, sau ..in cel mai rau caz sa`ti sara cativa dinti cureaua de pe rolele :( Eu unul as fi stat langa ei, sa nu schimbi piese dupa ureche. Verifica intai distributia sa fie pusa la punct corect, apoi un test de compresie.

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2010, 01:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
multumesc de raspuns de stat langa mecanic nu am putut ca am fost la servici, de schimbat deocamdata nu schimb nimic maine ma duc sa o iau trasa de acolo si sa ma mai duc la un alt mecanic. Daca ar fi rupti paletii din pompa de apa ar putea sa porneasca? Mecanicu mi-a zis atat ca a demontat 3 bujii, cele din fata motorului ca celelalte le are tocmai in spatele motorului si nu a putut sa ajunga acolo si ca nu ar avea compresie si e acolo a dedus ca s-ar putea sa se fi distrus motoru.
Daca cineva mai are sfaturi va rog sa ma ajutati ca aici in Ciuc e cam greu parca ai fi in tara straina.

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
azi am dus masina la un alt mecanic si maine dimineata se apuca de demontat sa faca constatarea. Mi-e si frica sa-l sun maine o sa va tin la curent poate pute-ti sa ma ajuta-ti cu ceva piese mai ieftine daca stiti.
Va multumesc.

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
dupa cum am zis ca va tin la curent cu evolutia reparatiilor, azi am fost la mecanic si mi-a zis ca supapele sunt vinovate pentru lipsa compresiei, nu mai inchid bine si se scurge benzina pe langa supape si maine le duce la rectificat. El zice ca o sa iasa bine, acum eu trebuie sa umblu sa caut garnituri de chiuloasa si daca tot am umblat la motor sa-i schimb si distributia.

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Asta e cauzata de incercarea de pornire dupa noaptea aia geroasa ?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
As dori sa ne spui si costurile reparatiilor..


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 19:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
da asta s-ar fi intamplat dupa ce a inghetat si am incercat sa o pornesc, nici mecanicul nu prea poate sa-si inchipuie cum s-a intamplat dar alceva nu avea ce sa fie pentru ca masina pana atunci dimineata mergea impecabil. Despre costuri o sa va zic saptamana viitoare cand aflu si eu deocamdata trebuie sa iau garnituri de chiuloasa si ulei.

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
salut la toata lumea azi va dau informatii despre costurile reparatiei:
- 2 garnituri de chiuloasa = 250 ron
- 6l ulei 5w40 = 150 ron
- filtru ulei = 25 ron
- planare chiuloase si supape = 240 ron
- sigurante supape 6 buc. = 25 ron
total= 690 ron + manopera la mecanic care inca nu stiu cat o sa fie
Asta din cauza neglijentei mele de a verifica antigelul

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2010, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
Buna ziua la toti dupa toata nebunia cu supapele si chiuloasa mecanicul a reusit de a pornit motorul dar acum a aparut alta problema, se tureaza singur motorul, am pus-o pe tester si arata eroara la sonda de temperatura si sonda landa pe care cica a verificat-o si nu are nimic si acum sa vada cablajul poate o fi de acolo.
Intrebarea mea este are aceste 2 piese treaba cu turatia motorului??

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2010, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2147
Car: 156 GTA
lambda, respect pentru greci
landa e altcineva :)

Cum a verificat sonda?
Daca senzorul de temperatura este cu probleme e normal sa stea mai sus turatia.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited