It is currently 22 Nov 2024, 07:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Pentru ca s-a iscat o adevarata poveste care se deruleaza in acest moment pe PM, propun sa facem publica discutia despre supraalimentare. Este benefica montarea unui kit supercharger pe o alfa sau nu? Avantaje vs. dezavantaje.

Asadar, cei ce aveti deja informatii utile despre supraalimentare, sunteti invitati sa le punem la comun, sa le intoarcem pe toate partile, sa dezbatem civilizat si argumentat. Stiu ca sunt oameni care au strans deja destula documentatie, au studiat atent acesta optiune. Printre aspectele ce merita discutate as enumera (dar asta nu inseamna ca nu sunt si altele demne de luat in seama):
- model / marca supercharger: Recomandari, avantaje vs.dezavantaje
- fiabilitate. In ce masura afecteaza fiabilitatea motorului?
- costuri: costul achizitei kitului, cost de montare, costuri de intretinere ulterioare: revizii mai dese?
- executie: unde se poate monta asa ceva? Exista in Romania un service care poate face asa ceva?

Eu am inceput munca de research de putin timp, am ceva informatii dar putine. Pe masura ce descopar lucruri interesante, demne de luat in seama, le voi posta aici.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Despre avantaje (chiar si dezavantaje) nu cred ca are rost sa vorbim :lol:

Ca si solutii de luat in calcul sunt doua: Rotrex sau Eaton (eu as merge pe cea de-a doua datorita costurilor si disponibilitatii: s-au montat OEM pe Mini si Mercedes, se pot achizitiona SH la preturi cat de cat accesibile). O sa-ti mai trebuiasca probabil un intercooler, ceva cat de mic (de ex. cel de 1.9JTD sau similar).

Din citite, cu boost mic (0.6-0.7) internele stock ar trebui sa faca fata ok (cel putin la 2.0, nu stiu ce diferente sunt / daca sunt la 1.6). Despre castigul de putere, 2.0 urca undeva spre 200cp, la 1.6, din nou, nu stiu.. Singurul 1.6 supraalimentat pe care-l stiu este cel din Irlanda, care este Turbo si din motorul caruia nu a mai ramas mare lucru OEM. Ar mai fi J12le de la Autodelta, care tot Turbo este, si care cu presiune 0.7 (apropo de limita safe) produce 180cp (teoretic, ar trebui sa scoti mai putin cu compresor).

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Mi-e un pic teama de SH-uri. Daca as lua un astfel de kit pe bucati, as merge tot pe piese noi. Oricum, din ce am vazut eu, pretul unui kit complet, nou, ajunge la cateva mii bune (euro, dolari). :|

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai normal ca ajunge la pret mare, ca nu e ca si cum iei compresorul si gata, il pui pe masina.
Aparent, nu stii nici macar jumatate din componentele necesare, esti cam caine surd la vanatoare.
Pe linga compresorul in sine, ai nevoie de sistem de ungere al lui, separat de cel de ungere a motorului, sistemul de prindere, care e foarte complicat de proiectat si executat, rola, curea, intercooler, traseu admisie refacut, injectoare, pentru ca m-as mira sa reziste injectoarele stock la o crestere de putere de 50%, plus alte cateva maruntisuri ce nu merita mentionate. Apoi vine reprogramarea ECU, care e cu cantec.
Toate astea de mai sus nu le fac bine nici aia de la Autodelta, deci miram-as sa le poti face in timp util pornind de la cunostiinte 0. Iar sa pui pe altii sa le faca, daca nu au mai facut, nu as risca.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Compresoarele de tip Roots sunt foarte fiabile. Din cate stiu doar vaselina de la rulmenti de innoieste la intervale regulate, iar ungerea se face fara circuit de pompare a uleiului (i.e. intern). In rest tubulatura oricum trebuie facuta pentru masina ta.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Last edited by Dany on 05 Dec 2011, 19:30, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Si daca pui in balanta cati bani costa toata treaba plus cheltuieli neprevazute plus eventuale reveniri in service ca nu stiu ce nu merge , toate astea ca sa ajungi la 160 caluti nu cred ca e vreo afacere decat daca scoti bani din asta . Cu 10 miute cat iei pe a ta plus 6 - 7 mii cat te-ar costa "proiectul" ai direct bani de un 59 TBi sau poate Brera ... E mult mai jmekera si scapi si de stres si neprevazut .
Altfel zic sa iti pastrezi masina , e foarte frumoasa si ok asa cum e ...


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
GTA....Huidu??

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
10 mii pe a lui cam greu, sa fim seriosi, au scazut preturile destul de mult. iar Alex are dreptate, e greu, sa zicem ca se poate face, dar cu costuri mari care eu zic ca nu merita. apoi, sincer, ai nevoie de o suspensie si niste frane decente. deci alti bani.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sa o luam pe rand:
- sistem propriu de ungere, afaik, nu e nevoie; a explicat Dany de ce. Posibil sa ma insel, caz in care, rog detalii
- sistemul de prindere nu e asa de complicat de realizat, au montat altii deja compresoare pe TS, se poate "replica"
- da, ai nevoie de rola + curea, aici e momentan o necunoscuta..
- injectoarele stock pare-se ca pot face fata la boost mic, culmea, chair si cu ECU stock (ideal clar e un remap)
- da, trebuie refacut traseul de admisie, dar se face (been there, done that la GT cand cu FMIC-ul)
Clar nu-i treaba simpla, nu e ca si cum ai schimba o distributie, dar eu zic ca se poate face, cu un buget nu foarte mare (1000-1500E in varianta propusa de mine mai sus) si cu niste rezultate simtitoare.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 05 Dec 2011, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Ce face omul cu mana lui (se numeste lucru manual) iti ofera o satisfactie mult mai mare.
Lasati omul sa incerce, asta e calea spre progres.
Una e sa iti cumperi "gta" si alta e sa obtii rezultate prin munca.

PS: Si esecul este tot o cale spre progres.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 03:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
ALXege Quote:
Sa o luam pe rand:
- sistem propriu de ungere, afaik, nu e nevoie; a explicat Dany de ce. Posibil sa ma insel, caz in care, rog detalii
- sistemul de prindere nu e asa de complicat de realizat, au montat altii deja compresoare pe TS, se poate "replica"
- da, ai nevoie de rola + curea, aici e momentan o necunoscuta..
- injectoarele stock pare-se ca pot face fata la boost mic, culmea, chair si cu ECU stock (ideal clar e un remap)
- da, trebuie refacut traseul de admisie, dar se face (been there, done that la GT cand cu FMIC-ul)
Clar nu-i treaba simpla, nu e ca si cum ai schimba o distributie, dar eu zic ca se poate face, cu un buget nu foarte mare (1000-1500E in varianta propusa de mine mai sus) si cu niste rezultate simtitoare.
Hai sa o luam usurel, ca nu e chiar asa. Mai acum o saptamina postai ca TS-ul are regulator de relanti si altele de genul, acuma ne povestesti ca nu e asa complicata montarea unui compresor. Sa separam fantasticul de real, ca daca le amestecam nu facem bine nimanui.
Nu e deloc treaba simpla montatul unui compresor, presupunand ca lubrifierea, injectoarele, masurarea debitului de aer, admisie, etc, nu ridica probleme, motajul in sine si angrenajul, ei bine, vreau eu sa vad cum rezolvi asta. Crezi ca este indeajuns sa ceri pe forum desenele CAD ale prinderilor si gata ?

Oricat de atractiva este ideea unui astfel de proiect, totul facut custom, etc, nu e deloc viabila, prea multa munca, prea multi bani, pentru rezultate nespectaculoase, asta in cazul in care totate micile probleme vor fi rezolvate intr-un final.
Un transplant de motor e mult mai ieftin si simplu, rezultatul mai placut in exploatare (din punctul meu de vedere).
Cumparat un 2.0 TS, refacut complet, eventual cu mici modificari (axe cu came SH se mai gasesc pe ici pe colo si nici nu e mare nevoie de ele, galerii Euro2 peste tot, ba chiar si unele SuperSprint din cand in cand pe eBay, o admisie, o evacuare, un remap si aia e), se ajunge la 160CP usor, aspirat, fara mari complicatii.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
:goodpost: Exact aceeasi chestie am vrut sa o spun si eu, dar am crezut ca o sa fiu considerat hater. Cu banii pe care ii dai sa iti pui compresor pe 1.6 105 cai, iei un 2.0 ts si ii faci rebuild complet + upgrades si iti va aduce mai multa satisfactie la condus ca un 1.6 compresor. Eu inteleg ca e interesant sa ai o masina modificat, cred totusi ca e mai interesant cand chiar intelegi FOARTE BINE ce se intampla cu motorul ala cand il modifici :wink: . Spor cu proiectul :)

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 10:50 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Banuiesc totusi ca cine se gandeste la astfel de modificari o face pentru ca vrea o crestere importanta de putere pe al sau aspirat, nu un + 10CP care se simt ei, dar prea putin...
Pentru un 2.0 TS, o varianta de upgrade mai este cea facuta de Aicu si care iti da un +30 CP macar pe care sa ii si simti. Recunosc insa ca eu unul nu as adopta nici aceasta varianta... Tocmai de aceea astept si poate vreodata imi voi lua GTV/Spider 3.0-3.2 V6, just for fun :D


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Discutia a decurs exact in modul la care nu mi-as fii dorit.

1. Partea esentiala nu este daca merita sau nu, sau ce fac eu cu 105+ cai; discutia este daca aveti informatii despre un eventual service care ar putea face asta si ce implica, punctual, indiferent de puterea motorului pe care se monteaza acest supercharger. Se poate face asa ceva sau rezultatul final se preconizeaza o mare tiganie? Asta as vrea sa vad/citesc, nu pretul masinii mele pe piata din RO sau recomandari catre alte masini. :sleep:

In conditiile in care se va continua discutia in acest fel, topicul se poate considera inchis din partea mea. totally useless information! :peace:

2. vad comentarii despre pretul masinii mele, probabil intemeiate ar zice unii, total inutile as azice eu, pentru ca nu e subiectul topicului. V-as spune dragilor, cu deosebit respect, nu ma intereseaza catusi de putin pretul oferit de piata, ma intereseaza mai mult pretul la care eu as fii dispus sa ma despart de ea. Si, din pacate, acestea doua nu coincid. In concluzie, masina nu va pleca de la mine, nu mi-a gresit cu nimic astfel incat sa imi doresc asta cu orice pret. Oricum, consider ca aceasta discutie nu isi are rostul, dar daca voi vreti asa, asa dicutam...

PS. Intentia mea e de clarifica anumite lucruri, nicidecum sa fiu ironic. Daca am suparat pe cineva, asta e!
PPS. Multumesc tuturor celor care mi-au trnsmis PM cu sfaturi si pareri sincere.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Eu inteleg ce spui tu dar sincer, cate masini supercharged sunt pe forum la noi? La ce fel de raspunsuri te astepti avand in vedere ca nu a dus nimeni la sfarsit un astfel de proiect :). Cumpara-ti un 75 2.0 ts si umbla tu cu mana ta la el, altfel te simti cand inveti tu sa lucrezi la masina ta, cand o sa ajungi la cunostintele necesare iti pui singur un compressor :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
eu sper macar sa intelegi ca nu era vorba de cati bani face masina ta . lumea incerca sa te sfatuiasca de bine . mi se pare decent , nu inteleg la ce te asteptai . era mai bine daca iti ziceau toti " da , fa un lucru imbecil , arunca pe geam cateva mii de euro ca sa atingi suta in 9 secunde nu in 11 ca cea stock " ?
ti-am zis , daca ai scoate bani din asta te-as intelege , dar asa ???
si avand in vedere ca deja ai pus la cale "proiectul" cu seth de ce mai ai nevoie ? consider ca te poate sfatui destul de corect legat de modificarile astea iar acum ai aflat si parerile celorlalti .


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Discuţia din punctul meu de vedere poate deveni foarte interesanta dacă intradevar rămânem on topic. Hai sa zicem ca cineva chiar vrea sa pună in practică idee asta şi sa discutăm constructiv problemele.
Alexandrus a atins intradevar problema cea mai sensibila: flansele de montare a compresorului şi cuplajul la arborele motor.
Ungerea nu e o problema având in vedere ca nu există o parte rece şi una caldă ca la un turbo.
Injectoare se pot pune de 2.0 TS dacă chiar e nevoie, eventual un MAF de V6.
In fine, dacă cineva face rost sau produce desenele CAD şi vrea sa producă piesele undeva, vă pot face eu legătură cu o firma in Pitesti.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Hai sa o luam usurel, ca nu e chiar asa. Mai acum o saptamina postai ca TS-ul are regulator de relanti si altele de genul
Pai si ce, nu-i asa? Nu stiu in ce context ai citit tu asta, dar mai mult ca sigur ma refeream ori la Spiderul meu ori la un alt motor CF2.. :roll:
Alexandrus Quote:
Nu e deloc treaba simpla montatul unui compresor, presupunand ca lubrifierea, injectoarele, masurarea debitului de aer, admisie, etc, nu ridica probleme, motajul in sine si angrenajul, ei bine, vreau eu sa vad cum rezolvi asta. Crezi ca este indeajuns sa ceri pe forum desenele CAD ale prinderilor si gata ?
Aaaa.. da?! :roll:
Si n-a zis nimeni ca-i simpla, dar tu o faci sa sune a proiectare de nave spatiale :lol:
Alexandrus Quote:
Oricat de atractiva este ideea unui astfel de proiect, totul facut custom, etc, nu e deloc viabila, prea multa munca, prea multi bani, pentru rezultate nespectaculoase, asta in cazul in care totate micile probleme vor fi rezolvate intr-un final.
Un transplant de motor e mult mai ieftin si simplu, rezultatul mai placut in exploatare (din punctul meu de vedere).
Ceva imi spune ca nu e nici mai ieftin si nici mai placut in exploatare, dar astea sunt niste pareri subiective..
Alexandrus Quote:
Cumparat un 2.0 TS, refacut complet, eventual cu mici modificari (axe cu came SH se mai gasesc pe ici pe colo si nici nu e mare nevoie de ele, galerii Euro2 peste tot, ba chiar si unele SuperSprint din cand in cand pe eBay, o admisie, o evacuare, un remap si aia e), se ajunge la 160CP usor, aspirat, fara mari complicatii.
Credeam ca stii cam cat de greu gasesti 2.0TS cat de cat in mintile lui, nu degeaba bobby cauta din vara fara succes..
Legat de admisie, parca in alte topicuri (sa nu mai spun de discutii live) sustineai ca e o prostie sa umblii la admisia stock.. Te-ai razgandit?
Cat despre tot deranjul asta ca sa ajungi la 160cp.. adica engine swap + tuning pe noul motor.. mi se pare aproape la fel de complicat precum instalarea unui compresor..
Plus ca, vorbind strict in cazul de fata, nu prea vad sensul sa dai jos un 1.6TS cu putini km si foarte in mintile lui ca sa pui in loc un 2.0 cu multi km si despre care nu prea stii mai nimic..
Dany Quote:
Discuţia din punctul meu de vedere poate deveni foarte interesanta dacă intradevar rămânem on topic. Hai sa zicem ca cineva chiar vrea sa pună in practică idee asta şi sa discutăm constructiv problemele.
Good point!

@mugurel: Cristi a deschis topicul la insistentele mele, pentru ca intamplator si pe mine ma intreseaza subiectul, si am crezut ca putem purta o discutie constructiva, macar in teorie..

Poate ne dezvaluie si noua seth solutia pe care vroia sa i-o propuna si eventualele rezolvari la problemele ridicate (pertinent) pana acum..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E oficial, am cazut in ridicol. Regulator de relanti, mon cher ? Am zis sa fiu mai subtil, dar vad ca nu intelegi. Nu exista asa ceva, e o inventie de-a ta care iti cam arata nivelul tehnic.
Cat despre motorul 2.0 TS, cred ca ar fi bine daca ai CITI ce am scris, in loc sa dai un simplu qoute. Am specificat clar "refacut complet" pentru ca definitia de "in mintile lui" poate insemna multe, variaza de la persoana la persoana. Iar partea cu "refacut complet" iti cam demonteaza restul argumentului, "cu multi km si despre care nu prea stii mai nimic" (poate nu stii tu nimic, daca tot mai crezi ca exista regulator de relanti si nu citesti ca motorul ar trebui refacut).

Anyway, eu unul te astept cu desenele alea CAD ale prinderilor, doar ca sa fie clar daca vorbesti sa te afli in treaba sau chiar esti in stare de ceea ce spui.


Dany, vezi ca e complicata treaba cu MAF-ul, odata schimbat chiar si diametrul carcasei, complica enorm resoftarea. Eu unul inca nu am vazut (pe net, evident) pe Alfa pus MAF mai mare si softul facut ca sa includa modificarea asta.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 13:53 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
O chestie distractiva care mi-a atras atentia.
http://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning ... tuner.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Imposibil nu e, ideea e sa dispui de fonduri substantiale(+3-4k euro as zice) si mai ales sa nu tintesti prea sus, 150-160cp cu cuplu jos mult mai mare o sa faca suficienta impresie.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 14:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
E oficial, am cazut in ridicol. Regulator de relanti, mon cher ? Am zis sa fiu mai subtil, dar vad ca nu intelegi. Nu exista asa ceva, e o inventie de-a ta care iti cam arata nivelul tehnic.
Complet offtopic: atunci explica-mi te rog ce este la pozitia 10
Attachment:
20TS.jpg
20TS.jpg [ 33.44 KiB | Viewed 6801 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Daca ne tot invartim in jurul cozii si ajungem mereu sa discutam motarea unui compresor versus motor swap, discutia nu ajunge la nicaieri.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E o electrovalva, se gaseste NUMAI pe GTV-urile dinainte de 1998, pe 2.0 TS non-Euro.
Face parte din clapeta de acceleratie pe cablu, permite accesul aerului in galeria de admisi e clapeta inchisa.


Dany, oricum nu ajungem nicaieri din simplu motiv ca nu se pleaca de la ipoteze realiste.


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv ... o-gtv.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv ... gress.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mai bine te bagi in seama cu baietii astia.
O sa capeti ceva raspunsuri si n-o sa te ia nimeni la misto.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: supercharger
PostPosted: 06 Dec 2011, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
si la TS este relativ usor de combinat piese. de ex pentru Turbo, se potriveste galeria de JTD + are deja ceva locuri pentru ungere in bloc.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited