It is currently 03 Nov 2024, 00:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 21 Jul 2010, 20:09 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Pentru problema cu schimbarea turbinei (descrisa aici), m-au sunat azi ca a sosit turbina, dar... si-au adus aminte ca nu am schimbat distributia (masina are 2 ani si 8 luni si 35k km). Mi-au spus ca accepta faptul ca trebuiau sa-mi spuna la revizia de 2 ani, dar ca sa-mi schimbe turbina pe garantie trebuie sa imi schimb distributia.

Pretul pe care mi l-au dat (AI bd. Timisoara) e de 900 lei kitul (rola plus rulmenti) si 940 lei manopera normata. In schimb, primesc o turbina noua de vreo 6500 lei (fara manopera :roll:)

Evident ca am acceptat, pare un deal bun, mai ales dupa ce preturi am citit pe aici...

Ce s-o fi intamplat de au scazut asa preturile? Am vazut ca zicea cineva mai sus de vreo 2500 lei numai kitul...

Maine dimineata sunt programat la service - sper sa mi-o dea in aceeasi zi, au cam multe de schimbat.

_________________
Now: TFSI 310CP
ex: 159 Emozione 2.4 JTDm 210+CP
ex: 159 Distinctive 1.9 JTDm 150CP


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2010, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6678
Location: Brasov... oarecum.
i-o fi ajuns foamea/criza si pe ei din urma. dar daca turbina tre schimbata in garantie iar tie iti cer bani pe distributie desi ai schimbat-o la termen, atunci iti iau bani degeaba. daca schimbarea, in garantie fiind, a turbinei presupune automat si schimbarea distributiei, atunci inclusiv aceasta din urma operatiune tre sa se faca in garantie. practic tu cumperi o turbina mult mai ieftin....eu asa inteleg din ce ai scris tu.

e ca si cum mie cand mi-au schimbat caseta de directie, pe garantie, nu mi-ar fi facut si geometria rotilor si mar fi lasat cu una hais si una cea.

p

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2010, 21:34 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Poate nu m-am exprimat eu suficient de clar: conform planului de intretinere pentru motorul meu, distributia trebuie schimbata la 60k km sau 2 ani, oricare intervine prima.
Eu NU am facut schimbarea asta, pentru ca ei nu mi-au spus atunci cand am fost la revizia de 2 ani (cred ca era de datoria lor, nu? Sau eu ar trebui sa stau cu planul de intretinere in fata si sa urmaresc daca au facut fiecare punct?! :disgust: )

Asadar, acum practic imi cer un lucru corect - sa schimb distributia care ar fi trebuit schimbata in Nov. anul trecut. Asta nu se schimba pe garantie, intrucat e un consumabil care intra in planul de intretinere.

_________________
Now: TFSI 310CP
ex: 159 Emozione 2.4 JTDm 210+CP
ex: 159 Distinctive 1.9 JTDm 150CP


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2010, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6678
Location: Brasov... oarecum.
ok, am inteles acum ce s-a intamplat. in cazul asta da, iti schimba pe garantie turbina. si da, trebuiau sa-ti aduca la cunostinta ce anume trebuie schimbat la fiecare revizie. daca nu ti-au spus e din vina lor.
succes acum cu noua turbina

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2010, 16:37 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
pana la urma la cati km trebuie schimbata distributia asta?
venind spre casa dinspre west am oprit la Debretin (unde mai facusem un schimb de ulei inainte) sa-mi fac revizia de 60.000 km (a 4-a la mine!) si sa schimb si distributia. dupa ce au ramas stupefiati de caietul meu de service frumos completat deja cu 3 revizii mi-au spus ca nu trebuie sa fac nici o revizie la 56.000 km ci ar fi trebuit sa fac a 2-a revizie la 70.000 km nu la 28.000 km (cum facusem eu la AI) iar ca distributia trebuie sa o schimb la a 4-a revizie adica la 140.000 km.
mi-au aratat pe laptopul-tester ca urmatoarea revizie ar trebui sa o fac peste 22.000 km.
dupa ceva parlamentari (adica eu le ceream sa-mi faca revizia si ei l-au luat pe nu in brate) mi-au curatat un filtru si m-au trimis acasa fara sa-mi ia vreun ban si fara revizie dar cu rugamintea sa nu uit merg la revizie cand apare mesajul respectiv pe bord.
deci stie cineva de fapt care-i treaba cu schimbul asta de distributie?


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2010, 19:26 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Daca ai postat la motor de 2.4 jtdm banuiesc ca ai motorizarea asta, da ?
Si daca da o schimbi la 60 000 km.
& ptr more info citeste topicul bine ca am discutat schimbatul distributiei la diferite motoare.


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2010, 09:28 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
@ionutp: am citit topicul asta cap coada si tot nu inteleg de ce trebuie sa schimb distributia la 60.ooo km in Romania daca in Ungaria se schimba la 140.ooo km? si nu e nici o diferenta in modul in care conduce un ungur prin Budapesta si eu prin Bucuresti: aceasi aglomeratie, acelasi mers bara la bara.


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2010, 11:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4264
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
In principiu daca nu respecti conditiile din RO de garantie vei ramane doar cu garantia internationala oferita de producator.Practic cel de-al treilea an de garantie este oferit de importator si nu este international.
Acum sa fiu sincer imi pare cam fortata treaba cu 140.000 km pt distributie, parca nu as risca sa merg atata cu ea in conditiile in care daca se rupe deranjul e cam mare.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2010, 18:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2010, 07:51
Posts: 94
Location: constanta
am schimbat ieri distributia la masina undeva la un service in constanta si am platit 1130 ron cu tot cu schimbul de antigel. manopera 300 ron, piese 750 ron si restul antigel si apa distilata. o curea, pompa de apa si 2 role continea kitul.

din ce am citit pe aici am vazut ceva despre 2 curele pt accesorii... daca imi poate explica cineva ce sunt acestea, la ce folosesc si cam cand ar trebui schimbate ?!

masina mea esti adusa din germania, limita pt distributie in germania este de 150k. cei de la service mi-au spus ca nu tine de drumuri diferenta aceasta mare intre 150k (germania) si 60k (romania) ci de piesele folosite la fabricatie. cureaua si rolele si dupa 145k arata impecabil, singura care avea ceva probleme si mergea putin mai greu fiind pompa de apa. preturile excelente si sper ca si treaba sa fie foarte buna. nu este un service autorizat dar aici au fost reparate toate masinile familiei de ani de zile si nu am avut probleme niciodata deci am mers si de aceasta data pe mana lor.

_________________
Alfa Romeo 159 jtdm 16v 150 cp - Fara inima ar fi doar masini


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2010, 23:27 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
eu cred ca cel mai probabil intervalul a ramas, cumva, de la 156 :).
Distributia pe lant nu s-a inventat la alfa 159 si nu stiu alte marci care folosesc distributie pe lant sa aiba intervalele astea ridicole... 40.000 pentru benzina si 60.000 pentru dizal. Pai cum se poate sa existe asa intervale, egale cu cele pentru masini cu distributii ce folosesc simple curele?
Eu am fost la service AR si am intrebat seful de service la cat se schimba distributia la 159 1.9 JTS. Din reflex mi-a zis ca la 60.000. I-am spus ca distributia e pe lant, pentru ca nu parea sa fie constient de chestia asta. A ridicat capota sa ia nota de chestia asta si mi-a zis ca intr-adevar, ne vedem la 120.000 pentru schimbul distributiei :).
Scrie si in eLearn despre chestia asta si mi-e greu sa cred ca masinile produse pentru Germania(cum e si masina mea de exemplu) au distributie pe lant si cele din Ro nu, pentru ca nu exista alt motiv pentru care aceeasi distributie sa se schimbe de 2 ori mai des in Romania.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2010, 07:57 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Noi, in RO, suntem mai cu mot.
Acelasi principiu, suntem in RO, moneda nat LEUL, insa cele mai importante ramuri ale economiei ( vanzarea de automobile, imobiliare, etc..) au preturi exprimate in Euro. De aici si imboldul psihic al consumatorul de a face credit in Euro, iar acum priviti situatia provizioanelor bancilor.
Conteaza si ce drumuri au nemtii, ma refer aici la stilul de mers. Presupun ca masinii ii ceri un efort suplimentar pe distributie ruland bara la bara la noi. Acolo te-ai urcat in a ta Alfa si faci 80 km pana la birou, intins.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2010, 08:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15254
Car: 115/960
Location: Bucuresti
1.9 JTS are distributia pe lant?! :shock: Interesant de stiut, mai sunt si altele care au astfel?
PS: stiam ca distributia pe lant nu se schimba, sau ma rog, se schimba foarte rar, si 120k km mi se pare putin.. Gresesc cumva?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2010, 09:19 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Se schimba mai rar. Si eu am auzit povesti ca la BMW ii garantata pana la 400-500k si cu toate astea tatal meu a vazut lant rupt la mult mai putini km. Multi cred ca daca-i pe lant te-ai scapat de toate grijile. :bash:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2010, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
la 1.9 JTS distributia este pe lant.
Si, de fapt, la 120k se schimba cureaua de accesorii, conform cu programul de mentenanta din eLearn. Nu spune nimic despre lant ca s-ar schimba vreodata, dar ultima revizie despre care spune ceva in eLearn e la 180k.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2010, 22:22 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
2.2 si 3.2 JTS au ambele lant, asa au venit de la GM, AR a modificat doar chiuluasa (cred ca boardu AR si-a facut sepukku realizind ca nu mai poate sa jepcareasca oamenii).

In general lantu tine mult si bine, se verifica uneori daca s-a intins (EVO X e unul din cazurile care pateste treaba asta, Nissan Micra etc). In mod normal, 400-500k km ar fi norma, daca ungerea e corecta si intinzatorul hidraulic in stare buna si mai mult.


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2011, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jan 2011, 14:32
Posts: 458
Car: Giulia Veloce Q4
Location: Braila
Salutare tuturor,
Sunt mebru nou in club si am cateva intrebari legate de schimbul distributiei care in Romania este la 1/2 din intervalul recomandat de producator, la fel si schimbul de uleI. Mai jos intervalele recomandate de prioducator:


Attachments:
Maitenance ALFA 159.JPG
Maitenance ALFA 159.JPG [ 99.73 KiB | Viewed 4003 times ]

_________________
Actual : Giulia veloce 2.2 210 cp Q4
Am avut:
Alfa GT 3.2 Q2
Alfa Giulietta QV Rosso Competizione
Alfa Giulietta 1.4 170 CP Rosso Competizione
Afa MiTo QV
Alfa Brera 2.0 170 cp
Alfa 166 2.4 180 cp 2007
Alfa159 SW 2011
Alfa159 SW 2009
Alfa 159 2,4 2010
Alfa GT 2.0
Fiat Grande Punto Arancio Capriccioso
Fiat Uno
Fiat 850
Top
   
PostPosted: 28 Jan 2011, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4264
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Salut Valentin si bine ai venit pe forum.

Am sa deduc ca intrebarea ta e de ce se schimba cele doua mentionate de tine mai repede in RO decat in alte tari. Raspunsul e simplu : conditii de trafic si carburant mai proaste decat in alte tari.
Pe langa asta nu stiu de unde ai facut rost de tabelul respectiv, vad insa niste chestii cel putin dubioase : spune-mi tu de ce acolo e recomandat ca filtrul de aer la benzina se schimba la alt interval decat la diesel? Are vreo legatura carburantul cu care merge masina cu praful prin care merge masina ?Sincer ma indoiesc, la fel se imbacsesc ambele...
Apoi filtrul de carburant la diesel scrie ca se schimba la 60k...eu doar iti pot spune sa NU faci asa ceva, din experienta de-a lungul timpului, mai mult de 30k nu am putut merge cu nici un diesel fara sa fie plin de mizerii/apa.

Atasat este scanul dupa cartea masinii, regulile insa sunt valabile pentru alte tari ale UE decat RO. Si vad ca si acolo sunt cateva diferente fata de ce ai postat tu.

La mine urmeaza sa schimb distributia si toate cele necesare la 60k km saptamana viitoare si ce pot sa spun e ca deja nu prea mai am incredere in rolele si curelele masinii, dimineata cel putin fac foarte mult scandal, nu as mai avea incredere sa merg asa cu ele inca 60k km !


Attachments:
alfa 159 service interval.zip [1.92 MiB]
Downloaded 107 times

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 29 Jan 2011, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Aug 2009, 15:04
Posts: 23
Location: Iserlohn, NRW
Apropo de revizii/schimbarea distributiei, saptamana trecuta am fost sa imi fac revizia de 40000, si cand le-am zis sa imi schimbe cam tot ce misca(ulei+toate filtrele) s-or cam uitat baietii crucis la mine si m-or intrebat de ce, ca astea trebe schimbate 1 data la 30000. Ma rog, dupa ce leam explicat ca asa ii filmu, am intrebat de distributie, cand trebe schimbata, ca citisem pe forum ca undeva pe la vreo 60000, da nu eram sigur si surpriza, la motorizarea mea distributia trebe schimbata cica la 150k sau 5 ani :?: . Acu nush ce sa zic... parca nu m-as risca sa stau atata cu ea. Pe urma intreb de urmatoarea revizie si imi zice tipu ca la 70000...ceea ce mi se pare putin cam mult pt un ulei. Asa ca iam zis ca ne vedem in 10k d km, la care el da nu trebe schimbat asa repere, da treaba ta, daca nu ai ce face cu banii hai. Ok...

_________________
Liese(159 - 1.9)


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2011, 17:13 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Da` ce motorizare ai ? La 2.4 distributia ( in RO ) se schimba la 60 k km sau 2 ani.
Pe afara se recomanda pe la 120 k km, depinde de tara.
Uleiul ar fi indicat pe la 10 - 15 k km, depinde cum mergi si in ce conditii.


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2011, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 18 Aug 2009, 15:04
Posts: 23
Location: Iserlohn, NRW
1.9 16v jtdm. Ca in tara se schimba la 60k si p-afara la 120k citisem si eu pe forum, da pare-se ca astia le schimba la 150k sau 5 ani :scratch: . Ceea ce mi se pare 1 pic cam mult, da pt siguranta o sa imi fac un drum pe la service sa intreb inca odata.

_________________
Liese(159 - 1.9)


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2011, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jan 2011, 14:32
Posts: 458
Car: Giulia Veloce Q4
Location: Braila
Multumesc pt raspunsurile legate de schimbul distributiei. Datele care le aveam erau de la Alfa UK. Am cumparat recent masina (sunt un vechi fan Alfa) dar pana acum am cumparat rational masini si spre norocul meu am ales in final cu in inima si deja stiu ca nu voi fi dezamagit. M-ar ajuta cateva lucruri la care sa fiu atent vis a vis de masina ( la motorizarea in cauza).

Saptamana buna

_________________
Actual : Giulia veloce 2.2 210 cp Q4
Am avut:
Alfa GT 3.2 Q2
Alfa Giulietta QV Rosso Competizione
Alfa Giulietta 1.4 170 CP Rosso Competizione
Afa MiTo QV
Alfa Brera 2.0 170 cp
Alfa 166 2.4 180 cp 2007
Alfa159 SW 2011
Alfa159 SW 2009
Alfa 159 2,4 2010
Alfa GT 2.0
Fiat Grande Punto Arancio Capriccioso
Fiat Uno
Fiat 850


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2011, 23:06 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
ca sa adancesc misterul schimbului distributiei la 2,4 jtdm uite si cazul meu!
- total intamplator, in urma cu vreo luna, am descoperit ca n-am caiet de service la masina. ca sa fiu mai precis n-am caietul de service romanesc! il am doar pe cel venit cu masina, in mai multe limbi (fara romana), si pe care scrie "valid in EU". evident baietii de la AI n-au pus nici o stampila in acest caiet de service; mai mult m-au facut pe mine vinovat ca n-am caietul romanesc;
- de nervi am scris un comentariu pe formularul de contact de pe site-ul companiei (http://www.alfaromeo.com" onclick="window.open(this.href);return false; sectiunea "contact") cu urmatoarele intrebari:
1.) caietul service in engleza e valabil in EU? raspuns primit "da"
2.) Romania e in EU? spre surprinderea mea "da"
3.) caietul de service in engleza e valabil in Romania? raspuns "da"
4.) exista vreu caiet de service romanesc valabil? raspuns "nu"! eventualul caiet de service, altul decat cel emis de AR este valabil doar in reteaua dealerului si nu este obligatoriu recunoscut de alti dealeri. daca vreau garantie internationala este obligatorie completarea caietului venit cu masina.
- am sa caut mailul si am sa-l postez ca sa va minunati; pana atunci de distractie puteti sa va treceti seriile de sasiu in formularul de pe site si sa intrebati de intervalele de service pentru Romania si de garantia din EU.
- eu oricum mi-am bagat picioarele in AI si'n garantia lor, am schimbat distributia la ~ 60.000 km ptr ca mi-a cedat fulia de vibrochen. oricum cei de la AI n'o sa mai pupe vreun ban de la mine. eventualele probleme am sa le rezolv fie pe la cei cativa excelenti mecanici de pe forum fie pe afara.
- si pentru ca paharul sa fie plin: la inceputul lui decembrie am mers cu masina la AR ca sa-mi schimbe celebra fulie pe garantie. evident n-au facut-o ptr ca nu aveam caietul de service (n-au contat facturile si hartiile emise de ei!). in schimb mi-au schimbat uleiul si toate filtrele. ca sa nu ma cert cu ei si ca sa-mi "elibereze" masina le-am platit, desi nu am cerut aceste servicii. l-am intrebat pe baiatul cu nume predestinat de la receptie daca macar au resetat contorul de schimb de ulei. mi-a garantat ca da. ei bine am facut de atunci ~ 1.300 km si mi-a aparut minunatul mesaj "change engine oil"


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2011, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jan 2011, 14:32
Posts: 458
Car: Giulia Veloce Q4
Location: Braila
Am primit astazi devizul estimativ pentru schimb distributie si revizie de 60.000/2 ani :
1. Curea distributie 180
2. Rola intinzatoare 210
3. Rola ghidare 120
4. Pompa apa 170
5. Curea transmisie 80
6. Curea accesorii 70

Revizie:
1. Filtru ulei 85
2. Filtru aer 100
3. Filtru polen 141
4. Filtru combustibil 270
5. Ulei 7l Mobil 1 220
6. Lichid frana 28
7. Lichid servo 40
8. Solutie de curatare servo inainte de schimb lichid(optional) 130 lei
9. Ulei cutie 130 lei

Manopera pentru tot 460 ron
Piesele sunt Conti/INA si filtrele MAN. Una peste alta cost total inclusiv cu ce nu este normal prevazut la revizia aceasta 2434 ron. Va rog sa imi spuneti daca este OK si daca ar mai trebui sa fiu atent la ceva.


Multumesc

_________________
Actual : Giulia veloce 2.2 210 cp Q4
Am avut:
Alfa GT 3.2 Q2
Alfa Giulietta QV Rosso Competizione
Alfa Giulietta 1.4 170 CP Rosso Competizione
Afa MiTo QV
Alfa Brera 2.0 170 cp
Alfa 166 2.4 180 cp 2007
Alfa159 SW 2011
Alfa159 SW 2009
Alfa 159 2,4 2010
Alfa GT 2.0
Fiat Grande Punto Arancio Capriccioso
Fiat Uno
Fiat 850


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2011, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4264
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Daca pretul este in reprezentanta atunci spune-ne unde anume se intampla asta, sincer ma gandesc serios sa imi fac si eu reviziile acolo.
Vezi doar ca trebuie schimbata si cureaua de accesorii la 60k km si deci mai bine tot kitul, la mine au fost atat de ocupati sa ma certe ca pun selenia 5w40 in loc de mirificul 5w30(despre care tot eu le-am povestit prima data) inca au uitat de acest mic aspect, cu toate ca cerusem special sa mi se comande si implicit schimbe accesoriile. :censored:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2011, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jan 2011, 14:32
Posts: 458
Car: Giulia Veloce Q4
Location: Braila
Preturile nu erau de reprezentanta si daca compar strict piesele de revizie(inclusiv distributia) avem
1. Pret reprezentanta Braila 3400 ron!!!
2. Pret reprezentanta Galati 2700 ron.
3. Pret Service(nu reprezentanta) 1560 ron
Desi masina mea era in garantie cumparata din Romania si am fost la reprezentanta acum sa imi schimbe EGR-u pe garantie invoca faptul ca garantia ar fi expirat deoarece am depasit cu o luna 1/2 cei 2 ani pentru a face revizia(aveam 59.200 km) . In aceste conditii daca nu ei nu revin si nu mai beneficiez de garantie nu mai are rost sa fac service la reprezentanta, mai ales ca un EGR cu tot cu montaj ar fi 800 ron, suma care cumulata cu costul eviziei oricum ar fi cu 300 ron mai mica decat cea mai ieftina oferta de reprezentanta. Daca fac un calcul simplu ce acopera garantia nu ar trebui in mod normal sa pice, iar daca pica este mai ieftin sa repar eu decat sa stau la mana lor.

Zi buna

_________________
Actual : Giulia veloce 2.2 210 cp Q4
Am avut:
Alfa GT 3.2 Q2
Alfa Giulietta QV Rosso Competizione
Alfa Giulietta 1.4 170 CP Rosso Competizione
Afa MiTo QV
Alfa Brera 2.0 170 cp
Alfa 166 2.4 180 cp 2007
Alfa159 SW 2011
Alfa159 SW 2009
Alfa 159 2,4 2010
Alfa GT 2.0
Fiat Grande Punto Arancio Capriccioso
Fiat Uno
Fiat 850


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited