marius Quote:
dr_bear Quote:
...
Moama ce calcule!
Esti constient insa ca daca Giovanni ala de ti-a asamblat Alfa in ziua cand trebuia sa iasa de pe linia de productie n-o vazuse de la nevasta-sa cu o seara inainte, sau era suparat ca pierduse Napoli, iti da peste cap ecuatia ?
Atunci norocul meu ca Alfa se face la Torino (cred) ,si Juventus de obicei castiga. Oricum imi place sa cred ca AR are un control al calitatii ceva mai strict si depisteaza defectele de asamblare generate de frustrari legate de abstinenta sexuala
Nu am vrut sa transform topicul omului in eterna confruntare "Germania sau nu". Nici sa demonstrez ca eu am facut o afacere mai buna.
Si pe mine m-a batut gandul sa ajung prin DE dupa o masina, dar m-am lasat pagubas descoperind la persoane fizice ce si-au cumparat masina de noua din RO, masini decente, ingrijite si putin rulate.
Hartoapele, gropile si liniile de tramvai din Bucuresti s-au redus considerabil, si pot recunoaste ca imi conduc Alfa cu relativ putina grija pe strazile noastre. Nu ca nu sunt grijuliu, dar sunt DECENTE. Deasemenea, cu foarte putine exceptii, principalele drumuri care leaga Bucurestiul de alte zone, sunt fie autostrazi, fie drumuri expres sau sosele nationale pe minim doua benzi, in stare buna, fara gropi, carute, lipsa marcajelor, etc.
Intre Bucuresti si Baia Mare spre exemplu, drum facut de mine recent, exista o singura portiune cu adevarat mai proata, si se afla intre Alba Iulia si Sebes, unde din fericire se si construieste o autostrada in paralel. Altfel avem asa : Bucuresti- Pitesti (autostrada, drum decent) ; Pitesti-Rm Valcea, drum national drum perfect (reparat recent) . Rm Valcea - Sibiu (Valea Oltului, drum decent, mergi incet in spatele unui TIR toata distanta) . A3 - Centura Sibiu (drum perfect). Sibiu- Sebes ,drum national, stare buna, doua benzi pe sens. Sebes- Alba Iulia....am zis, e aglomerat si in stare nu foarte buna. Alba-Iulia- Turda, stare buna. Turda- Gilau, varianta ocolitoare Cluj ,drum nou- perfect. Gilau-Dej Drum expres, stare perfecta. Dej- Baia mare, drum national nou nout, stare perfecta.
Sunt 605 km de drum, unde minim 550 NU AU NICIO GROAPA.
testat recent, cu AR 159.Diferenta fata de Germania? Am rulat cu 70 kmph viteza medie, si am consumat 5.5 l/100 km. In Germania rulam cu 130 in medie si consumam 8. In rest, articulatiile masinii, motorul, vopseaua, etc,etc, au la fel de mult de suferit ca in ambele tari.
Chiar cred ca comparatiile intre ROmania si Germania in ceea ce priveste starea carosabilului tin mai mult de anii 90. Acum vorbim mai mult de numarul de benzi...
Nu am nicio problema sa cumpar o masina luata de-aici si ingrijita corespunzator. Eu insumi am grija de masinile mele, si detin masini cumparate de noi si in buna stare de functionare dupa 8 ani de Bucuresti!
Cocalari sunt si in Germania, doar ca vorbesc turca si politia chiar ii vede si ii amendeaza. Dar sunt.
Nu vreau sa starnesc o polemica pro sau contra masinilor SH din Germania. Am vrut doar sa stiu ce a stat la baza alegerii facute de utilizatorul ce a deschis topicul. Atat.
PS: reviziile la AR 159 2.0 JTDM sunt la 15.000 km (asa recomanda producatorul) si distributiile la 50.000. Masina mea le are facute la reprezentata AutoItalia din Bucuresti. Exista facturi doveditoare, inregistrari in sistemul informatic al dealerului, etc. Am verificat toate astea impreuna cu seful de service al acestui dealer autorizat. Daca nici asta nu inspira incredere, inseamna ca oricum nu are niciun rost,si orice achizitie e...la ghici.
PS2: Intre Aparatorii Patriei si Pipera exista Metrou. Un om civilizat si grabit nu va evita sa se suie in el, sa ajunga la job si sa-si faca treaba. Din fericire nu sunt un cocalar din Aparatori,sau vreun corporatist frustrat care a visat toata viata la o masina de lux, inca de pe vremea cand era cu vaca la pascut in satul natal si s-a "aruncat" la un 159 din 2006 cu 250k la bord "ca noua" din Germania
sunt un medic din Baneasa si (pentru cel care a facut comentariul) ti-ai dori cu siguranta sa cumperi de la mine o masina
Din pacate nu prea le vand.