Stiu ca, fiind diesel, e normal sa scoata putin fum, insa la mine nu e chiar putin. Comparativ cu asta toamna diferenta ( cantitatea de fum ) este sesizabila.
Dupa ce am postat acest thread, si dupa ce i-am curatat valva egr, am facut un drum de Constanta - Brasov si retur, deci cca 800 km, si nu mi-a facut probleme, doar rare ezitari in momentul accelerarilor. Apoi, dupa 3 zile am facut Cta - Slatina - Dragasani - Targoviste - Ploiesti - Bucuresti ( Aeroport Baneasa ) - Cta, cam 950 km. Ei bine, masina a mers in aceleasi conditii ca drumul de Brasov, exceptie facand intrarea in Bucuresti, dinspre Ploiesti, la ora 17

. Eram pe banda a 3-a, deoarece trebuia sa fac stanga pt a intra la aeroport, si cand mai aveam vreo 250 m pana acolo, a inceput dansul : s-a inecat, cum bagam 1-a si incepeam sa inaintez ( 2-3 m...binenteles

), cum incepea sa scoata un fum negru si dens, ca i-am innebunit pe cei din spate. Am crezut ca nu mai ajung la aeroport, si ca va crapa masina. ..... off topic : cum ar fi fost sa nu mai porneasca masina si sa raman blocat pe banda a 3-a ;a intrarea in Buc, la ora de varf ?...... La aeroport am stat aproape o ora, si motorul a avut timp sa se raceasca, insa cand am plecat spre casa, nu am mai avut curajul sa traversez Bucurestiul spre A2, si am luat-o pe centura ( ceea ce nu am mai facut de vreo 3 ani ).
In concluzie nu se pune problema de calitatea motorinei deoarece pun numai de la peco ( omv de regula ), iar de "cox", masina nu se poate plange. Se pare ca imi face probleme atunci cand motorul se supraincalzeste. Mecanicul meu a spus, dupa ce a terminat de curatat valva EGR, ca daca imi va mai face probleme atunci e posibil sa fie de la motorasul care deschide sau inchide valva respectiva. Oricum ma indoiesc ca e vorba de debitmetru.
De asta am postat si rezultatul testului, dar si parerea mea ( a mecanicului, de fapt ), pentru a incerca sa primesc un raspuns probabil.