It is currently 21 Nov 2024, 12:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 111 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5
Author Message
PostPosted: 19 Sep 2022, 13:29 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 885
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
RSTGL Quote:

In legatura cu weekendul la Monza, tot ce pot sa va spun e sa incercati alt circuit pentru a participa fizic, si sa pastrati Monza pentru TV :)) Oraganizarea a fost groaznica, nu recomand. Pentru detalii, puteti sa verificati reviewurile de la Autodromo Monza pe Google.
Daca tot ai inceput, descrie totusi in cateva randuri experienta ta, plecand de la transportul catre circuit, continuand cu accesul in autodrom, in ce zona ai avut bilet si facilitatile de acolo. Si bineinteles despre cum s-a vazut cursa "pe viu".

Eu cumparasem bilet inainte de a veni pandemia (ceva de genul 31 decembrie - 1 ianuarie). Cateva luni mai tarziu a venit pandemia, ulterior cursa a fost fara public, banii au fost returnati etc. Nu am am mai apucat deci sa facem niciun plan de transport catre circuit (autobuz, tren, masina etc.). Oricum ne gaseam cu cineva la Milano si mergeam impreuna la cursa. Deci am fi venit dinspre Milano.
Intentionez insa sa merg anul viitor. Asa ca sunt interesat de experienta pe care ai avut-o recent.


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2022, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jun 2021, 09:33
Posts: 61
Car: Giulia 2.2 180cp AT8
Cum sa nu, o sa incep cu ce a fost bine:

-sistemul de transport gandit initial cu tren pana in Monza si autobuz de la gara la circuit a fost foarte smooth, cu toate ca am avut aprox 1000 de oameni in fata noastra la coada pentru autobuz, am asteptat in jur de 15 minute pana sa ne asezam in bus. Din pacate am prins doar in ziua de sambata bilet.
-Programul gandit pentru cele 3 zile era foarte fain, cu partea de curse de PorscheCup, F3, F2, F1, si tot felul de activitati extra intre competitii: Parada pilotilor, Turul aniversar a lui Emerson Fittipaldi in care au adus 4 masini de F1 din anii 70-80, parada Alfa Romeo (in jur de 400 de masini de la inceputurile brandului pana in ziua de azi. Am filmat cu telefonul in jur de 2 minute si nu am prins nici jumatate dintre ele), imnul Italiei cantat de Andrea Bocelli (care nu s-a auzit de la noi, dar deh), avioanele care au survolat inaintea cursei pe main straight, si altele
- cam atat :)) orice se vedea de la TV a fost impecabil, in spatele camerelor a fost literally italian hunger games

La 100 de ani de la deschiderea circuitului vechi, eram super entuziasmati sa participam la un Monza istoric, si sa vedem ceva special din partea organizatorilor. Ce au facut organizatorii pentru prima data anul acesta a fost sa restrictioneze orice plata cash sau direct cu cardul, si sa introduca un sistem de tokens asemanator cu food festivalurile mici din capitala.
Initial, planul era sa iti poti lua o bratara pe care sa o incarci online cu cardul bancar. Joi sistemul de plata a picat, si au fost multe cazuri in care oamenii si-au transferat sute de euro pe bratari si nu au vazut nicaieri banii incarcati. Efectiv au disparut din contul lor si nu s-a facut transferul nicaieri. Alternativa gasita au fost tokensii fizici, cu o valoare de 1.5 eur per token. erau automate de unde plateai cu cardul si primeai tokensi la schimb, sau niste corturi pentru cash unde niste italieni care nu stiau engleza se foloseau de dispensere de jetoane ca sa iti numere banii si sa iti dea la schimb jetoanele.

Ei bine, avand in vedere ca vineri nu am ajuns la circuit, am ajuns sambata la 9:00 in gara din Milano, unde aveam de gand sa cumparam bilete de tren. Sold out, niciun semn care sa te directioneze spre trenuri, niciun reprezentant care sa te ajute cu info, doar sute de oameni confuzi, care o luau in toate directiile imbracati in tricourile echipelor cu care tineau. Norocul a fost sa gasim un politist care vorbea engleza, care ne-a aratat ca putem cumpara online bilete de tren pe aplicatia CFRului lor (Trenord). Am gasit bilet, si la o ora dupa am plecat spre Monza. De acolo a fost ok pana la autobuz, erau semne directionale, mergeai cu multimea si ajungeai unde trebuie. Am mai facut aprox 30 min in autobuz (un drum de 4km prin oras, in aglomeratie si politie si haos pe strazi), care ne-a lasat la aproximativ 20 minute de mers pe jos pana la circuit. Am trecut prin security check, unde ti se confisca orice powerbank, si orice sticla de apa mai mare de 0.75. Nu ai voie cu doze de bere, nu ai voie cu sticle reutilizabile, nu ai voie cu capac la sticla, o singura sticla de persoana.

In cele din urma, la aproximativ 3 ore de cand am ajuns in gara din Milano, am gasit locurile pe care le-am platit. Noi ne-am luat la tribunele 21C, in Parabolica, care au costat 320 Eur de persoana. Am avut un ecran la dispozitie, am prins si locuri pe penultimul rand, deci vizibilitate foarte buna. Ne-am linistit, ne-am facut curaj si am coborat ca sa ne punem la coada pentru tokensi.

Cand am ajuns noi, aveam aproximativ 200 oameni in fata. Ca sa intelegeti, pentru 100k oameni care voiau sa cumpere tokensi, italienii au pus la dispozitie 4 zone de cumparare, si in jur de 16 aparate. Pentru ca s-au facut acele cozi imense, oamenii din fata erau pregatiti sa astepte o singura data pentru tot weekendul, deci voiau sa cumpere tokens de 50-100 euro de persoana (unii stateau la coada si pentru prieteni, Eu de exemplu voiam sa cumpar de 250 euro pentru 5 pers). Jetoanele erau metalice, deci grele, si nu aveai de ales decat sa ti le colectezi in sapca din dotare sau sa umbli prin soare cu pantalonii plini de metal.
Dupa aproximativ 45 minute de asteptat, aveam cam 40 oameni ramasi in fata. TOATE aparatele s-au stricat. Din 16 aparate disponibile, acum aveam 6 indivizi nevorbitori de engleza care numarau jetoane unul cate unul si iti faceau exchange-ul din niste castroane cu tokens. am mai asteptat 10 minute, am mai disparut 10 oameni din fata. Au ramas fara tokensi.

Cred ca daca mai asteptam pentru a cumpara jetoane, pierdeam jumatate de zi pana primeam o parte din cate aveam nevoie. NU aveam nicio zona de alimentare a sticlelor de acasa, nu accepta nimeni cash sau credit card, singurul mod prin care puteai sa te hidratezi era daca aveai tokens. Pe scurt, trebuia sa ne bazam pe rezervele corporale pana la finalul zilei, sau sa iesim din circuit la zona de tarabe de afara si sa trecem din nou prin coada de la security check.

Am aflat ca localnicii din Monza stiau cai secrete prin padure, si puteau intra fara bilet in circuit. Am aflat ca puteai sa dai 10 euro spaga la security si intrai la grandstand pe locurile altora care au dat 1000 euro pe bilet legal. Am aflat ca au vandut in jur de 110.000 de bilete peste capacitatea circuitului.

De fiecare data cand era o perioada de pauza, toti oamenii din tribune trebuiau sa astepte la cozi interminabile doar ca sa dea cu biletul la checkout si sa ajunga la food court. Am lasat o poza cu multimea care s-a strans dupa calificari, o sa vedeti cortul alb care era singura cale de iesire pentru 8 tribune intregi.

Nu o mai lungesc. Duminica nu am mai prins biletul direct la autobuze, asa ca am cumparat tren pe o ruta alternativa si am mers pe jos prin General Access, unde lumea rupea copaci din padure ca sa poata construi platforme si sa poata vedea peste gardul de siguranta. Altfel, ori stateai printre copaci si te multumeai cu sunetul motoarelor (pentru ca nu vedeai nimic), ori te imbulzeai printre crapaturi si vedeai 2 secunde niste masini la fiecare cateva minute.

Am mers o ora si jumatate pe jos ca sa ajungem de la ruta alternativa pana la tribunele unde aveam locuri platite. Cand s-a terminat cursa, ne-am imbulzit impreuna cu zeci de mii de oameni cam 45 minute ca sa putem iesi din aleea principala, alta ora pe jos ca sa ajungem la gara, si alta ora si jumatate ca sa asteptam (tot in picioare) un tren care sa ne intoarca in Milano.

Duminica am plecat la 8:30 de la cazare, si am ajuns inapoi la 20:00. Cursa s-a terminat la 16:30.

Soo yes, as zice sa mergeti oriunde in alta parte, mai putin la Monza. The Temple of Speed is a hoax. Daca nu eram abili fizic si rezistenti psihic, plateam 320 euro de persoana ca sa murim dezhidratati sau calcati in picioare.


Attachments:
307396972_1743351479363518_798419783797742513_n.jpg
307396972_1743351479363518_798419783797742513_n.jpg [ 780.62 KiB | Viewed 1364 times ]
Top
   
PostPosted: 20 Sep 2022, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 01 Mar 2018, 10:47
Posts: 306
Location: Bucuresti
Si eu eram in Milano in perioada cursei, ce-i drept n-am prins bilet si nu m-am dus, dar m-am intalnit cu niste prieteni care au fost si care mi-au povestit exact acelasi lucruri ca tine. Ai zice ca, la un GP cu atata prestigiu si care se organizeaza acolo de atatia ani, n-ar trebui sa existe greseli atat de catastrofale, but oh well.
Eu am fost la cursa din Turcia anul trecut si am stat 6h in trafic sa ajung la circuit si inapoi (stateam la 20 km de el), in schimb in Austria mi s-a parut super ok organizarea: suficiente shuttle bus-uri si semne pentru fiecare zona, plus catering fara cozi interminabile. Aparent si la Spa au folosit token-uri anul asta dar totul a functionat cum trebuie, deci se statea cam 10m la coada on average.

Dupa ce am auzit din Monza ma bucur ca am vazut-o de acasa :D

_________________
'16 Alfa Romeo Giulia 2.2 Rosso Alfa
'15 BMW 1 Series M Sport


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2022, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 885
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Nasoala experienta, dar sper ca macar sa fi compensat placerea resimtita urmarind cursa "pe viu".
Vad anul viitor cum va fi. Intentionez sa ajung la o cursa, Monza fiind prima optiune.


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2022, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jun 2021, 09:33
Posts: 61
Car: Giulia 2.2 180cp AT8
Cu mai putin de 100km ramasi de facut pana la borna de 170.000, a aparut prima problema cu Iulia mea. Long story short, mi-a aparut o eroare in bord referitoare la FCW si ACC, mers la verificat, imi apare temperatura in radar la 120 grade datorita unei defectiuni. Din ce inteleg, nu mai merge reparat, si trebuie schimbat cu unul nou, deoarece in momentul in care se face pairing cu VIN-ul masinii, nu mai poate fi modificat. (aka luat de la alta masina)

Costul pe piesa la reprezentanta e de aprox 900 Eur, si voiam sa va intreb daca:
1) A mai avut cineva problema asta si cum a rezolvat
2) Mai cunoasteti optiuni de a comanda piesa (originala) din alta parte, la un pret mai ok.

Codul piesei e: 50558711

Thanks :wave:


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2022, 12:58 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 1035
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Piese noi la Tz, de cautat si pe forumurile americane sau italienesti daca nu cumva se poate virginiza si un radar sh.
Aici mai ieftin, de verificat daca e virgin si daca e ce trebuie:

https://www.ebay.co.uk/itm/304596112681 ... R-TAm-6cYQ

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2022, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jun 2021, 09:33
Posts: 61
Car: Giulia 2.2 180cp AT8
Teoretic am inteles ca se poate, insa exista riscuri sa apara alte probleme si nu m-as risca. Dpmdv, as ramane la varianta de piesa noua, si ce mi-ai trimis tu pare ca e ok (mai ales ca are si garantia returnarii de bani in cazul in care nu e conform descrierii, si am acolo confirmarea ca e piesa OEM si ca e noua).

Multumesc mult!


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2022, 19:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Piesa noua in anglia, cca 750 euro tva inclus, probabil mai ai cativa euro livrare.
Asta la o cautare rapida pe google dupa cod. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2022, 19:40 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 1035
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Ce i-am dat eu pe link e 400 ...

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2023, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jun 2021, 09:33
Posts: 61
Car: Giulia 2.2 180cp AT8
Pentru cine nu stia, are Rompetrol o promotie faina cu Alfa Romeo stuff originale, cu puncte de collet and win. Calitatea e super ok, ce am luat noi e doar piele si metal, in total sub 50 euro pentru ce se vede in poze. Promotia mai dureaza vreo 2 saptamani 😬


Attachments:
7894D2C4-CA30-434A-9E10-2E18AC58D574.jpeg
7894D2C4-CA30-434A-9E10-2E18AC58D574.jpeg [ 2.81 MiB | Viewed 858 times ]
DE739744-290F-4CA3-8E36-A4E7A91F7976.jpeg
DE739744-290F-4CA3-8E36-A4E7A91F7976.jpeg [ 3.31 MiB | Viewed 858 times ]
D2561A62-3582-47AB-A4BB-B35B50249213.jpeg
D2561A62-3582-47AB-A4BB-B35B50249213.jpeg [ 2.63 MiB | Viewed 858 times ]
Top
   
PostPosted: 27 Nov 2023, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jun 2021, 09:33
Posts: 61
Car: Giulia 2.2 180cp AT8
Tare greu imi e sa zic, dar luna asta Giulia mea a plecat din familie :console:

2 ani si jumatate si 40.000 km facuti impreuna cu ea mi-au oferit cele mai frumoase amintiri ce tin de automobile. A fost frumos, sotia a plans, eu am plecat mahnit, dar ma bucur ca am vazut fericirea noului proprietar atunci cand a primit cheile.

Sunt aproape convins ca in viitor o sa avem din nou o Giulia in garaj, nu stiu cand si cum. Dar deocamdata ramanem in Club cu Mito-ul ei :lol:


Attachments:
Bye.JPG
Bye.JPG [ 55.64 KiB | Viewed 554 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 111 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited