It is currently 14 Apr 2025, 11:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Apr 2006, 11:32 
Offline

Joined: 20 Apr 2006, 11:19
Posts: 9
Location: Botosani
va salut...sunt nou p-aici si as avea nevoie de putin ajutor...
am o ALFA 156 2,0 TS 155cp motor 323.01 si nu trage deloc...
mai mult de 130-140 nu merge...temp apei nu urca peste 50-60 grade si
indiferent de cat de mult am mers cu masina imi da in nas pe la 3500-4000rpm.
Am dus-o la service ALFA si mi-au spus k astea-s simptome de pompa de benzina.
Au desfacut ei p-acolo si mi-au spus ca nu o pot inlocui decat cu una originala,
care vine cu tot cu filtru (sau o chestie rotunda de ebonita care vine peste pompa)
pentru ca au fortat-o si nu iese pompa din carcasa aia...le e frica sa nu o crape.
Eu am gasit pompa noua la 100E(www.servmobile.com) dar fara partea aia din plastic
Se poate scoate pompa de acolo???
Mai am o probl si cu debitmetrul (cod BOSCH 0280218019)...ramane in urma...unde
pot gasi unul ieftin (pe original e 12mil, iar prod 9 mil)?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2006, 12:21 
Offline

Joined: 20 Apr 2006, 11:19
Posts: 9
Location: Botosani
Filtrul de aer e nou...cel de benzina...aici e o probl...mi-a spus mecanicul ca l-a suflat pe cel vechi cu
aer si a iesit mizerie multa...a facut el ce-a facut si a adaptat alt filtru extern...nu stiu ce-a facut cu cel vechi...masina are cam 170.000 km, injectoarele le-am curatat de 2 ori la ultrasunete, sunt ok...
Probl e la pompa si debitmetru...bujiile cred k sunt ok din moment ce nu apare eroare pe tester
(dar cat costa un set d bujii????)
O pompa noua la repr e ff scumpa si ma intrebam daca nu se poate inlocui fara carcasa de ebonita
care vine peste ea ca un capac...si un debitmetru...ca a luat mecanicul un alt debitmetru acelasi cod si
l-a pus pe masina mea si merge mult mai bine...dar totusi crede ca si pompa nu da presiunea coresp.
Plus ca apare si o eroare pe tester...daca mai tin eu minte "lambda integration error" am uitat codul


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2006, 12:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pentru bujii vezi aici.
O pompa de benzina costa 1200RON.
Daca da eroare de lambda inseamna ca e amestecul aiurea sau sonda defecta. Trebuie vazut ce are, ti-l bag la tester.
Nu ai completat datele din profil, de unde esti?

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2006, 12:33 
Offline

Joined: 20 Apr 2006, 11:19
Posts: 9
Location: Botosani
Sunt din Botosani...sonda lambda e noua...dar e Bosal, nu e Bosch...mi-a spus mecanicul
ca e universala (cu 4 fire)...M-ar interesa mai tare faza cu pompa si debitmetrul...masina e in service deocamdata...la AutoBitti Suceava


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2006, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Completeaza si tu profilul si scrie BOTOSANI la Location!

E nasol daca stai in Botosani ca nu esti din Bucuresti ca ne intalneam noi cumva sa vedem cum rezolvam problema. Drept urmare cel mult poti sa cumperi piese de la magazinul AlfaClub daca preturile sunt OK...
La debitmetru ma interesez cat costa si iti spun.

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2006, 12:41 
Offline

Joined: 20 Apr 2006, 11:19
Posts: 9
Location: Botosani
presupun ca nu prea are treaba lambda cu probl mea, mai ales ca a verificat tensiunea
mecanicul si e ok...pe tester la eroarea respectiva spunea ca poate fi cauzata de
presiunea scazuta a combstibilului, din cate imi aduc aminte...

_________________
Alfa 156 2,0 T Sparg


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2006, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pai sa masoare presiunea la pompa, tre sa dea 5-6 bari. Nu are manometru?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2006, 13:12 
Offline

Joined: 20 Apr 2006, 11:19
Posts: 9
Location: Botosani
Va multumesc mult pt sugestii...Sincer nu ma asteptam sa gasesc oameni ca voi p-aici :D
Referitor la presiune, am inteles ca e mai greu sa o masoare, ca are returul scurt la alimentare...
dar am sa-i pun in vedere si aspectul asta...
debitmetru am gasit aici...e 7,8mil dar am sa ma interesez in Italia cam cat costa unul ca am
acolo prieteni care m-ar putea ajuta.
Raman totusi cu o intrebare...se poate schimba filtrul de benzina la modelul asta de masina...?
pe programul original nu da nici un filtru de benzina...da tot ansamblul cu pompa de benzina!

_________________
Alfa 156 2,0 T Sparg


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2006, 08:48 
Offline

Joined: 20 Apr 2006, 11:19
Posts: 9
Location: Botosani
problemele mele incep sa ia sfarsit...am schimbat debitmetrul de aer si acum am alta masina,
una pe care nu am avut-o niciodata...masina merge de rupe!
Totusi mai ramane o eroare care apare pe tester, daca am notat corect...
P1172 - lambda 2 in afara zonei min.
S-a masurat rezistenta intre 2 pini ai sondei si pe tester dadea valoare optima 8-9 Ohmi, eu
aveam numai 3 Ohmi...cred ca din aceasta cauza motorul nu merge rotund, oscileaza turatia
la relanti si nu e din clapeta de acceleratie. Am sa o schimb dar mi-e frica sa nu persiste
problema...voi ati mai intalnit probleme asemanatoare?

_________________
Alfa 156 2,0 T Sparg


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 01:54 
Offline

Joined: 15 Mar 2009, 21:25
Posts: 40
Location: craiova
salutare!
ma se pare si tu ai aceasi problema ca mine..asa mi-a scris si mie la tester sonda landa integratoare..chestia e ca nu e sonda de dinainte de catalizator( asta am schimbato si am pus din acea universala si e ok) ,ar fi dupa...(unde nu stiu,inca nu m-am uitat)...iar cat priveste filtrul de benzina,masina ta nu prevede ca toate masinile pana in 2002 mi se pare,are o chestie,o sita,la pompa de benzina,se schimba cu totul...bafta..si..tinene la curent

_________________
i love my ride,,


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 04:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
je_theking Quote:
salutare!
ma se pare si tu ai aceasi problema ca mine..asa mi-a scris si mie la tester sonda landa integratoare..chestia e ca nu e sonda de dinainte de catalizator( asta am schimbato si am pus din acea universala si e ok) ,ar fi dupa...(unde nu stiu,inca nu m-am uitat)...iar cat priveste filtrul de benzina,masina ta nu prevede ca toate masinile pana in 2002 mi se pare,are o chestie,o sita,la pompa de benzina,se schimba cu totul...bafta..si..tinene la curent
Postul ii din 2006 poate nici nu mai are omu` masina...in legatura cu sonda verifica cu tester-ul care nu ii buna si dupa aceea le schimbi.(daca se poate cu una originala).Am un prieten care si-a luat o sonda universala Bosh care nu prea a dat randament fiind nevoit sa isi cumpere una originala.(eu tot la fel am procedat si nu mai am probleme cu relantiul) :wave:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited