Am reusit sa repar indicatoarele.
Am scos ceasurile din bord, le-am desfacut si am observat ca vitezometrul si turometrul erau prinse bine pe cablaj, dar temperatura si combustibilul "jucau".
M-am uitat mai atent si am vazut ca contactul intre ceasuri si cablaj se face direct, nu prin fire.
Ele erau prinse de cablaj prin niste nituri de plastic, care am observat ca erau putin deplasate.
Am apasat un pic pe casuri catre cablaj pana s-a auzit un "tzac".
Se pare ca atunci cand am luat groapa, ceasurile s-au deplasat de pe cablaj.
Am repus borna la baterie, am pornit motorul si acum imi arata si nivelul combustibilului, si temperatura.
Multumesc pentru interventii, madkat.
_________________
Alfa Romeo GT 937 2.0 JTS 165CP Distinctive
ex: Fiat Bravo 1.9 Multijet 150CP Sport
ex: Alfa 147 1.6TSpark 120CP Distinctive
paul.odaiasu@gmail.com
0735.151.241