It is currently 23 Nov 2024, 08:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 617 Next
Author Message
PostPosted: 05 Jan 2009, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
bagati o geana si pe la bujii.

_________________
156 2.0 jts


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2009, 18:56 
dr00py2nd Quote:
Am si eu eroarea asta la 147 , si la tester scria eroare "Catalizator 1" mecanicii au spus ca e sonda lambda no 1 :-) de vina , voi ce ziceti , asa e? nu ma prostesc astia sa iau o sonda lambda? sincer nu prea am incredere in mecanici !! cel putin in cei cu care lucrez eu la masina mea ;) , astept parerile voastre , va multumesc
poate merita sa umblu si pe la airflow sensor? , curatare ? am citit discutiile despre subiectul asta :), am uitat sa mentionez ca masina mea mi se pare prea "lenesa" accelereaza mai greu , nu raspunde in acelasi timp la pedala de acceleratie .


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2009, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi daca ai toate colierele de la circuitul de admisie aer stranse. Daca trage aer fals -> MCSF.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2009, 00:58 
merci mult , am sa verific


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2009, 22:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
IRBabuin Quote:
tyyyyyyyy, baga EVO Diesel sau OMV aia scumpa, daca ti se stinge martorul stii de unde e. Se pare ca 16 v 150 si 140cp sint mai sensibile.
Eu de obicei bag numai de la petrom dar odata m-a mancat in.... sa pun sprintdiesel de la omv si dupa 20 de km mi-a dat mcsf.Asa ca depinde daca e scumpa nu e neaparat buna.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 22:22 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Legat de aceasta problema eu zic ca e cauzata in multe cazuri de calitatea motorinei/benzinei si asta din proprie experienta.
Ieri am ajuns pe la fundul rezervor-ului (nu se aprinsese bec-ul inca) si cand sa plec de la servici surpriza eroare MCSF - dar in comportamentul masinii nici o schimbare am mers acasa dimineata urmatoare am pornit - aceeasi eroare - seara la plecare la fel.
Am mers pe la OMV am alimentat sanatos cand am pornit surpriza - nici o eroare pe bord . . . deci concluzia mea este ca a fost din cauza combustibilui (si a rezervorului meu care poate are ceva pe fund).
Este plauzibila aceasta varianta?
Eu am mai patit chestia asta cu MCSF cand era foarte frig afara si presupun eu ca nu se alimenta masina destul de bine la pornire sau era bateria slabita dar eroarea disparea dupa 2-3 porniri

Mersi,
Marius

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
eroarea nu dispare dupa mai multe porniri...nu dispare imediat ce remediezi problema(in cazul in care era din motorina)...deci nu trebuie neaparat sa fie de la motorina....

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 17:21 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Nu stiu , nu sunt deacord cu tine pentru ca s-a intamplat de mai multe ori si mie greu sa cred ca de fiecare data a fost o pura coincidenta. Eu tot zic ca e ceva legat de motorina sau de modul cum se alimenteaza masina.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Verifica sistemul de recirculare a vaporilor de combustibil, daca are scapari aia e buba.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 22:14 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Alex poti te rogg sa imi zici ce furtune ar trebui sa verific (nu stiu unde este pozitionat si din ce anume se compune acest sistem de recirculare).

Daca aceasta ar fi cauza e normal sa se intample doar catodata? becul mi se aprinde din cand in cand si dispare dupa anumite perioade de timp si porniri reporniri.

Respect
Marius

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2009, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 01 Dec 2008, 01:56
Posts: 1
Am fost deja de 2 ori la reprezentanta Alfa Romeo, unde prima data am cerut sa mi se schimbe cureaua de distributie si sa se uite de ce mi se aprinde becul "MCSF", in fine mi-au resetat computerul de bord si a disparut eroare cu "MCSF" dar numai dupa o zi mi sa aprins din nou , am fost a doua ora acelasi lucru mi-au facut si a disparut , Raspunsul pe care mi lau dat a fost posibil benzina sa nu fie buna , alimentez de la "Rompetrol " , Posibil asa ceva? , si tot asa dupa o zi mi sa aprins din nou becul " MCSF" ,acuma urmeaza sa ma duc a treia ora , sa vad ce mai zic acuma. "MCSF" - motor control system failure


Last edited by cristian1981 on 23 Jan 2009, 17:18, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 23 Jan 2009, 17:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
becul se poate aprinde din varii motive, ar fi cu adevarat de folos sa ne spui ce anume eroare apare pe calculator inainte ca baietii sa o reseteze, atunci putem emite cateva ipoteze..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2009, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jan 2009, 17:09
Posts: 2
Sal! Am o mica problema, nu stiu daca am intrat bine aici dar va intreb poate imi raspundeti. Mi se aprinde beculetul din bord, cel de injector, nu se schimba nimic in mersul masinii, daca opresc motorul si il repornesc se stinge. Asa scrie si in carte ca nu sunt probleme daca se stinge la repornire, dar nu prea am incredere ca e totul ok. De obicei la drum lung cand o forjez se aprinde. Daca stiti sau banuiti ceva spuneti-mi va rog. Mersi!

_________________
Alfa Romeo 156, 1.6, 120 CP


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2009, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Poti sa verifici bujiile, debitmetrul sau sonda lambda. Oricum, pot fi mai multe cauze, cel mai bine ar fi daca ai merge la un tester ca sa vezi ce eroare iti da. Bafta!

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 12:15 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
mariusvldr Quote:
Alex poti te rogg sa imi zici ce furtune ar trebui sa verific (nu stiu unde este pozitionat si din ce anume se compune acest sistem de recirculare).

Daca aceasta ar fi cauza e normal sa se intample doar catodata? becul mi se aprinde din cand in cand si dispare dupa anumite perioade de timp si porniri reporniri.

Respect
Marius
Alex,imi raspunzi te rog cand ai un minu liber.Multumesc

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2009, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jan 2009, 17:16
Posts: 23
MCSF- mi s-a aprins si mie dar din cauza bujiilor ,se arsese una si mergea in 3 pistoane


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2009, 12:21 
Offline

Joined: 22 Oct 2008, 08:48
Posts: 16
Location: bucuresti
deci e adevarata treaba cu benzina..de cate ori bag benzina 95 de la rompetrol mi se aprinde cmsf...dupa ce bag alta benzina din alta parte..de obicei cu cifra octanica mai mare99...100 nu se mai aprinde


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2009, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Nu e adevarata chestia cu benzina!
Motivele pentru care se aprinde sunt altele sigur!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2009, 20:27 
Offline

Joined: 21 Dec 2008, 13:43
Posts: 7
Location: sibiu
debitmetru....incearca sa pui altul pt o zi doua si vezi... :naughty:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2009, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
pentru o documetare mai completa incaerca sa intri pe topicul meu legat de mcsf si pe alte topicuri unde s-a mai discutat problema. la mine dupa chin si o gramada de idei plus raspunsul celor de la reprezentanta ca am facut plinul si d-aia da eroare...la fel de idiot ca si cel cu benzina de la rompetrol s-a dovedit a fi niste fixuri pe langa racordul flexibil de la evacuare care dadeau peste cap sondele. daca nu simti nici o modificare a comportamentului masinii vezi sa nu ai vreo fisura in esapament pe unde sa piarda aer. problema rezolvata cu 60 de ron(sudura in argon). cel putin asa sper ca de atunci nu a mai aparut eroarea. verifica si la tine

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2009, 23:43 
Offline

Joined: 13 Nov 2007, 17:28
Posts: 26
Location: Oradea
pt mariusvdlr
am avut si eu aceeasi problema poate mult mai grav, ca mie mi se si tura motorul in gol. Am alimentat numai de la Petrom si nu mai am nici o problema, tind sa cred ca este si motorina, pentru ca in momentul in care mergeam la tester imi aparea eroare senzor de acceleretie, si alte minuni. (pedala de acceleratie este ca un potentiometru, cu cat apesi mai tare cu atat accelereaza masina. daca ar fi intrerupt sau pur si simplu defect sau ceva de genul ar trebui sa faca acest lucru permanent. Cand testeaza acceleratia iti arata cum functioneaza in functie de cat este de apasata pana la 100% daca ar fi intrerupt ar trebui sa citeasca eroara) cand apare eroarea merg la tester si o sterge si nu mai apare ceea ce inseamna ca e ceva pe moment.
cel mai bine este sa mergi cu ea la tester si sa nu mergi pe "pipaite" pt 50, din moment ce apare pe bord trebuie sa fie stocata. ar fi cel mai indicat apoi ca sa fii lamurit mult mai clar sa iti notezi codul de eroare si apoi dai un search la google si vezi si u ce inseamna acel cod, ar fi bine sa faci asta deoarece am intalnit multi mecanici care nu stiau ce inseamna, sau cel putin sa traduca ce spune testerul
ps am observat si eu ca face figuri de-astea cand este rezervorul pe gatate


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Apr 2007, 01:29
Posts: 711
Location: Constanta/Bucuresti
Topic mutat.
Screech147

_________________
God drives Alfa Romeo!
Alfa 147 1.6 "Foxy"
CT 83 FOX


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2009, 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Salutare!
Se pare ca nici pe mine nu m-a sarit randul de aceasta problema. Azi, am fost sa schimb parbrizul k l-m gasit lovit de 2 ori in Lyon, probabil fanatici, in urma meciului Lyon-Barcelona (felicitari Barca) si azi l-am schimbat, noroc cu asigurarile de pe-aici ca am toate geamurile incluse in asugurare (nu am full casco), altfel eram bu de plata, vreo 270E. Iar la plecarea de pe loc, mi s-a aprins becul. I-am intrebat pe cei care mi-au montat parbrizul daca au atins ceva pe la motor, dar mi s-a sps ca nu, iar la urma urmei, chiar nu aveau de ce sa se atinga. Am fost la reprezentata, dar ghinion. Sambata este inchis. Am fost la un atelier in oraselul unde stau, am pus-o pe tester si mi-a gasit eroare legata de un scurtcircuit. Probabil sa fie de la mufa de la EGR, deoarece in urma cu o sapt. am desfacut-o si am curatat-o. nu era nevoie, dar, eam curios sa vad cum se prezinta. am curatat cat am avt acces, inclusiv corpul cu clapeta. sincer, nu prea mi-a placut cum se prezinta pe admisie, deoarece am gasit depunere cu putin ulei (cred ca sigur de la turbo, dar nu se simte ca ar fi pe duca). In fine, am sters eroarea pe tester si vad ca acum totul e normal. mai am sa rezolv erorile de la airbag. puteam sa steg erorile, dar mai sigur este sa remediez total problema intr-un service specializat. intrebarea este, la cei care au desfacut EGR, au mai gasit astfel de depuneri in amestec cu ulei? nu-mi fac probleme, ca masina inca e in garantie pana in august.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2009, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Parerea mea ar fi anlarea valvei EGR, pt a nu imbacsi admisia, care in timp scade puterea si... nici intercooler-ul nu poate raci aerul care, prin recircularea, inchipuiti-va, la temperatura care ies dupa prima ardere... care e rolul EGR? doar pt Euro 4? Mai mult ma intereseaza viata motorului, munca si banii mei, si.... un mer mai lejer si o viata mai lunga.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Astazi am patit-o si eu urat de tot: venind de la SV in drum spre casa imi apare celebrul deja MCSF insotit in scurt timp de engile oil pressure low dupa care masina pierdea vizibil din putere.Am tras pe dreapta am oprit motorul si am lasat-o un minut dupa care dau sa pornesc din nou insa nu a mai pornit in ruptul capului ....practiv m-a lasat in drum cand mi-era lumea mai draga :shock: .Nu am mai reusit sa o urnesc de acolo decat pe platforma si acum se odihneste in curte la service. Ma gandesc la ce e mai rau pentru ca era cam vremea schimbarii distributiei insa am amanat-o nitel, totusi sper sa scap doar cu senzorului de pozitie volanta...alte posibilitati care ar mai fi?
Tin sa le multumesc alfistilor de la SV alfa_no1 si SV_KDT care au venit si m-au ajutat in aceasta situatie destul de neplacuta si lui Marian si Mirica pentru asistenta telefonica de urgenta.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 617 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited