It is currently 14 Apr 2025, 11:15

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Sep 2008, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2008, 23:14
Posts: 91
Car: Alfa 159 SW 2.0 JTDm
Location: Arad
dada, asta e "surpriza" care mi-a pregatit-o masinuta mea...
Imi porneste dar se opreste din senin, cum are ea chef, si se aprinde "check engine".
noroc ca a mai avut aceleasi probleme si taicameu la Fiatul lui si stiam in parte despre ce este vorba. Daca nu ma insel este vorba de un "senzor" de presiune care opreste motorul daca presiunea e prea mica. Ma gandesc sa imi cumpar un "senzor" din ala ca stiu cum arata, sa-l schimb si sa sper ca nu se va mai intampla.
Daca a mai avut cineva aceeasi eroare, il rog sa scrie despre "aventurile" care le-a avut si cum a trecut peste.
Mersi.

_________________
Alfa 156 Sportwagon 1.9 jtd 110+
EX Opel Vectra B2 2.0 DTi


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2008, 00:39 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
este senzorul de presiune in rampa (masoara presiunea cu care intra motorina in rampa injectoarelor). din cate vad aceasta este mica la masina ta (parerea mea: gunoaie sau pompa dusa).

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2008, 10:42 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2008, 23:14
Posts: 91
Car: Alfa 159 SW 2.0 JTDm
Location: Arad
care e regulatorul de presiune? se poate curata ?
nu-s strain de ce e sub capota, dar nu stiu toate piesele, toate detaliile...

_________________
Alfa 156 Sportwagon 1.9 jtd 110+
EX Opel Vectra B2 2.0 DTi


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 13:41 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
madkat ai cumva o poza unde este regulatorul asta la 1.9 jtd? mi-a aparut si mie eroarea si as vrea sa incerc sa il curat.
merci mult


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 14:44 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
merci mult pt poza
al meu e cu 8v, cam acolo unde e sageata e filtrul de motorina. pe acolo trebuie sa fie? senzorul se poate curata?
merci


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 14:56 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
merci mult, incerc in weekend sa umblu pe acolo :)


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 17:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu ai ce sa cureti la ea. Se schimba! Se paradeste iremediabil...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 18:01 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
ea care? senzorul? sau regulatorul?


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 21:11 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
aha.
o sa incerc sa curat doar senzorul, daca descopar care e senzorul si care e regulatorul :)


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2009, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pardon, era vorba de regulator... Am scris pe fuga, de aia am gresit!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2009, 13:27 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
nu m-am apucat inca de ea, in schimb am pus-o pe tester iar si acum am eroare p0235, si nu 191
din ce am cautat pe aici ar putea fi de la debitmetru? nu reusesc sa gasesc nicio poza sa vad care e sa incerc sa il curat? are cineva?
merci


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2009, 14:44 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
a mai trecut o saptamana, am stat sa vad ce mai apare
deci p0191 cred ca era veche, vad ca nu se repeta
p0235 apare din cand in cand si anume:
cand pornesc cu motorul rece, temperatura afara in jur de 0-4 grade, dupa cateva minute (sa zic vreo 5). o data sau de 2 ori. nu se simte nimic la motor, trage la fel. uneori se stinge imediat cand accelerez (in general se aprinde undeva sub 1500 ture (1,9 jtd)). uneori sta aprins vreo 2 minute si pe urma se stinge. nu s-a aprins niciodata cand au fost gerurile de -7- -10. nici asta vara/toamna. iarasi, nu s-a aprins niciodata dupa primele 5-7minute de cand am pornit motorul.
pe tester egr sta in general intre 30-40%, uneori (in acceleratie) scade la 1%, niciodata nu urca mai sus de 40%
e normal?
ce ar putea fi?
merci


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2009, 14:39 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
vreo 2 saptamani nu a mai aparut deloc, a fost cald
azi diminetata, 2 grade, iara mscf, la vreo 5 min de la pornire. a rasmas aprins vreo 1 minnut, s- a stins pe urma
ce naiba ar putea fi pana la urma de face numai la temperaturile alea?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited