Va salut
De aproximativ 9 luni sunt "fericitul" posesor al unei Alfa GT, diesel, fabricatie 2006.
Nu am avut probleme cu ea cu exceptia scutului pe care l-am infipt intr-o bordura inalta si acum se tine in pioneze.
Tin neaparat sa va impartasesc un necaz pe care l-am patit de curand.
Ajungand acasa intr-o buna zi, am dat sa cobor din masina, am deschis portiera si boom!: portiera rupta pe jos se mai tinea in opritor si in balamaua de jos.
Tin sa va precizez ca nu m-am dat hutza pe ea niciodata, singura greutate pe care o avea in plus la momentul respectiv era un redbull in buzunarul portierei.
In stare de shok, am reusit sa o ridic si sa o inchid, iar doua zile am folosit doar portiera dreapta.
Am fost cu ea la un "doctorash" care mi-a idendificat problema. S-a rupt un surub din balamaua superioara care sustinea portiera.
M-am gandit: OK portiera e mare, grea, se mai intampla... schimbam surubul si e ca noua.
Sunt din Piatra Neamt si Auto Milano, reprezentanta in zona a grupului Fiat nu si-a deschis inca portile. Au insa au un service "specializat" care e deschis de mai demult.
Am mers la ei si directorul de vanzari mi-a identificat problema: surubul costa 60 lei, dar nu vine separat ca e incastrat in balama, aia costa alti 80 lei, manopera 100 lei, in total 300 lei
, sa vin a doua zi ca se rezolva, ca au pe stoc o balama de 147 care se potriveste. (Intre timp am umblat cu un surub normal, introdus in balama, dar care imi permitea sa cobor ca un om normal, sa inchid masina, dar care, in momentul in care plecam la drum nu ma lasa sa inchid portiera din interior, fiind nevoit sa dau geamul jos, scaunul la maxim in spate, si sa trag de portiera in sus ca sa se poata inchide.)
4 oameni au "lucrat" la portiera si nici unul (niciunul) nu s-a uitat la ea, sa identifice problema cum era normal, ci au comunicat prin telefon, si m-au lasat 2 ore in ninsoare pana au gasit ei o portiera de 147 de la care sa ia balamaua.
Cand au ajuns la momentul montajului au observat ceea ce nici eu (nicieu?) nu observasem pana atunci: surubul e incastrat in portiera si nu se poate inlocui intrucat e nituit si are si un con in mijloc (greu de descris forma acelui surub)
Concluzia a fost urmatoarea: Portiera noua!
Intrebarea mea este retorica si se adreseaza stralucitilor ingineri italieni: Cum, idiotilor, ati reusit sa fabricati o masina cu astfel de problema?
Sa ajungi sa schimbi o portiera din cauza unui surub???? Voi nu sunteti sanatosi la minte!
"Pentru cei ce ma`ntelege", sau au o problema in a alege aceasta marca de auto in dauna alteia, am un sfat: Si ce daca e ridicol de frumoasa? Priveste-o admir-o si ia-ti o masina produsa mai la nord de macaronari, unde inginerilor le merge mintea mai la rece.
Si o remarca pentru La Mia Alfa GT: FAAAH !!! ESTI FRUMOASA!!! ESTI FRUMOASAAA, DA ESTI PROASTAAAAAAAA!
Va rog sa imi scrieti un cuvant de incurajare sfaturi sau pareri. pentru ca mi-a frant "cuore sportivo" si am nevoie!
Multumesc!