It is currently 23 Nov 2024, 08:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 517 Next
Author Message
PostPosted: 11 Jul 2008, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jul 2008, 15:10
Posts: 14
Location: Bucuresti
Acum 3 luni si ceva mi-am luat o Alfa 156 1.9 JTD. Masina a mers perfect pana acum o saptamana cand am inceput sa am aceeasi problema ca si Meercha. Cand ajunge la o anumita temperatura (aproximativ 80 - 90 grade) se opreste motorul in mers, se aprinde becul motor si nu mai porneste neam. O las 15-20 minute dupa care porneste fara probleme. Mai merg 2 - 3 Km si problema se repeta.

Din cate am inteles de pe acest forum problema este un senzor si este usor remediabila.

Pe 15.07 am programare la service sa o pun pe tester.....sa vedem ce bombe mai debiteaza baietii aia




P.S.: Problema rezolvata........inlocuit senzor de turatie .....140 RON... :D

_________________
Ex:Opel Astra
Present: 156 JTD 2002 136 Cp
In curand: Mercedes E320 (Hope)


Last edited by Johnny on 18 Jul 2008, 12:36, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2008, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2008, 17:33
Posts: 92
Location: Craiova
Va salut, pasionati alfisti!
Pregatisem o prezentare insa, din motive pe care probabil am sa le aflu mai tarziu, nu am putut-o posta la sectiunea garaj (unde cred ca isi are locul) de accea prima mea replica am sa o dau in acest topic.
La obiect, de cand am luat-o pe a mea Alfa, 156 2.0 JTS, am avut de doua ori astfel de mesaje la bord.
Prima data s-a datorat conductei de aer de la iesirea din MAF care nu a fost bine infipta la locul ei dupa ce a fost inlocuit in service filtrul de aer. Eroarea indica un amestec de benzina prea bogat care s-ar fi putut datora si pierderii din presiune a aerului (dupa ce acesta fusese masurat de catre debitmetru), dozajul benzinei facandu-se dupa valorile furnizate de catre MAF. Poate ca interpretarea fenomenului este gresita, ce-i drept dupa ce am infipt bine conducta la locul ei si am strans colierul anuntul de eroare a disparut.
A doua oara s-a datorat contactului imperfect in mufele unei sonde lambda care, dupa o curatare cu spray de contacte si imobilizare corecta, nu s-a mai manifestat.
Atentie, semnalul de eroare nu dispare imediat dupa inlaturarea "defectului", sunt necesare cateva cicluri de pornire pentru aceasta.
Eu am achizitionat ulterior o interfata ELM 327-USB, softuri gratuite sau shareware sunt destule pe net, cel putin nu mai sunt la dispozitia nimanui in caz ca se va mai intampla vreodata sa apara un mesaj de eroare. De cele mai multe ori acestea sunt foarte explicite si indica o cauza unica si usor de depistat si remediat de catre un nespecialist. Nu fac reclama, nu vand asa ceva, nu am cumparat si nu-l cunosc pe cel care vinde pe forum astfel de interfete insa cred ca o investitie de 200-250 ron nu e prea mare pentru linistea posesorului auto.

_________________
2003 Alfa Romeo 156 2.0JTS


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2008, 10:16 
Offline

Joined: 14 Jul 2008, 18:29
Posts: 4
Am vazut sumar discutiile voastre, insa daca reusiti sa faceti rost de o carte a masinii o sa gasiti acolo pt majoritatea cazurilor de erori/defectiuni cand apar acele semnale, si de obicei se cam nimeresc, la mine a fost o proplema cu egr-ul dar e un diesel. In rest, daca semnalul este temporar nu e ceva foarte grav - la Alfa apar de multe ori semnale date aiurea de computerul de bord - dar motorul e ........ sportivo. De asemnea mie mi-a aparut Motor Control System Failure - cand am trecut in zona rosie - si m-am dus la ei si mi-au zis ca e o eroare la senzorul de turatie.......... deci. Stati linistiti si la Maserati Gt dupa 400 KM s-au aprins toate becurile in bord si nu pornea..... si pt service nu era ceva deosebit, se asteptau. Italia nu se pricepe la computere - doar la imagine si motoare ..


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2008, 10:33 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 14:22
Posts: 68
Car: ALFA 147
Location: Bucuresti
eu am o alfa 147 si m-am lovit de aceas pb.. senzor turatie (RPM senzor)... rezolvarea : 1 bucata senzor 190RON cu livrare in 3 ore (FACET - BOSH made in italy) 1 bucata DTE alfa repair 1 bucata timp liber urcat masina pe rampa si schimbat senzor (2 ore la mine dar se poate si in juma de ora daca ai randament).

iata i cam zice eroarea respectiva inregistrata in ECU

Failed Component Code: Rpm sensor
Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
Fault Test State: Test not complete for this Error.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 40 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 0 rpm
Environmental Condition Two: Relative Load: 99.75 %
Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 96 °C
Environmental Condition Four: Air Temp: 54.75 °C
Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 0 °
Environmental Condition Six: Battery Voltage: 10.9173 volts


chestie inregistrata la semafor. deobicei acolo se intampla dar am patit-o si in mers si am reusit sa fac de ka unirea la academia militara (acasa) cam 2 ore


Attachments:
File comment: senzor RPM
RPM.jpg
RPM.jpg [ 345.38 KiB | Viewed 8977 times ]

_________________
ALFA ROMEO 147
Top
   
PostPosted: 22 Jul 2008, 22:32 
Offline

Joined: 22 Oct 2007, 00:11
Posts: 19
Location: Galati/Bucuresti
delete


Last edited by marian.luca on 24 Jul 2008, 04:10, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 22 Jul 2008, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Dilimau, temperatura apei citita cu interfata e de la un ALT senzor, nu cel de la termostat!!! Si intotdeauna e mai mare ca aia de la termostat!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2008, 23:32 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
Am avut si eu acea eroare de Motor Control System Failure+ Go to dealer, sa intamplat exact cand ma pregateam sa merg cu 1.9 JTDm 2004 la dealer s-o puna pe tester. Nici tipul de acolo nu stia cine citeste aiurea temperatura apei, pe tester crestea si scadea cu zeci de grade fara sa conteze cat de mult o accelerezi, iar ceasul de pe bord de abia se misca numai dupa vreo 20 de min. a ajuns pe la 70-80 grade, erau aproape 50de erori inregistrate pe computerul alfitei. Sa dat cu sprei la contactul senzorului de temperatura, sau resetat erorile si am scapat, nu a mai aparut mesajul, sper ca niciodata.

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2008, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Să vă povestesc un caz. Ce a păţit un prieten:
A luat un 156 2.0 JTS acum 2 ani, nouă. Maşina e fabricată în 2003 şi a stat la AI pînă a luat-o el. Anul ăsta a stat cu maşina mai mult prin servis, cu diverse probleme la motor. Aceste probleme s-au tot înmulţit pînă s-a ajuns la înlocuirea motorului. A dus maşina la Ai şi i s-a montat un motor nou, adus din Italia. A scos maşina din servis la sfîrşitul săptămînii trecute. În seara asta m-a sunat disperat şi mi-a zis că vrea să cadă cum face maşina mea la relanti fiindcă i s-a aprins iar martorul de motor la bord şi i-a apărut textul M.C.S.F. pe ecran. A venit a văzut şi apoi am mers la maşina lui. Am pornit-o şi simbolul de motor (plus textul de rigoare) s-a aprins de la început şi a rămas aprins, apoi am lasat-o să meargă. Tremura la relanti, iar cînd o turam trepidaţia se accentua, atingînd un maxim în jurul la 1.500 turaţii/min după care se diminuau. Mi-a mai spus că la tester îi dă eroare la amestecul de carburant.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2008, 10:01 
Offline

Joined: 29 Apr 2008, 15:04
Posts: 4
Location: targoviste
eu sunt cel de care vorbeste babacu!am fost ieri asa cum am spus la autoitalia si verificandu-mi iar, eroarea de la motor a aparut, iar ca amestecul de carburant este prost....
a resetat eroarea si mi s-a spus sa revin dupa 5000 de km cand o sa am rodajul facut complet si sa ii dau o forja.
crede-ti-ma nu stiu ce sa ma fac.martorul de la motor nu s-a mai aprins dar alfeta mea nu merge cum trebuie la turatie pana in 1500.

_________________
BAMSE


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2008, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
mihalachioiu Quote:
eu sunt cel de care vorbeste babacu!am fost ieri asa cum am spus la autoitalia si verificandu-mi iar, eroarea de la motor a aparut, iar ca amestecul de carburant este prost....
a resetat eroarea si mi s-a spus sa revin dupa 5000 de km cand o sa am rodajul facut complet si sa ii dau o forja.
crede-ti-ma nu stiu ce sa ma fac.martorul de la motor nu s-a mai aprins dar alfeta mea nu merge cum trebuie la turatie pana in 1500.
mama ce prostie.....din ce scrii presupun ca masina este inca in garantie...
daca e asa nu au nici o justificare sa te plimbe inca 5000km...
lucrurile sunt f simple...ai garantie, daca ai o problema ei sunt obligati sa-ti repare masina indiferent de numarul de km pe care ii ai..... mergi inapoi si ameninta-i putin. de multe ori merge.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2008, 18:02 
Offline

Joined: 29 Apr 2008, 15:04
Posts: 4
Location: targoviste
CRED CA TREBUIE SA FAC NISTE PRECIZARI!!!MASINA MEA E O ALFA 156 CU MOTOR DE 2.0 FABRICATA IN 2003 DAR INMATRICULATA PRIMA DATA IN 2007 LA 6 KM REALI CA FUSESE MASINA DE SHOW-ROOM.LA 32000 DE KM DUPA REVIZIE MASINA A INCEPUT SA DEZVOLTE UN ZGOMOT LA MOTOR.PROBLEME MULTE.......TERMINATE PE AUTOSTRADA CU PLATFORMA!MI-AU SCHIMBAT MOTORUL, AM ACTELE PENTRU RAR,APROPOS ECA 10000 DE EURO UNU NOU DAR DA EROARE PRIVIND AMESTECUL DE CARBURANT!MOTORUL ARE 850 DE KM FACUTI CU MAXIM 2800-2900 DE TURE!
E CA SUNT GHINIONIST!
MULTUMESC DE SFATURII!

_________________
BAMSE


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2008, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
De ce urli?

mihalachioiu Quote:
... MOTORUL ARE 850 DE KM FACUTI CU MAXIM 2800-2900 DE TURE!...
De aia s-a defectat! Motorul e de turatie! Daca ii dai peste 3000 giri numai bine ii faci!
E irelevant cati km are, ci cum a fost ingrijita/exploatata! Am vazut masini cu 200,000km care aratau muuuuuuult mai bine ca unele de 20,000km!

Atentie la gramatica, punctuatie, ortografie!!! Ma deranjeaza!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2008, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Nu e irelevant, e un motor nou, abia pus pe maşină, şi după experienţa neplăcută cu primul, omul suflă şi în iaurt. Nu vrea să dea motive de discuţie celor de la AI. Dacă aveai ceva de spus pentru subiectul respectiv era bine, dar aşa să rîzi de el....
Despre restul, scuză-l şi tu, de început, omul trece prin momente grele şi nu mai ştie ce să facă. Anul ăsta a stat cu maşina mai mult în servis.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2008, 07:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
sincer simpatizam cu problema omului dar in situatia de fata nu cred ca putem face, noi aici pe forum ,foarte multe.
Repet situatia....un motor cu un rulaj sub 10000km e in garantie....E treaba celor de la AI sa repare ce e de reparat.
Singurul lucru pe care il poti face e sa insisti la ei si sa-i pistonezi cu toate mijloacele posibile, inclusiv cu legea in mana.
Ca si client ai anumite drepturi, printre care si cel de a beneficia dupa bunul tau plac(dar in conditiile impuse de un contract) de obiectul achizitionat.
Daca masina sta in service, nu-ti poti exercita drepturile. Exista si cazuri de forta majora la care poti apela si prin care sa poti sa ceri inclusiv rezilierea contractului, cu returnarea integrala a banilor dati + dobanzi si despagubiri.
Consulta-te cu un avocat, nu cunosc in detaliu evolutia lucrurilor precum si perioadele exacte in care nu ai putut beneficia de masina.
Succes!

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
 Post subject: alfa 156
PostPosted: 15 Sep 2008, 09:55 
Offline

Joined: 29 Apr 2008, 15:04
Posts: 4
Location: targoviste
multumesc de recomandari!
stiu legal ce trebuie sa fac.sunt magistrat la tribunalul dambovita.
stiu ce fa la fac legal si cum sa-i reclam la opc!
dar eu sper sa rezol amiabil problema!
nu pot sa ii dau peste 3000 de ture ca nu am nici macar 1000 de km cu ea!
salut

Mesaj mutat.
Marius.

_________________
BAMSE


Top
   
 Post subject: Re: alfa 156
PostPosted: 15 Sep 2008, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
mihalachioiu Quote:
multumesc de recomandari!
stiu legal ce trebuie sa fac.sunt magistrat la tribunalul dambovita.....
:lol: si noi care vindeam castraveti gradinarului .

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2008, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
O precizare: tot ce am povestit la început despre acest caz a fost pentru a vă face idee despre circumstanţele în care s-a ajuns la această problemă. Ideea era următoarea, cînd i s-a aprins MCSF la bord prietenul meu a luat legătura cu A.I. şi i s-a făcut o programare pentru o verificare cu testerul. Eroarea care apărea se referea la amestecul carburant dar, i s-a spus să meargă aşa deoarece pentru a identifica exact cauza ar trebui să tureze motorul peste 5.000 rpm şi acesta fiind nou nu e recomandat să se facă asta şi să aştepte să facă cei cinci mii de km echivalenţi unui "rodaj". Întrebarea este: care ar putea fi cauza reală a acestei erori apărute la un motor, totuşi, nou şi care ar fi căile de remediere. Am apelat şi la această cale, deoarece din toate discuţiile de pînă acum avute la diverse nivele în reţeaua A.I. Marius nu a putu trage nici o concluzie. O opinie în plus, mai ales din partea unor utilizatori care s-au izbit de această problemă nu strică. Felul în care va discuta cu A.I. în continuare nu face oricum obiectul acestui topic şi este numai treaba lui.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2008, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Cine crezi că i-a spus? Cineva de la A.I.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2008, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
De cateva zile incoace ma tot necajeste si pe mine o eroare, am crezut ca dispare dar uite ca asta se incapataneaza sa apara de fiecare data cand pornesc motorul.
Am fost la un tester sa vad exact ce si cum! Aveam 5 erori: 4 dintre ele erau identice Amestec prea bogat/sarac dar diferea cilindrii (1-4, 2-3) iar a 5-a era Eroare senzor de bataie! Toate erorile se pare ca sunt de la sistemul de aprindere, nu mai retin exact tot ce zicea pe tester insa toate au ca efect pierdere de putere...
Eu am schimbat de curand 1 bujie mare insa la repezeala am luat ceva ieftineala dintr-un magazin, cu un singur electrod insa comportamentul motorului s-a schimbat in bine imediat ce a fost schimbata bujia defecta! De asemenea am schimbat de curand filtrul de aer din cutie cu unul sport conic montat chiar inainte de debitmetru. Capac la toate mecanicul mi-a zis ca am o bobina de inductie crapata putin!
Intrebarea mea este: inafara de acesti factori, mai poate exista si alt motiv pentru care sa imi tot dea erorile astea? Baiatul de la tester mi-a recomandat sa schimb toate 8 bujiile, preferabil sa fie identice si cu cate 2 electrozi si a zis sa schimb si bobina de inductie crapata! Dupa parerea lui daca rezolv toate astea n-o sa-mi mai dea nici eroarea cu senzorul de bataie! Si btw, ce este acest senzor de bataie?
P.S. - am si variatorul putin uzat...poate fi si vina lui?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2008, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Eu am mai observat o chestie. MCSF`ul imi apare cand ii dau cox intr-a 4a dar cel mai des intr-a 5a. Si asta doar in jur la 3000 ture. Am intrebat si eu la reprezentanta de pe aproape de Faur (nush cum ii zice) dar ... nimic concret. Multiple cauze care pot genera eroarea.
Ce mi se pare insa ciudat e tocmai chestia asta, ca`mi da eroarea doar in situatia mentionata.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2008, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
maestre, softul :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2008, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Sa stii ca m`am gandit si eu la asta alex. Insa cu cine am mai vb mi`a zis ca e putin probabil sa fie de la soft...

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2008, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
E din soft, 100%

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2008, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
problema mare si nu inteleg de ce?
am schimbat termostatul...totul a decurs frumos nici o problema, demontat, montat, completat cu antigel...pornit motor :(
motorul porneste, computeru striga ceva de VDC Error. Opresc, pornesc iar....nu mai spune nimic de VDC.
Rasuflu usurat, las motorul pornit sa ajunga la regim termic normal de functionare.
Ghinion insa, ceasul indicator din bord refuza sa se ridice...sta teapan la 50 grade. Verific la mana temperatura pe furtunele de la termostat...fierbinte, verific mufa senzorului de temperatura de pe termostat...e pusa bine.
iau masina la o tura prin cartier...totul e minunat merge ok, temperatura(la mana) e bine, climatizarea raspunde prompt, dar indicatorul refuza sa indice corect. :mad2:
las masina in parcare, revin dupa ~1 ora cand pornesc: MCSF :censored:
Faza e ca nu mai inteleg nimic....ce dracu are? sa fie senzorul defect? maine il desurubez pe cel vechi de pe termostat si-l pun in locul celui nou. faza e ca iar pierd antigel daca fac schimbarea asta dar fara un senzor functional nu mai stiu cand trebuie sa ma opresc sa nu omor motorul in caz de am vreo problema si-mi creste temperatura peste limita.
astept ceva sugestii ca nu mai inteleg nimic

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2008, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Probabil sonda de tempereatura asta noua e naspa. Pune-o pe cea veche(nu ar trebui sa pierzi mult antigel) si vezi cum indica.
PS: Si eu trebuie sa schimb termostatul:D

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 517 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited