Teava de esapament e din fabrica,incerc sa o schimb si sa pun una de forma ovala insa nu am gasit nimic pe gustul meu,in plus ca trebuie sa tai teava ca sa pot monta o alta.
Masina ce sa zic ,incep sa cred ca am facut o alegere buna
.Am facut cam 3000 de km pana acum atat in oras cat si in afara.Consum urban ceva peste 13 litri in conditiile in care nu schimb la peste 3000 rpm iar pe autostrada cam 14-15 litri asta la o maniera de condus ceva mai sportiva.Despre viata la bord si confort nu pot sa vorbesc decat la superlativ,cu un singur minus, nu am unde sa imi pun cafeaua dimineata.Designerul acestei masini a uitat sa proiecteze un banal suport de pahare.Tinuta de drum este impecabila,suspensii extrem de bine gandite,frane mai mult decat fiabile pentru o masina ce depaseste 1400 kg.,directie precisa,clima isi face bine treaba aproape ca "bizonica de pe A6"
iar la 5mii si de rpm soundul motorului te cucereste.Portbagajul are dimensiuni regesti am reusit sa il umplu abia cu 2 carucioare de Carrefour pline ochi
.Ca punct in minus,la 190-200 kmh in curbe cauciucurile 205/55/16 cam rup in asfalt de unde deduc ca se vrea incaltata cu ceva mai larg.Problema e ca dupa un Focus 1.6 ,99/cp care mi-a produs scarba si un Chrisler Neon 2,0,133/cp care era doar nervos insa era lipsit de personaliate,166 se dovedeste a fi o masina completa din punct de vedere al placerii de a conduce si mai rau chiar,am inceput sa ma indragostesc sper irecuperabil de "purceaua" mea dupa ce era cat pe aci sa o marit din cauza sistemului de sunet depasit (probabil in acel an nu se inventase cd-ul in Italia
,am auzit ca BMW au cd-uri cu Guta incluse in pret ) pentru un automobil din 2002.Am scapat de adaptorul de casetofon care se auzea execrabil montand o jucarie de la loudlink si un sdhc card de 16 gb.
Cred ca urmatoarea achizitie va fi tot o Alfa daca nu 159 sw macar 166 3.0 v6 facelift
.depinde de criza economica mondiala
.
Toate cele bune pentru toti cei care au ales Alfa,pe restul ii compatimesc.