Am facut-o si pe asta. Modelul de drive test a fost un 1.3 Multijet de 90 de cai, desi pe mine ma intereseaza cel de 75 de cai, fara turbina cu geometrie variabila, intrucat masina este pentru un membru mai in varsta din familie, si nu e nevoie de sportivitate.
Primire impecabila la AP, masina proaspat spalata, curata si pe interior, etc, nimic de reprosat la capitolul asta.
Masina arata extraordinar de bine, mult mai frumoasa decat in poze, sau vazuta fugitiv pe sosea, iar interiorul mi-a intrecut asteptarile, desi era vorba de versiunea Active, care are destul de putine dotari. Interior negru cu portocaliu, exterior negru, efectiv de nota 10. Totul mi s-a parut foarte ergonomic, fara butoane in plus sau asezate prost, sau complicat de folosit (un motiv de timorare pentru oamenii trecuti de o varsta, lor nu le pasa de gadgeturi

)
De cum am inchis usa, masina mi-a dat sentimentul de "tanc". Pur si simplu asa se simte, nu-mi venea sa cred, Punto Clasico e la o distanta enorma la capitolul asta fata de GP.
Motorizarea diesel se simte la ralanti, zgomotul specific se aude clar daca nu ai muzica pornita, dar cu toate astea este destul de rafinat, si nu suna a tractoras. Oricum, in interior nici un fel de vibratie, "mangaiam" nuca schimbatorului, si nu se simtea nimic.
In clipa in care am plecat de pe loc in schimb, alta viata, motorul nu se mai aude, si pana aproape de 2500 de ture masina este docila, foarte usor de manevrat. De la 2500 de ture in schimb, parca e alta masina, zici ca e o benzinara, urca usor in ture si viteza, am ajuns lejer in treapta 3 la 100 km/h si motorul se auzea incredibil.
Deci, per total, masina mi-a depasit asteptarile, m-am dus convins ca gasesc o masina normala, dar pur si simplu este mai buna decat am sperat (sa speram ca si cu fiabilitatea sta la fel). In concluzie, maine semnez contract pentru un 1.3 Multijet 75 CP Dynamic, cu cateva optiuni pe el (gasita masina pe stoc in Italia - albastru metalizat cu interior negru/albastru)
In concluzie, recomand. Da clasa unui Clio 3, P207 sau VW Polo (asta e la ani lumina distanta la interior, GP e vesel, plin de viata, VW e ca o inmormantare toamna pe ploaie

)