It is currently 29 Nov 2024, 16:08

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 Next
Author Message
PostPosted: 26 Nov 2006, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2006, 17:34
Posts: 3
Location: Sighisoara
Salutare natiune

am un anunt important pt proprietarii de 145 , de cateva zile la mine in Sighisoara a aparut un 145 cu numere de franta , albastru metalizat si motor de 1,6 boxer , este o copie exacta a boxericai doar diferenta de motor , si omul vrea sa o vanda .
Parca era cineva interesat de motor sau mai altele si am inteles de la el ca vrea in jur de 1300 EUR si lasa si actele de franta ( aviz celor care sunt tentati sa circule cu naspeturi ) .

daca vreti nr de telfon vi-l pun la dispozitie

s-aveti bafta

_________________
BOXERICA


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2007, 22:27 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 11:31
Posts: 67
Location: oradea
caut stopri ptr alfa 145 cele care vin in haion de preferat second hand
merci


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007, 10:39 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Ti-am raspuns deja pe celalalt topic.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2007, 20:42 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
salut

vreau sa va anunt ca "boxerica" este acum in alba iulia. merge super fain dar cu cateva mici probleme. ce am reparat pana acum(o am de 3 zile):
-am dat jos scutu ala de tabla de sub motor ca freca de motor la rece
-am schimbat 3 becuri din bord ca nu se vedea turometru noaptea
-stergatoru din spate nu mergea deloc(era intepenit de rugina)
-aeru conditionat dadea caldura cand stateam pe loc(din cauza k cele 2 ventilatoare din fata nu mergea nici unu-acum unu merge, celalat habar nam ce are)
-semnalizatoru dreapta fata nu era prins cu nimic-am prins un arc cum ii la semnalizatoru drept-fata

ce mai urmeaza sai fac:
-sa pun tapiterie pe plafon-nush cat de nervos ai fost barbate de lai dat jos de tot :)
-sa fac scrumiera sa stea inchisa, ca numa deschisa sta
-sa "repar" al doilea ventilator
-ambreiaju trebuie neaparat reglat si un rulment cred k ii varza
-farurile nu se regleaza deloc de la rotita din stanga volanului
-usa din dreapta trebuie ridicata cu 0,5-1 cm pt k nu se inchide asa cum ar trebuie(nici aeru conditionat nu prea vine prin usa din cauza k nu se aliniaza prea bine cu gaurile din interior)
-sa schimb cdplayeru ca tot sonyul ala a ramas si cam face figuri cand scoate cdul iar de cateva ori cand am dat faza lunga s-a oprit
-sa vopsesc capota si spoileru fata k ii lovit din jumate in jumate de cm de pietrele care au sarit de la masinile din fata si portiera stanga are 2 zone mici care trebuie vopsite si ele
-luminile de marsalier nu merg.parca de cand o avea tupac nu mergeau... :?:

in rest ce sa zic, is multumit de masina, deja am facut 400km(plus 120 de la sighisoara la alba) si consumu ii la 9-9,5% si merge bine la drum lung depasiri nam prea facut ca era gol drumu iar prin oras ii chiar placut de condus.promit ca o sa am grija de ea :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2007, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
am vazut masina absolut intamplator acum ceva timp in cadrul unei deplasari catre Budapesta, si fara suparare sper pentru fostul proprietar, dar nu mai avea nici o treaba cu Boxerica pe care cu totii o stiam in grija lui Tupac.. masina parea cazuta, pe moment mi-a inspirat mila :( sper sa poti sa o readuci pe linia de plutire si sa ai grija apoi de ea cum a avut Tupac.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2007, 09:27 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Bine ai venit grozapaul si sa o stapanesti sanatos! :)
Ma bucur sa vad ca viitorul proprietar a si intrat pe forum, deci avem toate motivele sa speram ca vom fi la zi cu stirile despre Boxerica :)
Imi pare rau ca va trebui sa bagi ceva banuti acum in ea, eu cand am dat-o anul trecut chiar nu avea mai nimic decat tapiterie plafon lasata, o indoitura in usa, un proiector care mai lua apa...si cam atat...
Acum...scutul ala nu stiu de ce atinge ?! :shock: Poate pentru ca e indoit de la cine stie ce lovituri :), te sfatuiesc sa il indrepti si sa il lasi acolo ! Ca e f f f bun si util! ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2007, 13:26 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
salut
ms de manual,dar am deja un cd cu serviceul la mai multe modele,dar o sa ma uit si peste ala.io vreau sa repar tot ce ii de raparat si sa ramana asa. ce ma obsedeaza acum ii ventilatoru care nu merge. pe schema is notate p2a si p2b. "amandoua ventilatoare trebuie sa mearga in paralel si dupa aceeasi logica" -citat din manual.
amandoua primesc curent incontinuu iar un releu le da masa si atunci pornesc. masele sunt comune iar ventilatoru p2b merge iar p2a nu. deci normal firu de masa de la p2a pana la locu unde se intalnesc trebuie sa fie intrerupt,nu?

tot dupa manual, ventilatoru p2a are cablu de plus de culoare rosie si cel de minus ii negru dar in realitate cel de minus ii verde cu galben parca. daca era negru atunci il legam de cablu de la celalat ventilator si gata, dar cum ii alta culoare nush ce sa zic.

si in legatura cu farurile, unde crezi k ii problema si ce ar trebui sa fac?

ms anticipat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 23:59 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
pana la urma am rezolvat problema cu ventilatoarele.cand ii aeru conditionat pornit, merge numa unu, iar amandoua merg cand ii motoru cald.
am mai rezolvat o problema, de care nu stiam. am vrut si eu sai pun cauciucuri de vara sa nu mai faca asa urat la drum lung si am pus cateva de vara un pic mai inalte-nam avut altceva si acum bani sa iau altele nam :( dar problema a fost ca 2 jenti de pe aceeasi parte erau LOVITE si implicit dezechilibrate!!! nu stiam eu de ce tremura masina la viteze mari...

maine ma uit la termostat ca nu prea trece de 80 de grade motoru si cred k ii blocat termostatu pe deschis si raceste tot timpu.

si inca ceva, daca vii tu primu prin alba iulia da un semn de viata sa vezi masina :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2007, 16:15 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
in manual scrie ca termostatul ar trebui sa deschida la 86 de grade +- 2 grade deci nush cum ar putea sa porneasca ventilatoru la putin peste 80 de grade.la un drum de 7 km ar trebui sa fie cald motoru si cateaodata deabia ajunge la 80 de grade. am pornit motoru,lam lasat la relanti si se incalzea furtunu care dadea la radiator.normal ar trebui sa fie rece pana deschide termostatu.

ps:am pus scutu la locu lui sub motor ca bine ii sta acolo :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ia scoate mufa de la termostat si ai sa vezi cum pleaca ventilatorul instant! Deci principala comanda o da termostatul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Aug 2007, 16:32 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
salutare din nou

am schimbat termostatu-cel vechi era blocat pe deschis, am mai schimbat si un cablu de la baterie care merge la o cutie de sigurante ca era oxidat rau de tot(am ramas fara curent in oras si nu se mai aprindea nici un bec, nimic) si am mai schimbat si bateria.

dar acum este alta problema ce trebuie rezolvata: cateodata motorul merge perfect, cateodata merge ca dracu. la relanti,cand merge rau, vibreaza toata masina si daca ii sa o turez nu trage aproape deloc. problema ii ca nush ce ii de vina. odata eram in garaj, mergea bine, am turato pana la 3000 rpm si cand o ajuns la relanti mergea rau. si cand mai dau intro groapa trece de la bine la rau sau invers. banuiesc ca ii vrun cablu oxidat.... dar nush de unde sa incep sa verific.
am cautat ECU-ul sa incep sa verific ceva legaturi ca nu am gasit nicicum. in manual ii piesa S11 si arata cam unde ar fi da nici cum nu am gasit.
puteti sami dati ceva indicatii la localizarea ei sau ce sa fac sa mearga motoru bine tot timpu?

pana imi raspundeti va postez o poza cu "boxerica" acum poreclita "romica"

Image

ce sa va mai zic, sapt viitoare o duc sai vopsesc capota, spoileru si sa repare usa de la sofer iar maine,poate, ii pun o tapiterie pe plafon


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Aug 2007, 21:34 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
si cat am cautat ECU-ul..... azi nu mam apropiat de el, dar am verificat bujiile, toate aveau 1mm distanta la scanteie(acum chiar numi amintesc cum se numesc alea 2 care dau scanteie) si trebuie 0,7. cand am pornit motoru suna mai bine, asa mai infundat. am turato odata, mergea fain, fericit, am turato iar si relatiu iar era varza.

in legatura cu motorau asa de care zici, lam curatat de mult, era oxidat si ala, dar se pare ca nui de acolo. cred ca pana la urma maine umblu de pa ECU nu ma mai ocup de plafon :)

si ce am mai descoperit, la relanti(si cand mergea bine) se auzea ceva ca si cum ar vibra o tabla de ceva-nush cum sati explic, si cand apas ambreiaju la max, sunetu ala dispare. deci ii din cutia de viteze... oare sa nu fie suficient ulei? il verific maine.... daca gasesc locu unde se face verifica nivelu si pe unde se completeaza

ms anticipat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2007, 00:10 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
madkat Quote:
vezi si sincronizarea clapetelor de acceleratie (ca e una pe fiecare cilindru) - sa mi aiba joc parghiile de actionare
cand am schimbat termostatu am dat jos galeria de admisie ca altfel nu puteam sal schimb si se vedeau toate clapetele si erau ok, toate erau inchise bine, toate se deschideau la maxim, nu aveau joc....

madkat Quote:
totusi masina are ambreiajul original, nu e exclus sa fie pe duca...
... si ai cobit.... .acum cateva minute am vrut sami duc prietena acasa si cand sa apas ambreiaju ... ambreiaju era ...mort :rant: . mai mult de jumatate din cursa mergea cred si apasat cu degetu mic iar restu pana in capat, ar fi mers "bine". in zona aia moarta nici nu mai revine ambreiaju la loc,ramane apasat :shithappens:
am incercat totusi sa vad daca cupleaza vreo viteza... neah....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Sep 2007, 16:00 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
am o veste buna si una rea.
vestea buna ii ca am rezolvat ambreiaju.erau numa garniturile de la pistonu de ambreiaj uzate rau si o curs ulei.cu ocazia asta am mai curatat motoru, am scos toate cauciucurile de pe mufe ca erau rupte si am pus banda de izolat.mai bine asa cu cauciucurile alea.

am dat si proiectoru jos ca era inauntru ruginit, lam spalat cu diluat, lam vopsit, mai trebuie sa cumpar silicon sal inchid bine sa nu iar apa.

vestea rea ii ca am fost sa testez franele si gazele. gazele erau un pic peste limita. poate din cauza ca merge motoru cateodata bine, cateodata rau. oricum, nici nu era incalzit la chiar 80 C. in fine. partea si mai rea a fost la frane. am ramas shocat. pe fata franele is super bune, dar-pt ca intotdeauna exista un dar- franele pe spate aveau o forta de franare de ... 0. ZERO!!! spatele NU FRANEAZA DELOC!!!! :rant:

cand am luato nici nu mam gandit ca este vreo problema la frane. par atat de bune, dar de fapt .... plm.

oare mai descopar ceva cand rezolv frana pe spate? :?:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Sep 2007, 16:19 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da, vezi la repartitor! Daca ai fi citit tot topicul ai fi vazut ca mie imi sarise un arculet dala la un moment dat. Asa ca arunca acolo un ochi, vezi sa fie arculetele de la repartitor prinse!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Sep 2007, 14:39 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
scuze ca nam raspuns mai repede dar nam avut net(mi so ars modemu)

am verificat arcu repartitor si ghici ce? era rupt. lam schimbat si apoi am ridicat masina am invartit roata cu mana si fratele meu apasa frana. cu frana apasata se puteau invartii ambele roti. din cauza ca nu au fost folosite de ceva vreme sa se fi intepenit pistoanele??

si inca o veste buna: cred ca am gasit vinovatul care face motoru sa mearga aiurea cateodata: sonda lambda. azi o schimb si va zic ce sa rezolvat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Sep 2007, 00:16 
Offline

Joined: 31 Jul 2007, 20:11
Posts: 10
nam avut timp sa o schimb sonda azi. luni poate....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2007, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
aceiasi problema am si eu cu relantiul(sa fie ceva la ele????)am schimbat maotorasul pas cu pas si sonda de relanti,dar degeaba,sambata merg la tester,dar am primit o veste nasoala ca trebe sa merg in Cluj (cu munca)si nu cred ca ajung.daca ajung si iti voi spune ce mia gasit.Motorul meu e tot BOXER dar de 1,4.
P.S.:FRUMASE MAI SUNT 145.!!!!!!!!!!! :D

_________________
cand e vorba de ALFA ROMEO,
doar CERUL este limita
ALFA ROMEO 145 mica rosie
ALFASUD ´82
EX:"ITALIANCA"ALFA ROMEO145,CRASH


Top
   
 Post subject: Alfa 146
PostPosted: 09 May 2008, 14:58 
Offline

Joined: 08 May 2008, 09:28
Posts: 5
Car: 146 1.4 TS
Location: Bucuresti
In primu rand sa va salut pe toti. Abia ce mi-am luat permisu in ianuarie ... iar luna trecuta am fost in italia dupa o alfa 146 .... ce sa zic sunt multumit de ea are un motor twin spark de 1,4 cu 76 kw / 105 cp, cu un consum de 7l /100 km ( benzina )... masina a avut 56000 km reali cand am luat-o .... vreau sa va zic ca la banii care i-am dat pe ea si la cum arata consider ca a fost pomana. Sunt foarte multumit de ea desi multa lume la inceput spunea ca fac cea mai mare greseala daca imi voi lua o alfa. Nu i-am ascultat si drept dovada cand au vazut-o si au mers cu ea si-au schimbat parerea .... in curand voi posta si niste poze cu ea. Bafta all

_________________
ARDEM SOSEAUA PRIN KILOMETRI
SE OPRESTE TIMPUL, CANTA BAIETII
PURTAM IN SUFLET DOAR O ECHIPA
A CAREI ONOARE, E IN CER PAZITA

DINAMO DINAMO DINAMO


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2008, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2007, 11:20
Posts: 20
Salut! Sunt fratele lui 'grozapaul', 'al 2-lea' sofer al lui boxerica .
Din pacate am vesti proaste, inima lui boxerica a cedat cam acum o luna, in timp ce ma intorceam din TM. Am tot cautat un motor pe la dezmebrari, pe net dar nu am gasit nimic.Din cate am inteles trebuie o biela noua si arborele cotit rectificat. Stiti unde as putea gasi un motor complet, cat m-ar costa o biela noua sau second daca are cineva un motor incomplet?

As vrea sa vad masina pe drum din nou cat mai repede ca ii prea frumoasa sa stea pe butuci.

Am uitat...motorul este 1.7 16v boxer.


Attachments:
alf_plat.JPG
alf_plat.JPG [ 49.2 KiB | Viewed 3482 times ]


Last edited by t_quattro on 30 Jun 2008, 14:32, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 30 Jun 2008, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
am ce iti trebuie,pot sa il fac,dar imi trebe motorul aici.


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2008, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2007, 11:20
Posts: 20
Boxerica a primit o inima 'noua', maine sper sa punem motoru pe masina.


Attachments:
eng.JPG
eng.JPG [ 88.52 KiB | Viewed 5037 times ]
Top
   
PostPosted: 13 Jul 2008, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2007, 11:20
Posts: 20
Motorul nou are 95000km, ambreiajul nou, masina de pe care l-am luat avea cutia de viteze defecta. Abia astept sa il aud :D.


....si diferenta intre clapetele de la admisie de la motorul vechi si motorul nou:


Attachments:
old.jpg
old.jpg [ 65.79 KiB | Viewed 5024 times ]
new.jpg
new.jpg [ 69.69 KiB | Viewed 5026 times ]
Top
   
PostPosted: 13 Jul 2008, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2007, 11:20
Posts: 20
Care dintre bujiile urmatoare is mai bune: NGk PFR6B(recomandate de producator-le-am cumparat cu putin timp inainte sa cedeze motoru) sau Golden Lodge 25HLD 9g (is in motorul nou.....au o forma mai deosebita, am atasat o poza) ?


Attachments:
GL_2HL.jpg
GL_2HL.jpg [ 16.74 KiB | Viewed 4976 times ]
Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 09:14 
Offline

Joined: 14 Jul 2008, 08:58
Posts: 9
Buna, sunt nou venit pe la voi, proaspat detinator al unei alfa 145 1.7 boxer 16V an fabricatie '95, poate o cunosc unii dintre voi o stiti (e din bihor, alesd, COX-ul). deocamdata nu am imagini cu ea sa le postez aici, din cate am inteles masina ar fi inscrisa aici (poarta in spate sticker-ul alfaclub.ro).
alte detalii:
culoare bleu pervinca
suspensii modificate KONI
sistem de sunet pioneer
jante BORBET 17" design CF (pneuri nokian 195/55 R15)
geamuri+oglinzi electrice
ABS
volan+scaun sofer reglabile pe inaltime
portbagaj cu deschidere elctrica de la interior
200.000 de Km (din care 3000 rulati in ultimele 2 luni de cand o am)


Parere finala: cat se poate de multumit.
Cu tot respectul pentru ALFACLUB, alex


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited