La mine "oboseala" s-a manifestat prin faptul ca ambreiajul prindea ffff jos, la cativa mm de podea (WTF?

- stiam ca e invers!)
Si cedeaza instant, fara preaviz, patineaza de-abia cu cativa km inainte sa se duca de tot ferodourile (da, ai citit bine, sa se duca de tot, sa ajunga fier pe fier, discul tine pana la capat).
Inainte de patinare incepi sa simti ca se cupleaza violent, ca si cum ai debraia rapid, si de fapt ridici pedala incet.
Oricum a fost ciudat...
Iar faptul ca prinde sus... ahem... asa mi s-a intamplat anul trecut, si a fost din cauza faptului ca circuitul hidraulic al ambreiajului nu era aerisit, a "prins" bule de aer - verifica nivelul lichidului de frana, vasul lichidului vezi ca are doua compartimente! Ala din stanga e pentru frana si ala din dreapta e pentru ambreiaj! Daca te uiti asa la sticla pare la nivel, dar daca deschizi capacul si te uiti in vas ai sa vezi ca nivelul lichidului pt ambreiaj e joooos.

Uita-te IN VAS prin gat si pune lichid pana peste max (da, peste MAX, ca e tare tampit vasul, cele doua compartimente nu comunica decat peste MAX.
Aerisirea se face asa:
Ingrediente:
- lichid frana
- deget curat
- carpe
- doi oameni (unul sta la volan si altul tre' sa aibe degetul curat)

Mod de preparare:
Rogi pe amicul tau sa se urce la volan. Vezi ca la cilindrul slave al ambreiajului intra furtunul de la pompa de ambreiaj, Ei, la capatul furtunului e o gura de aerisire acoperita cu un capacel de cauciuc (asta daca mai are), iar furtunul este asigurat cu o agrafa.
Ridica agrafa aia cu maaaaare atentie, ca sare si o poti pierde usor si rar o mai gasesti

. Cu agrafa ridicata trage de furtun afara cativa mm, cat sa nu il scoti. Zi-i amicului tau sa apese ambreiajul usor - ar trebui sa iasa lichidul de frana prin gurita aia de aerisire - atentie sa nu iti sara in ochi! Sunt Stan Patitu', stii ce nasol e?
Daca nu iese, mai scoate nitel furtunul pana iese lichid.
Acuma pui degetul pe gurita aia de aerisire ca si cum ai astupa-o. Ei, degetul tau va juca rol de supapa. Tinand apasat pe gurita aia zi-i prietenului tau sa dea pedale (vreo 10) - o sa iasa lichid de frana + aerul prins in circuit. La final baga furtunul la loc, pune clema la loc, completeaza vasul cu lichid de frana si verifica ambreiajul unde prinde. Daca tot e sus, reia operatia de mai sus pana se aeriseste. La mine s-a aerisit dupa 3 operatii. Acuma prinde exact unde trebuie, la mijloc.
Multa bafta, sper sa te ajute tutorialul.
P.S. Am uitat de carpa. Cu ea stergi pe-acolo de lichidul de frana imprastiat!
Adminul.