Din lipsa de ocupatie m-am apucat eu sa umblu pa la masina si am dat de o posibila rezolvare a problemelor mele . Sa va explic : motorul avea sunet de disel cand se incalzea un pic si oscilatii de turatie la relanti cand masina era in miscare pe liber . In sfarsit , am dat io de un "senzor" situat intre injectoare in dreptul capacului de la ulei , am scos mufa din el (cu motorul pornit ) , nimic , cand am cuplat mufa la loc ... alta viata ,

trancanitul ala ca de diesel a disparut si motorul mergea ceas ,asta pentru cateva secunde

si din nou cel mai performant disel pe benzina din cate am avut s-a trezit la viata .Clar nu functioneaza la parametri sau chiar deloc chestia aia .

Ce va rog eu este sa imi spuneti si mie cum se numeste si ce face chesti asta din poza !
P.S. Am intrat pe ePer si pe Compact 98 si acolo zice ca este "valva"

si cica regleaza fluxul de aer in admisie . Nedumerirea mea este asta: de ce imi dispar bataile de tacheti cand umblu la "valva" aia

Asta este infractorul :