It is currently 19 Apr 2025, 15:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Intrebare ?!?
PostPosted: 22 Feb 2008, 20:17 
Offline

Joined: 17 Jan 2008, 12:46
Posts: 25
Location: Mangalia
Din lipsa de ocupatie m-am apucat eu sa umblu pa la masina si am dat de o posibila rezolvare a problemelor mele . Sa va explic : motorul avea sunet de disel cand se incalzea un pic si oscilatii de turatie la relanti cand masina era in miscare pe liber . In sfarsit , am dat io de un "senzor" situat intre injectoare in dreptul capacului de la ulei , am scos mufa din el (cu motorul pornit ) , nimic , cand am cuplat mufa la loc ... alta viata , :ok: trancanitul ala ca de diesel a disparut si motorul mergea ceas ,asta pentru cateva secunde :wallbash: si din nou cel mai performant disel pe benzina din cate am avut s-a trezit la viata .Clar nu functioneaza la parametri sau chiar deloc chestia aia . :?: Ce va rog eu este sa imi spuneti si mie cum se numeste si ce face chesti asta din poza !
P.S. Am intrat pe ePer si pe Compact 98 si acolo zice ca este "valva" :headscratch: si cica regleaza fluxul de aer in admisie . Nedumerirea mea este asta: de ce imi dispar bataile de tacheti cand umblu la "valva" aia :?: Asta este infractorul :


Attachments:
Imag043.jpg
Imag043.jpg [ 24.64 KiB | Viewed 766 times ]
Imag044.jpg
Imag044.jpg [ 23.51 KiB | Viewed 765 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2008, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Senzorul de care pomenesti, este senzorul de faza si nu are legatura cu sunetul de diesel. Acel senzor este un fel de avans ca la masinile cu ruptor distribuitor, "delcou" in termeni populari, modifica alinierea axelor cu came si implicit tachetii. La tine este posibil sa nu ai presiune in rampa de ulei, astfel zgomot la tacheti.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2008, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
nu este de fapt electrovalva? şi de fapt are legătură cu zgomotul de diesel. citeste cu atenţie aici http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm şi vei vedea că este recomandat să fie schimbat odată cu variatorul. deci are legătură cu variatorul şi totodată cu zgomotul de diesel :shock:

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
 Post subject: Va multumesc baieti !
PostPosted: 25 Feb 2008, 22:11 
Offline

Joined: 17 Jan 2008, 12:46
Posts: 25
Location: Mangalia
Buck fratioare nici nu sti ce bine a cazut documentatia ta , mersi mult si tre sa fac cinste ! :thanks:

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2008, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
ne ajutăm că avem aceaşi "suferinţă".

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited