It is currently 16 Apr 2025, 13:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 06 Oct 2007, 00:06 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Dimineata cand pornesc masina si sta la relanti (cam la 1500 turatii) motorul pare sa se "inece" nu merge rotund deloc, nu se opreste dar pare ca merge asa galopant si masina "tremura" de parca e cutremur afara.
Ce poate fi avand in vedere ca pana acum 3 zile nu era nicio problema ?
Mentionez ca dupa ce motorul se incalzeste si relanti-ul sta la 7-800 turatii problemele dispar.
Am crezut ca e carburantul insa am realimentat si problemele persista, iar pe infocenter nu-mi apare nicio eroare.
Poate fi de la bujii avand in vedere ca odata cu schimbarea distributiei mecanicul mi-a sugerat sa le schimb macar pe cele 4 mari..?
Mai precizez si faptul ca motorul cand manifesta aceste probleme NU creste sau scade in turatii , se manifesta doar cand pornesc masina pana se incalzeste si scade relanti-ul.
Multumesc anticipat !
1.8 ts, 78000 km

am modificat eu titlul - pe viitor posteaza titluri mai explicite si fara sa tipi la noi (adica cu majuscule)
madkat

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2007, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Verifica injectoarele sau corpul clapeta, s-ar putea sa fie murdare.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2007, 14:09 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Corpul clapeta verificat, curatat, dar, din pacate ,acelasi rezultat. :?
Injectoarele nu le-am verificat ca nu am cum, decat la service, insa un mecanic, ce-i drept necunoscator in Alfa Romeo, m-a "impins" tot catre bujii.
Ca simptome noi si daca motorul este cald si accelerez PE LOC pana la 4,5000 turatii cand revine la relanti tot pare sa se inece......
Este posibil sa aibe dreptate, daca da, ce bujii imi trebuiesc, cat costa si de unde le iau, ca don admin' nu raspunde la tel.?:scratch:

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2007, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Madkat, decat sa te superi ca "am tipat" la voi, scriind cu majuscule, mai bine ma ajutai cu o "potentiala" rezolvare si astfel scopul topicului ar fi fost atins ceva mai repede.............. :ziped:

sa nu se mai repete afirmatii de genul asta! - nici macar nu m-am suparat, pur si simplu te-am atentionat - data viitoare o sa ai direct "report post"
madkat

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2007, 22:47 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Am schimbat bujiile vechi cu unele NGK IRIDIUM dar problema persista.
Mi-a sugerat cineva ca ar putea fi o problema de "senzor temperatura apa motor"....................
Idei ?

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2007, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ciudat... Din ce an e bella ta?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2007, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
2004 don' Admin.......
Ciudat e ca pana nu ajunge apa pl.90 grade ea merge prost (inecata, ca si cum ar merge in 3 pistoane).................o fi ceva cu socul electric de aer?

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2007, 12:56 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
la grupul VAG problema mentionata are ca solutie in majoritatea cazurilor schimbarea senzorului de temperatura motor . Bafta

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2007, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Multumesc pt. indrumari!
clapeta de acceleratie am curatat-o, am schimbat bujiile insa mai ar fi chestia cu senzorul.
o sa merg maine la un tester cu ea dar mi s-a spus ca nu au soft pt 1.8 ts euro 4 dar se spera a fi o problema comuna motoarelor ts si.........
Oricum, apreciez ajutorul vostru! :drunksinging:

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2007, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
ai schimbat bujiile, bun, verifica acum bobinele :wink: (alexmirica stie la ce ma refer..)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2007, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
cam OFFTOPIC dar decat sa verific lucruri pe care nu le cunosc.............cu 200, 300 grame de benzina si o bricheta buna as rezolva mai cu spor problema ! :die:

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2007, 15:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
pay succes :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2007, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
ALXege ma "impingi" sa-mi iau un VW :D

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2007, 21:09 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Am fost la tester azi - NICIO EROARE, insa motorul era cald.
Oricum mi s-a spus ca 99% este debitmetrul........
A mai ramas 1% ca fiind ?

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Daca ai fost la tester, ce valoare dadea debitmetrul la ralanti? Ar trebui sa fie in jur de 5,5gm/s Daca e sub 5 sau peste 6,5 este in neregula.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Si la 1.6 sunt aceleasi valori?
Mai da-mi te rog niste valori / turatie, 2000, 3000 etc. Sunt curios cum se prezinta al meu dupa un an

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
don' mirica nu stiu nicio valoare..........nu mi-au zis nimic, doar ca "el" e de vina

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Apropos, m-a mancat in"..." si am pornit masina cu mufa de la debitmetru scoasa sa vad cum reactioneaza.
Acum am o frumoasa eroare de "CHECK ENGINE" pe bord care nu mai dispare. Cine ma poate ajuta ca-s prost rau......?

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Pune mufa la loc, iar daca debitmetrul lucreaza in parametrii normali va disparea singura .
Inca o chestie... debimetrul se depisteaza f usor la un tester bun, iar daca tie nu ti-a dat o astfel de eroare poate ar trebui sa cauti in alta parte.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
1) Eroarea cauzata de mufa scoasa de la debitmetru dispare de la sine in cativa km si cateva reporniri.
2) la ralanti - ~5,5gm/s
la 3000rpm ~18gm/s

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Oct 2007, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Eroarea a disparut astfel cum m-ati indrumat si voi......dupa cateva reporniri.
Sper sa dispara si "tremuratul" la rece. :(

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Oct 2007, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Am incercat azi faza cu schimbatul debitmetrului de la o masina fara probleme (avea acelasi cod) si... FACE LA FEL :question:
Se pare ca alta este problema si nu reusesc sa-i dau de cap........

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2008, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
ai rezolvat pana la urma?

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2006, 22:24
Posts: 83
Location: Bucuresti
Allex am observat ca face mult mai putin de cand am incept sa pun benzina carrera 100 de la OMV.
A fost un timp in care nu mai facea, acum a reinceput dar mai putin deoarece s-a incalzit afara.
Din ce mai m-am documentat se pare ca poate fi "senzorul de temperatura al motorului" sau cam asa ceva......
Orice sfat e binevenit !

_________________
ALFA ROMEO Team


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2008, 16:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
dupa 1 martie voi studia problema in amanunt pentru ca si la mine , motor de 2.0 se manifesta la fel. spun dupa 1.03, pentru ca o sa am la dispozitie "uneltele" necesare si timp din belsug pentru masini :wink: . cand voi depista cauza o sa anunt.solutia pentru remediere in schimb va costa. 8)

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited