Bun...deci de ce imi era frica nu am scapat..mi s-a pus pata sa bag niste bani in masina
Pana acum sunt decis pentru 2 chestii sigure:
- Squadra chip
- filtru aer sport - care, cum, in ce fel o sa vad in functie de bani...
Cum la motorul meu prea multe optiuni de a-i mari puterea nu am, in afara de cele de mai sus ar mai ramane chestii de genul:
- pistoane forjate & stuff - scump
- axe cu came sport - scump
- turbo - FOARTE scump
si cu modificari majore
- evacuare imbunatatita - hmm...si asta e scumpa
, dar macar nu implica riscuri si are si ceva avantaje pe termen lung..
Bun...acum legat de evacuare...
Pentru motorul meu 1.7 16V de pe Alfa 145 exista variante de la: Supersprint, Ragazzon, CSC.. Nu e nevoie sa mai spun ca nici una din ele nu e prea ieftina
, dar totusi ideea de evacuare buna ma incita
As vrea sa va intreb, daca stiti, care din componentele unui sistem de evacuare aduce cele mai mari castiguri de putere: "catalizatorul" sport, intermediara (aici am variante de la Ragazzon de exemplu cu teava simpla sau cu teava+toba intermediara ca si la varianta de evacuare stock), finala? Intreb pentru ca in ideea ca nu am finante destule poate va trebui sa ma limitez... De asemenea as vrea sa va intreb ce parere aveti daca amestec parti de la mai multi producatori (de ex catalizator sport de la CSC, teava simpla de la Ragazzon si finala tot de la CSC sa zicem)? E naspa?
In functie de finaitne, de asemenea, as putea lua doar 2 produse de exemplu, si poate sa imi fac singur o teava in loc de catalizator de exemplu, dar acest lucru nu stiu cat de ok este...
(faza cu teava). Orice sfaturi legate de evacuare ar fi bine venite....