It is currently 31 Jan 2025, 22:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2007, 20:46 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Si mie mi-a aparut eroarea asta pe computerul de bord si martorul aprins in mers, intr-o depasire in timp ce mergeam la Alfameeting-ul de la Suceava. Dupa intalnire eroarea a disparut singura :shock: la fel de misterios cum a aparut.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2007, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
pai fa treaba cu scoaterea bornei pentru minim 30 min si apoi vezi daca mai face la fel,daca da inseamna ca mirikoskevici are dreptate si ai un senzor care falseaza,asta in conditiile in care in mersul motorului nu se simte nimic diferit

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2007, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
ok am sa fac treba cu borna...dar daca nu dipare???si falseaza senzorii???ma gandesc ca treb sa schimb vreunul nu?

ar fi prea frumos sa scap asa...

inainte de asta am avut un citroen C5...daca nu imi dadea ala la mesaje si erori...speram sa fi scapat de treaba asta

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2007, 21:01 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Alt MCSF astazi dimineata la -3 grade...de data asta a facut destul de urit la pornire, nu raspundea la acceleratie aproape deloc, dadea cu fum, mers neregulat. Dupa 5 minute de incalzire a filtrului de motorina cu feonul (eram in garaj) a pornit in regula, dar martoru a ramas aprins. Masina a mers ok (fara pierderi de putere sau fum) vreo 80km pina am ajuns la OMV si am bagat 10l de Alpin Diesel. Imediat la iesirea din benzinarie, indicatorul de MCSF s-a stins. Mentionez ca aveam in masina la momentul aprinderii cam 15l de Rompetrol Super Euro Diesel. Este prima oara cind mi-o iau in dinti de la Rompetrol, dar macar stiu partial solutia, iarna asta numai Alpin Diesel.

Pentru userul de care a descris verificarea actuatorului turbinei, poti sa pui o poza cu locatia MAP-ulii? Am desfacut alalteieri furtunul de de intercooler si era destul jeg pe interiorul lui, banuiesc ca senzorul ala e acoperit complet de "mizga" d-aia uleioasa.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2008, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
Buna dimineata ssi la multi ani!!!!! tuturor...

am montat la loc borna bateriei si nimic...mesajul nu a disparut..

se pare ca nu am luat-o bine anul asta..

daca mai aveti ceva idei ...as fi fericiit sa le aud

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2008, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
m-am intors...

in constanta ...din 1000 de gropi tot am prins una...si evident m-am ales cu o mare galma in cauciucul abia cumparat...

1.stie cineva ...se mai poate rezolva galma asta sau treb schimbat cauciucul???

2.dupa groapa am mai mers 170 km ,am opriy intr-o parcare si cand am pornit disparuse eroarea!!!deci am scapat de ea...sper ca nu cu costul unui cauciuc

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2008, 15:50 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
@IRBabuin: eu bag destul de des motorina de la Rompetrol, numai EUR4, si nu am avut niciodata probleme. In rest bag Petrom si la fel, nici o problema.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2008, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Nu cred sa fie diferente chiar asa dramatice intre o motorina sau alta. La -3 un motor care functioneaza normal porneste cu orice motorina decenta. Fara sa apar vreo benzinarie (toti sunt hoti), Rompetrol si Petrom nu se mai joaca cu satisfactia clientilor.

@tyyy84: bie ca ai scapat de eroare desi eu unul nu cred ca groapa te-a rezolvat. Oricum ai sansa sa iti cumperi 2 (doua) cauciucuri, chiar nu e o treaba buna sa le ai uzate inegal pe axe.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2008, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
pai problema este ca abia le cumparasem...si erau ok...

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2008, 22:42 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Tupac, a mea e 1.9 MJTD, deci ceva diferente ar fi.....in plus e a 2-a oara cind imi face asa, si e a 2-a oara cind se vindeca imediat cu Alpin Diesel. Si eu aveam o parere buna despre Rompetrol, nu stiu ce sa mai zic acu. As desface si filtru de motorina, sa vad ce e si pe acolo, da pe frigu asta numai chef de desfacut nu am.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2008, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Astazi am patit-o destul de rau.Mergeam linistit prin oras si la un moment dat s-a oprit bella.Asa pur si simplu fara nici un preaviz :shock: Dau la cheie la prima nu o ia,dau la adoua porneste.Dispare de pe infocenter MCST asa ca ii dau drumul mai departe.Cand s-a oprit parca mi-a taiat ceva injectia.Dupa acest episod dupamiaza cand viu acasa de la serviciu iar mi se opreste bella in plina intersectie :roll: ,la fel mi s-a taiat injectia dintr-o data,la fel ca prima data si exact la acelasi interval de timp de la pornirea motorului.
Mentionez ca in urma cu 2 zile cand au fost afara -20 grade nu mi-a pornit de la baterie si a trebuit sa iau curent de la alta baterie cu cabluri.La un moment dat nu mai avea bateria mea aproape deloc curent ca nici nu se mai aprindeau deloc becurile ci doar palpaiau intermitent ca si cum nu ar mai avea deloc curent.Dupa ce am pornit-o atunci mi-a dat pe info toate defectele posibile ale masinii(abs,asr,failure ,motor oil pressure tot cazuse)Dupa repornire nu au mai aparut deloc acele mesaje,am mers vreo 60 km s-a incarcat bateria din nou a pornit 2 zile la sfert,iar acum faza cu intreruptul...ma gandesc ar putea fi ramas ceva eroare de atunci?Am sa incerc cu scosul bornei pentru jumate de ora dar pe la sfarsitul saptamanii ca zilele astea chiar nu am deloc timp.

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2008, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Faza este ca chiar ieri am pus motorina de unde nu trebuia(o benzinarie noname din oras de unde nu am mai alimentat)O sa incerc sa mai merg cu ea o bucata si dupa aia ii pun petrom la loc,cred ca sigur e de la motorina.Multumesc madkat,va tin la curent.

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2008, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Am scapat doar cu atat,chestia este ca am mai pus eu motorina de la respectivii dar nu mi-a facut probleme(oricum de acuma m-am lecuit :lol: )Bine ca a fost doar atat :wink:

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2008, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
hot, eu am avut o problema similara si, dupa cum zicea madkat, a fost senzorul pozitie volanta. practic masina se oprea fara sa anunte, fara sa nimic (o chestie super idioata parerea mea...nu de alta, dar daca esti pe autostrada e cam naspa sa`ti moara motorul la viteza mare).
am schimbat senzorul si acum e ok, exceptie facand de acum CLASICUL mesaj de pe computer, cu Motor Control System Failure, care ma dispera.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2008, 23:12 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Alt MCSF azi in drum, in mijlocul depasirii, masina nu prea se mai accelera. Dupa un oprit/pornit de motor, a revenit la toane mai bune, cu martorul de motor ramas pe bord...e clar tre sa ajung la austrieci la service sa vad ca mama dracilor are, ca motorina clar nu mai e de vina, jumate de rezervor de Aplin Diesel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 14:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
te rog daca identifici vreun service ceva care sa fie in stare sa nu`si dea cu presupusul, ci sa puna punctul pe i referitor la aceasta problema, MCSF, sa anunti si aici; suntem deja prea multi care avem o problema si pe care nu stim cum sa o rezolvam.
Deocamdata mie`mi apare doar pe display, fara a`mi lasa martori aprinsi sau a`mi afecta mersul masinii (cu toate ca la un moment dat am avut senzatia ca, pt moment, s-a opintit...chiar in momentul in care mi`a dat MCSF`ul).
Paradoxal, vreau sa`mi rezolv aceasta problema dar se pare ca nimeni nu stie ce si cum.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 14:23 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
OK, austriecii vroiau sa ma programeze pe 29 eu sunind pe 14, e evident ca mi-am tras @#!$@$@#$!@. La 2 ore dupa aia, am coborit la masina, am verificat furtunasele de vacuum de la capsula, toate in stare excelenta. Dupa aia am plecat prin oras iar dupa citeva accelerari BLANA de la 1700 in sus in 3 si 4(ca sa se miste vanele k lumea) martoru a disparut ca prin minune. Sincer mi-e sictir rau sa stau dupa bajetii astia competenti de la AI pina pe 29, cu singura certitudine, ca NU imi vor identifica problema, doar vor citi un cod de eroare dupa care incep cu presupunerile la ce trebuie schimbat, una mai scumpa ca ailalta.

Cind se mai opreste frigu asta stupid, identific MAP si il curat, din ce am vazut pina acum, admisia pina la calpeta aia este foarte murdara pentru 45k cit are masina. Pina atunci numai de bine, masina merge excelent. As vrea sa iau un rahatel d-ala de diagnoza OBD2, care citeste/sterge coduri de eroare si monitorizeaza anumiti parametrii dar nu stiu cit de bine merge la JTD asa ca ramine in stadiu de proiect.

Cineva a recomandat chestia asta care merge instalat pe PDA, face loguri etc, ramine de stabilit daca merge pe JTD.

http://www.obdscan.net/

Daca se mai intimpla o singura data, ma vad fortat sa astept dupa AI (plin de nervi), sint foarte curios de ce face lucrurile astea, mai ales cind e foarte frig.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
deci...babuinule, daca cei de la ai nu iti rezolva problema si ramane la latitudinea noastra, te invit la mine la firma`n curte sa punem alfele bot in bot si sa ne dam cu presupusul (de data asta gratuit) :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2008, 12:12 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Numai dupa ce se mai domoleste frigul si fac rost de scula aia de la Harrison R&D ca sa fie macar partial stiintific. 120$ o sa imi rup de la gura, dar macar stiu ceva clar. Se pare ca pleiada de senzori nu fac fata prea bina la frig extrem, anul trecut masina nu a facut nici o figura.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
n`are treaba cu frigul; odata ce s`a pornit, mesajul iti va aparea si vara :)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2008, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
ceva noutati referitor la mesajul asta nenorocit ?

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2008, 10:24 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
ALFA_addict Quote:
Asadar, trebuie verificat circuitul de Vacuum, electrovalva de vacuum Pierburg-cea de langa radiator.
Scoate - cu mare grija furtunasele de pe electrovalva si studiaza foarte atent daca la capete exista crapaturi , fisuri. Ai grija la operatia asta sa nu rupi stutzurile de plastic ale electrovalvei!
Scoate furtunasele la ambele capete : electrovalva->actuator si electrovalva-> teava de metal care duce la pompa de vacuum.
Daca sunt ok , verifica - punand pe altcineva sa porneasca motorul - daca tija actuatorului de la vanele turbinei are o cursa corecta si fara sa se blocheze pe intreg traseul. In general, la pornire actuatorul face o cursa de cativa cm 3-4.
Daca actuatorul este ok , raman ca suspecti MAP si Electovalva Pierburg. Din pacate aceste doua piese nu le poti verifica decat prin inlocuire cu altele si studierea comportamentului motorului.
Senzorul MAP (senzorul de presiune absoluta) e fixat pe rampa de admisie aer. este o piesa mica, neagra , prinsa cu un surub, are un conector cu 3 fire si costa 450 RON. Ca sa ai acces la ea trebuie dat jos capacul de antifonare al motorului.
Electorvalva Pierburg efixata in partea frontala a masinii langa radiatorul de racire cu aer , e prinsa cu doua suruburi, are un conector cu 2 fire, costa aprox. 60 EUR (in Germ).
Am incercat sa "aprofundez" un pic problema pe care o am cu mesajul acesta stresant.Din ce mi-a explicat ALFA_addict mai sus nu prea am inteles:
-cum pot verifica daca actuatorul este OK,daca el este actionat de electrovalva?Daca el OK atunci si electrovalva este OK.Daca actuatorul nu functioneaza bine atunci va trebui sa ghicesc daca e de vina electrovalva sau el insusi. :headscratch:

_________________
Daca te simti bine, nu fi ingrijorat, va trece. :run:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2008, 04:03 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
O accelereaza cineva si tu stai frumos si te uiti la acel actuator. In plus, verifici toate furtunasele alea mici din jurul turbinei, sa nu fie spart vreunu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2008, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 21 Oct 2007, 17:36
Posts: 31
Location: Sf.Gheorghe
Salut! Am si eu o problema cu codul asta de eroare. Alfa mea nu a fost pornita de la sfarsitul lui octombrie iar astazi, dupa 200km, in timp ce acceleram a aparut acest cod de eroare. Am oprit motorul iar cand l-am pornit din nou nu a mai afisat nici o eroare. L-am accelerat din nou dar nu a mai dat nicio eroare. M-am uitat deasupra radiatorului, unde am inteles eu ca ar fi electrovalva Pierburg si am vazut un furtunas care iese din ea si intra intr-o teava de metal care traverseaza motorul. Cred ca de acele furtunase e vorba ca imbatranesc si se crapa.La intrarea furtunasului in teava de metal exista o mica fisura care nu stiu daca patrunde pana in interior. Am pus o foto sa-mi spuneti daca despre electrovalva cu pricina e vorba.
Va mai rog sa-mi mai spuneti unde pot gasi tija acuatorului, cum functioneaza si ce rol are. Multumesc.
Mai pun o foto sa-mi aratati cu niste sageti unde sunt piesele.


Attachments:
Imag000.jpg
Imag000.jpg [ 52.74 KiB | Viewed 2830 times ]
Imag001.jpg
Imag001.jpg [ 80.81 KiB | Viewed 2828 times ]
Top
   
 Post subject: nu porneste 147 1,6 2001
PostPosted: 17 Mar 2008, 02:09 
Offline

Joined: 17 Mar 2008, 01:31
Posts: 12
Salut.
Sunt nou pe aici si am nevoie de ajutor
Uneori alfa mea nu vrea sa porneasca.Merg cu ea(porneste de nenumarate ori fara probleme) o opresc iar cand vreau s-o repornesc imi apare mesajul MCSF si nu mai vrea.O las ceva timp (30-40 de minute) si porneste .Mesajul dispare.Sa fie cumva de la cheie?Am cumparat-o cu alarma viper pe ea. Sa fie asta o problema?.In mers nu mi-a aparut mesajul asta niciodata


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited