It is currently 11 Apr 2025, 22:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: 22 Jul 2006, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Am reusit de curand cu ajutorul lui alfa 33(thanks a million :) ) sa schimb plansa de bord pe 156-le meu.Problema este insa cu schimbatorul de viteze,pare sa fie turnat pe tija,e corp comun,cat de mult ai trage de el nu se clinteste.
Aveti idee cum sa fac sa scot maciulia schimbatorului de viteze?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jul 2006, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
La mine e din lemn si chiar si asa nu am reusit nici cum sa il scot. Am un cap de schimbator din piele, aceeasi forma dar degeaba... mi-e mila sa il distrug pe asta din lemn :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jul 2006, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 30 Apr 2006, 00:14
Posts: 67
Location: spania ...si cluj,dar rar
Si eu as vrea sa-l schimb pe al meu din lemn .Am incercat ,dar degeaba - nu iese ..cred ca ii place mult acolo.

_________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark '99


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jul 2006, 01:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E lipit de bara, si exista o unealta speciala la dealeri pentru a scoate capul de schimbator.
Il puteti scoate cu o unealta de tip molex, adica un soi de cleste care prinde capul schimbatorului si apoi fie rotit pina se desprinde, fie trageti in sus, una din astea va functiona.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jul 2006, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Da dar se va distruge, nu? :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jul 2006, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
In mod normal nu, dar daca vrei tu sa-l tai, iti dai seama ca se va distruge.
In general e bine sa nu rasucesti, ca se rupe o clema de plastic si atunci nu il mai poti refolosi decit tot lipit, daca doar tragi in sus de el pina la urma iese. Poti folosi un soi de pirghie pe care sa o sprijini de inelul ala care se afla imediat sub maciulie.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2006, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mersi de raspuns...as prefera totusi sa nu mai dau pe la auto italia pe cat posibil.Probabil voi mai astepta pana ma intorc in Irlanda.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 01:25 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai de aia zic, nici nu trebuie sa ajungi la AI, il scoti singur si il inlocuiesti, e simplu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2006, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Nici eu nu am reusit sa dau jos maciulia schimbatorului.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2006, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Eu am reusit.... Am rugat un prieten mai 'Arnold' decat mine sa traga de ea si a iesit... Nu incercati sa o rotiti, tija nu este rotunda, maciulia iese in sus....cu multa forta :D

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2006, 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai nu asa am zis si eu mai sus ? Eventual folosesti o pirghie ceva.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 13:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Alfa...o masina pentru oameni puternici... :lol:

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 08:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
Nu va recomand scoaterea manerului prin rotire. Doar trageti in sus. Faza cu rotirea nu merge. Eu am jts iar pe tija manerului sunt doua urechi de ghidaj care nu permit invartirea manerului.

_________________
156 2.0 jts


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
Acelasi Arnold ca la Ciprian a fost si la mine....si credeti-ma tre sa tragi nu gluma de ea..

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 May 2007, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cine vrea sa scoata maciulia sa vina la nenea adminu'... pana numarati la 10 e out.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 17:34
Posts: 15
Location: Bucuresti
Nea' adminu... mie mi-e frica ca daca vin la tine o sa scoti maciulia la mine in 10 secunde si crede-ma ca imi plac fetele

:lol: :lol: :lol:

_________________
Postasul "pupa" ( la recomandarea lu Tupac... eu scrisesem ce face el in realitate ) intotdeauna de doua ori!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 16:20
Posts: 94
Location: Bucuresti
a scurtat cineva tija schimbatorului? adevaru' e ca m-am obisnuit cu ea LUNGA, dar o vreau SCURTA. intra mai repede (in viteza) :wink:
Serios vorbind, s-a mai facut operatiunea asta?

_________________
My ex: Alfissimo


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 11:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Da, eu am scurtat tija, 4cm, dar pe 156. :wink: Este mult mai scurta cursa intre trepte. Cred ca mai mergea 1-2 cm mai scurta .

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 16:20
Posts: 94
Location: Bucuresti
sSilviu Quote:
Da, eu am scurtat tija, 4cm, dar pe 156. :wink: Este mult mai scurta cursa intre trepte. Cred ca mai mergea 1-2 cm mai scurta .
Spune-mi, te rog, dupa taiere mai merge capul de maneta original sau ai pus un altul?

_________________
My ex: Alfissimo


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Am pus altul, cel original era prea butucanos. La 147 este mai finut .... si este posibil sa poti monta capul original. Eu mi-am pus altul mai scurt care are prinderea de tija printr-un surubel cu cap de imbus.
Daca te apuci de operatie, ai grija cat tai din tija, ca daca o faci prea scurta , s-ar putea sa ai probleme .... nu mai nimeresti repede treptele din scurt . :wink:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Silviule dar cu chestia aia din plastic care vine pe tija si impiedica sa bagi in retur din greseala?Pe aia ai scos-o sau ai taiat-o?Lamureste-ma si pe mine ca vreau si eu sa scurtez tija ca e prea lunga.

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 17:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
:lol: La cutiile de viteza ce echipeaza motoarele pe benzina, tija schimbatorului de viteze, nu este prevazuta cu "inelul" acela care trebuie sa-l ridici cand bagi in "retur", pur si simplu este ca si cum ai avea viteza a VI-a :wink:
La twingo am acelasi sistem pacatos ca la JTD si nu am putut schimba nici maciulia :(

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2008, 00:49 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
deci asa cum zice si titlul as vrea sa stiu daca cineva si-a schimbat manerul de la schimbator...la jtd...cel din piele asemanator cu o minge de golf :D

as vrea sa stiu cum se poate ...daa se poate si ce v-ati montat in loc...de unde a-ti cumparat...etc

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
raspunsuri a la alfaclub.ro :D

am unit eu cele doua topicuri
madkat

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited