Sãtul de atâta croncanit de diesel si de mers aproape moka, dupa 6 ani de Stelvio alimentat pe pacura mi-a venit mintea la cap, cica.
Nu insa cum a insistat toata lumea de aici, alegand un QV, nici cum au insistat restul, alegand orice altceva ca deh, nu te-ai saturat bah de atata Stelvio?!, ci fix asa cum se vede. Contrar tuturor discutiilor avute legate de marca/model, culoare, marime jante si chiar motorizare, am ales fix ce-mi trebuia de fapt:
- Stelvio 2.0 280cp Q4 cu prima domiciliere in Germania
- anul nasterii 2023, cu inca aproape 3 ani garantie de fabrica.
- echipare Competizione cu padele/suspensie activa/lsd punte spate, H&K, etc., etc.
- negru cu jante negre, piele neagra, plafon interior negru....ce mai, NEGRU! un fel de full de full da' fara trapã ca n-am vrut
De masina zic doar ca dupa ce am vazut-o prima data, desi era deja achitata(si nu mai era loc de intors), am realizat ca este combinatia cea mai misto din cele avute pana acum, initial fiind speriat de varianta negru exterior cu negru interior si cu jante negre. Practic, in afara de emblemele spate care sunt argintii, si care vor fi si ele negre in curand(
), toata masina este cat se poate de neagra. Ahh, mai sunt si etrierii, care sunt rosii. Dar astia vor ramane asa, ca da bine pe negru.
Imi place motorizarea, este mult mai rafinata, mai eleganta mai sportiva, mai orice decat dieselul. Inca nu ma sperie consumul, am avut si 8.7-9% la viteza medie de 110 km/h in germania, pe cca 600km, si am avut si 14.2 medie in romania pe a2 pe ploaie, impingand prostii din spate, in timp ce dormeau pe banda 2.
Imi place suspensia activa, mi-am dorit-o si nu regret ca am asteptat pana sa o gasesc, e bine sa fie acolo, as zice ca e misto sa ai masina cu 2 personalitati atat la motor/cutie cat si la sasiu.
Imi plac farurile si noile modificari interioare, unele sunt discutabile si tin de gustul fiecaruia, insa per total e un upgrade reusit fata de vechiul model din 2019.
Sunt si chestii care imi plac mai putin insa care conteaza fix zero in placerea condusului sau chiar in viata de zi cu zi la volan in trafic, si anume: buzunarele usilor s-au usurat, au pierdut acel material textil interior ce facea sa nu sune orice pui in usa, pe la motor imi lipsesc niste materiale izolante care se vor monta cat de curand(sper, mai stiti ceva de TZV, mai e prin zona?), sau butoanele comenzilor pe volan pe care acum el incurc de le ia dracu, pentru ca sunt obisnuit cu vechea amplasare. Deh, semn de batranete probabil...
Intre timp, am trecut deja la rotile de iarna, vechile roti de la fosta masina parca asteptau doar doar sa le montez, sa se asorteze si ele cu noul look exterior.
Voi pune si cateva poze, sa fie, sa delecteze cititorii si sa se poate urmari mai usor apoi topicul.
Saluti!