De principiu suntem de acord. Cunosc si urmaresc si eu piata, am oferte pe mail pastrate si de la Alfa, Merc, BMW, audi si nu doar din timpul pandemiei. Cred ca stiu si eu cum arata piata asezata cat si efectele din si de dupa pandemie.
Ca idee, executive s-a lansat in 2017 (in 2018 deja s-a lansat modelul nou) si din ce stiu eu nu s-a vandut in Romania.
Pleca de la 65k varianta de baza (204cp, care avea in plus doar scaunele piele nappa ventialte si jantele negre). Putere marita (nu mai discutam de alte motoare), perne si supsensie eletronica, trapa, sistem audio premium, incalzire bancheta spate, climatizare spate, carlig, terrain-tech, adaptive cruise control, blind spot, lane keep assist, traffic sign recognition, faruri full active (nu matrix led, cu xenon), oglinda retrovizaore fara margine, webasto cu si fara telecomanda, parbriz incalzit, volan electric, memorii pasager, geamuri laterale duble, keyless entry, jante 21 si destule altele care nu imi vin in minte sunt dotari scumpe care nu prea incapeau in 9k.
Nu stiu sa se fi vandut vreodata in Romania echiparea asta, dar daca insisti, iti caut factura platita (nu eu ca nu as da banii aia nici acum) cu touareg 7p cu ceva dotari (dar nu toate) de prin 2012 vandut in Romania cu peste 100k (tot 3.0 245 parca, inainte de facelift). Anyway. Nu contest ca s-o fi vandut cu ceva discount in diverse perioade, dar daca discutam de preturi de lista comparam preturi de lista cu preturi de lista, daca discutam preturi discountate discutam preturi discountate peste tot gen 2019 (cand Giulia Veloce 280, jante 19, navi mare cu carplay, cu pachet LSD si audioHK si multe altele era 44k, C180FL era 33k si G20 s-a lansat sub 35k, ultimele 2 cu dotari mai modeste totusi).
Revenind la subiect, eu as vrea suv cat mai mare, ea suv cat mai mic. Am cazut la un compromis ca incercam sa vedem X3/XC60 si am zis si eu ca Stelvio ar fi tot aici sa vad daca musca.
)