Am trecut la opinci de iarna. Dintre jantele mai usor de gasit, mi-a placut modelul celor de pe 156-le WUD (merci de poza, mugurel). Am gasit un set in stare foarte buna de pe o Alfa GT, dar desi aveau ET35, nefiind 7.5 ci doar 7J, stateau minimal mai in interior decat cele de GTA, suficient cat sa atinga etrierii. In consecinta, am fost nevoit sa adaug distantiere de 10mm, care insa la ~300g per bucata sunt mai mult decat acceptabili, mai ales ca janta in sine e cu vreun kg mai usoara decat cea de GTA.
Intre timp am montat galeria, catalizatorul (intr-o versiune allegerita) si o intermediara Ragazzon. Am avut de furca cu garniturile dintre galerii si downpipes, pe original nu se mai gasesc decat la speculanti de pe ebay, am luat aftermarket din cele ce se gasesc obisnuit la furnizorii din tara, dar nu au etansat. In final am comandat de la totallyalfa, manufacturate de ei, sunt din inox si sunt de foarte buna calitate.
Cu aceste adaugiri, ca nivel de zgomot e aproape unde imi doream sa fie, a ramas insa un bas la relanti si in ture mici parca prea pronuntat pentru gustul meu. Dar ma bucur ca vioara canta in continuare pe notele inalte, nu si-a pierdut deloc caracterul.
triesse Quote:
De cati metri de wrap a fost nevoie?
In final s-au consumat toti cei 20 metri, si spre imbinarea cu catalizatorul a fost pus mai economicos ca sa ajunga.
Ah, si vad ca nu am mai scris, am montat actuatorii noi de la flapsurile de ventilatie, acum merge totul - raceste, incalzeste, da aer pe unde comand eu. Chiar si functia "auto" merge decent. Am fost surprins ca montatul actuatorilor a durat mai putin decat demontatul, mai rar asa.