It is currently 11 Apr 2025, 21:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
 Post subject: Adaptezi car-kitul
PostPosted: 13 Jun 2007, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 19:04
Posts: 98
Masina mea a venit cu un car-kit pentru Siemens( model vechi - cred ca se potriveste C35).
Pot sa-l adpatez, in sensul sa ii schimb mufarina de Siemens cu alta? De ex. mini-usb? Ca e din ce in ce mai comuna asta. A mai incercat cineva asa ceva?

Sau trebuie sa-l dau jos si sa pun altul (eventual)?

_________________
Music matters!!!
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2007, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 22:08
Posts: 512
Location: Cluj/Petrosani
eu stiu ca poti schimba terminalul cu unul pentru un alt telefon

_________________
A fost :( Alfa 147 1.6 TS 105CP
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2007, 17:53 
Offline

Joined: 16 Aug 2006, 10:52
Posts: 59
Location: GALATI
depinde de carkit...sunt unele la care se poate schimba modulul pentru un alt model al aceleiasi marci,altele bulk la care nu se poate schimba nimic ...orcum in nici un caz nu se poate adapta o mufa usb...ca si parere personala decat sa schimbi modulul mai bine iti iei un carkit bluetooth si ai scapat de probleme


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2007, 12:57 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 19:04
Posts: 98
Pai la asta m-am gandit si eu, dar am zis sa intreb totusi.
Ideea e ca nu tin neaparat sa am un car-kit, dar dc tot il aveam pe asta montat am zis sa-l folosesc.
In conditiile astea cred ca o sa-l dau jos de pe masina.

_________________
Music matters!!!
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2007, 13:23 
Offline

Joined: 16 Aug 2006, 10:52
Posts: 59
Location: GALATI
sau eventual sa cauti un c35 pe undeva si canfd intrin in masina schimbi sim-ul 8)
sau in loc de c35,vezi ca merg sl42,45,s45...seria bussines de la siemens


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2007, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
eu asa am facut intrucat am acelasi tipa de carkit siemens 035 cu (mufa veche) am cautat pe la amanet un s45 bun si il tin doar in masina
adica abenficiind de redirectionare gratuita fac o ghidusie daca suna tel cat sunt in masina dau ton de ocupat si se redirectioneaza de pe tel meu pe cel de masina sio vb asa.
am cautat solutii baNUIESC ca adispozitivul e de la THB reprezentanti in romania de Falcon Group din Bucuresti. eu chiar am sunat si am vb cu cineva de la ei ptr adaptare intrucat vream sa montez un dispozitiv bluetooth in locul terminalul;ui. in prima faza mi-au spus ca se poate si costa circa 200 euro apoi nu am mai primit nici un nrsp de la ei. am cam renuntat cu ingineria sasta cu redirectionarile dar e mai greu la apelare. asa ca varianta 2 e casca

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2007, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
"Hi-jack-alesc" topicul pentru rezolvarea trecerii de la 6310 la Nokii actuale.

Foarte multe masini din vest vin cu carkituri profi, microfon, difuzor, UC legata la sistemul audio, etc, doar ca sunt pentru 6310 si mufa din cradle nu se potriveste cu interfata "Pop Port" a Nokiilor actuale.

Exista rezolvare, pe numele ei Nokia CA 55.
http://europe.nokia.com/ca-55

Eu tocmai mi-am demontat partea externa a carkitului de 6310 si caut febril in Romania CA 55-ul. Tre' sa coste pana in 200 RON. Daca il gaseste cineva, postati aici!

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2007, 14:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
super, ce bine mi-ar prinde si mie unul.. am toata instalatia facuta, recent am demontat partea externa din cauza inutilitatii si a spatiului ocupat degeaba

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2007, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Am centrat, acum sar si la cap:
http://www.internity.ro/?pag=detalii_pr ... 77&tip=acc

Este! :punk:

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2007, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Excelent!! Merci

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2007, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
:lol:

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vad holderul de telefon ma iau toate pandaliile. Orice holder. Nu numai ca arata urat si strica estetica unui bord dealtfel superb, mai si enerveaza pasagerul caruia nu ii incape genunchiul. In rest ai dreptate, doar ca eu nu am gasit la sh nimic...

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2007, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
"holderul" de tel mai are si vreo functie deosebita inafara de faptul ca "tine" telefonul? Ca mie oricum mi se pare o kestie hidoasa chestia aia agatata de bord, as prefera sa pot trage singur mufa intr-un loc in care tin de obicei telefonul (de exemplu in scrumiera, acolo unde il tin de obicei la incarcat)
Sa il vinzi pe cel vechi si sa cumperi altul pt telefoanele noi nu mi se pare o solutie, demontezi jumatate de masina pt asta. Initial am fost tentat sa il dau jos cu totul nestiind de aceasta solutie adaptiva, dar cand am vazut ce presupune m-am limitat la a demonta "holderul" :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2007, 09:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
e doar o mufa.. nu e ca si cum l-ai cabla odata la 5 min, odata suit in masina conectezi mufa si gata

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Oct 2007, 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Boon, linkul la internity nu ajuta pe nimeni, nu au pe stoc. De altfel nu pare sa aiba nimeni pe stoc in Ro. Nici o problema, mi-am luat CA 55 de la repr. Nokia din Budapesta, si acolo era ultima bucata prafuita in depozit.

Merge perfect cu 6260, se aude super, taie radioul, incarca ok. Valabil si pentru N70, doar ca nu incarca. zice "Not charging" cand il cuplez. Banuiesc ca slabe sanse sa aflu de ce..

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2007, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
oare pe E-uri merge? daca ai te rog ocazia sa testezi sa-mi spui si mie.. sa stiu daca merita sa fac comanda de asa ceva..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2007, 16:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
http://folk.uio.no/tomvs/n70mount.htm

Asa e madkat, pinii 1 si 2 de la N70 intra in ceva scurt cu CA 55 si nu incarca.
Mai sapa mandea si ii da de cap. Asta ca sa nu bag si cablul de alimentare in N70 pe lamga cel de carkit. Ar fi prea simplu, sigur ma intelegi :lol:
By the by, evident carkiturile avansate actuale de la Nokia incarca fara probleme N70ul pe un cablu asemanator.

Faza e ca acum, dupa 4 zile de folosinta, e genu' ala de chestie de care te intrebi cum ai trait fara pana acum. Pe contoarele telefoanelor am in total cam 300 de ore pe an, cu masina fac cam 50ooo in aceeasi perioada... you do the math... in sfarsit pot fuma, bea cafea, deschide cutia de cola si depasi in acelasi timp.

Testez cu E50 cat de curand si te anunt alxege, si daca nu incarca direct din carkit tot e o treaba foarte buna.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Ege, vesti proaste, daca N70ul vede combinatia mea CK 91 + CA 55 ca si o casca normala, deci functioneaza 'perfect' dar nu incarca.... E50ul cu care am testat ieri NU O VEDE DELOC. Nu apare icoana cu casca pe ecran, cu atat mai putin icoana cu masina (ca in cazul 6260), nu se aude nimic in boxa si nici nu opreste CDul cand intra un apel. Deci as spune ca CA 55 + CK91 este INCOMPATIBIL cu E 50.

Nota: E50 are soft Seria 60 V3 (Symbian 9.x), N70 are S60 V2.1 (Symbian 8.x), 6260 are s60 V2.0 (Symbian 7.x sau 6.x). La astea sunt aproximativ sigur, mai exact sunt pe nokia.com.

Daca ai avea CK 126 , ala pt 6230, 6260 etc, cred ca ar fi alta poveste dar atunci nici nu ai mai cauta CA 55 banuiesc.

Singura speranta ar fi sa fi fost ceva f***t la pop portul E50ului asta si sa mearga cu alt E 50. Cand imi pica pe mana altul mai verific de curiozitate.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Io unu, multumesc, sunt in regula :). M-a costat 150 ron adaptorul si cu telefoanele actuale imi merge. Nu mai am nici holderul care ma incurca. Nu mai bag chestii ridicole in bricheta.

Evident ca acum urmeaza sa decojesc sub bord alimentarea carkitului ca sa imi trag soclu tip bricheta pt alimentare telefoane si GPS intre scaunele din fata. Direct pe baterie, independent de contact, cum aveam pe reno :). Si ala venise din fabrica, francezu' e mai domn.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Agree la faza cu CK integrat bluetooth. Daca prin o ocazie imi bag, 9 milioane sau cat e unu acum nu dau. Nu dau nici 100 de euro.

Eu am alimentarea carkitului deja trasa sub bord si par fire litate serioase, ar duce amperajul unei lazi frigo. O sa fac poze poate te inspiri desi nu am vazut inca de unde vin exact.

2. Am priza in portbagaj la SW si speram sa fie pe direct, tocmai pt lada frigo, cum ar fi fost normal zic io. Ei bine, nu, e tot pe contact.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2007, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Update la E 50 + CK 91 + CA 55

MERGE. Am curatat pinii telefonului cu spirt si merge. Mai mult decat atat, are enhancement carkit in soft si se activeaza automat in profilul "general".

Incercat si cu un E 50 tip "fara camera" si merge.

Ideal ar fi sa poti incerca CA 55 ul inainte de a-l plati.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited