Nu am mai scris de ceva vreme pe aici.
Intre timp am mai luat piticii la puricat. Erau cativa si colac peste pupaza, m-am mai trezit cu uni noi ce mi-au fost plantati in mod brutal.
Asadar, dupa vreo luna de lupta cu ea, avem asa:
- tavita portbagaj (hehe, incepem cu chestiile ieftine). Not great, not terrible, dar a fost vreo 80-85ron cu transport, deci merge
- Buton rosu start (no comment)
- adaptive cruise control
- start stop care sa tina minte setarea intre porniri
- dashcam fata integrata in casingul de la oglinda
- wireless carplay/android auto
- inlocuire becuri xenon->led
- shield radar...
Citisem ceva pe un forum extern de protectia antifurt a radarului, nu a intregii masini...
- update-uri la zi (cred ca au fost vreo 10)
- relee din fata... daca e musai, cu placere
- cheie cu pornire din telecomanda
- distributie si schimb ulei cutie transfer
Extra (inca o data ce surpriza frumoasa din partea Autoitalia), masina a fost configurata cu jante si cauciucuri in 2 latimi, dar in carte, evident, erau trecute doar dimensiunile pe 17, 18, 19 cu aceeasi latime fata-spate. Primul proprietar a pierdut COC-ul si cu ocazia asta am aflat ca un duplicat costa la Autoitalia 595ron cu tot cu tva. Luat, mers cu el la RAR (Voluntari ca la Grivita nu se putea face programare in Ianuarie pentru Februarie, totul full, si pe Martie nu era posibil inca), unde 2h si 220ron mai tarziu aveam dimensiunile corecte trecute in carte (cica 190ron identificarea vehiculului si 30ron inscrisul in carte. No comment)
As mai avea un pitic cu o camera video de parcare fata si poate (pentru cand or fi bani) un set de jante de 19.
Ca impresii, tot asa, tractor la rece. Prost antifonata la mers pe autostrada, la zgomotul motorului, etc. Consumul e civilizat (am dat o tura pana la Bratislava, mers legal), dar pe curbe e bliss.
Vand touareg.
Nu, nu glumesc, sta degeaba, efectiv. Asteapta o vacanta ceva cu 4-5 persoane unde Giulia e clar ca nu e suficienta.