Good news bad news.
A venit primavara (sper) si-am scos-o de la hibernare. Ba chiar am inscris-o la prima etapa de regularitate organizata azi de Romania Retro Racing.
Inainte de asta, i-am pus rotile mult visate si cu greu procurate, adica Azev typ A (model contemporan ei), in precedent reconditionate la SRZ.
S-au potrivit doar partial, pentru ca capacul central nu se inchide fest din pricina piulitelor. Exista solutii, inca nu am decis pe care ruta sa mergem, cert e ca deocamdata am rulat fara.
Attachment:
01.jpg [ 3.85 MiB | Viewed 11248 times ]
Am ajuns dis de dimineata la Motorpark, unde am fost intampinati de o companie selecta
Attachment:
02.jpg [ 1.84 MiB | Viewed 11248 times ]
Attachment:
03.jpg [ 1.88 MiB | Viewed 11248 times ]
Lucrurile au mers bine in primele 2 manse de antrenamente, ma rog, de fapt masina, noi mai putin
Dar eram foarte motivati sa dam totul in cursa.
Doar ca, in primul tur cronometrat dupa turul de referinta, intr-o curba, am simtit ceva ciudat cu masina si am tras intr-un loc ferit inafara circuitului, intre timp si cu fum din roata dreapta fata. Odata opriti, am constatat capacul de rulment lipsa si ceva vaselina imprastiata. Dupa terminarea mansei de concurs am mers incetisor pe roti pana la boxe, pedala de frana devenea din ce in ce mai moale, si ceva freca ocazional. Lichidul de frana e la locul lui, placutele par si ele pe pozitie, discul insa pare destul de zgariat. S-a uitat in treacat Catalin si-a zis ca s-a spart rulmentul, motiv pentru care am luat cale intoarsa acasa, asa cum ii sade bine unei Alfe: pe platforma
Dar chiar si-asa cocotata acolo, tot frumoasa e
Attachment:
04.jpg [ 3.34 MiB | Viewed 11248 times ]
Merci Catalin, dar mai ales Gabi, ca ne-ati adus acasa.
De-acum mingea e la Tziv, sa desfacem si sa vedem ce-am stricat si ce inlocuim.