La calele cumparate , cele gri specificatile sunt aici :
https://selectauto.ro/alfa-romeo/4954-b ... 00295.html ,acolo scrie ca sunt pentru codul motorului de 105 cp, 37203 doar ca scrie intre 2005 si 2010 ,eu cred ca toate motoarele cu acel cod sunt facute la fel . Am trimis un e-mail producatorului calelor ,polonezi de la Quatros , nu stiu daca o sa primesc un raspuns exact prea curand , sa stiu care cale din cele 2 variante sunt pentru motorul de 105 cp , eu le am pe cele gri plus o cutie tot de la Quatros cu cale pentru 1.8 TS si 2.0 TS(albastre) + 1.4 si 1.6TS 120 cp(mov).
Pompa de apa este Airtex ,nu o mai dau inapoi ca este luata de la automobilus si nu mai platesc curierul dus intors ,daca era local puteam sa ma razgandesc ,oricum nu ma feresc de plastic pentru ca si pompele originale puse pe 2.0 TS ,sunt toate cu pale din plastic ,probabil ca la producatori aftermarket exista posibilitatea sa fie un plastic de o calitate ceva mai slaba , dar atata timp cat pompa se schimba odata cu distributia la 60.000 km ,nu cred ca este riscul prea mare , daca se tinea pompa pentru 2 distributii era mai riscant . Si pe 166 am pompa cu pale din plastic din kitul de la Gates.
O sa verific si bujiile sa vad de care sunt pe masina si cum sunt , din cate vazusem NGK recomandate erau mai ieftine decat NGK-urile recomandate pentru 2.0TS. In teorie nu ar trebui sa aibe greturi cu bujii mai ieftine , la 166 2.0 TS am avut ani buni Bosch bujia mare si Champions cea mica,aproximativ 200 toate 8.
Maine si poimaine mai umblu pe la masina ,dar inainte de distributie ,trebuie sa rezolv prima data cu caloriferul ,in speranta ca merge curatat , am mai comandat antigel concentrat Hepu G12 ,antigel si spray de frane 2 bucati ca mai este de curatat pe sub motor ,in special pe la cutie , trebuie verificat si uleiul de cutie , la ulei 10w40 nu mai mai complic cu Selenia 20k ca nu se gaseste local ,iar la reprezentanta este mai scump , probabil cumpar Motul cu specificatile recomadate.