Tamas.Radu Quote:
Mulțumesc de urari!
Si ca probleme, asta e o mica lista din ce stiu ca are:
-Tulumba de servofrana are ceva. Am umplut vasul de lichid de frana si l-o scuipat pe tot afara dupa cateva apasari de pedala. Pedala e moale, nu are niuciun fel de rezistenta. Pe langa asta, si fasaie ceva cand o apesi. Daca e lichid in vas, se aude fasaitul si in compartimentul motor.
Zic ca e tulumba de vina ca asa a si zis persoana cu care am luat legătura ca sa ma ajute cu masina. Tipul mai are 4 coupe-uri, asa ca ma gandesc ca stie ce face
- Probleme electrice: - panoul de siguranta face figuri; semnalul merge doar daca panoul e coborat; daca e pus la locul lui, cu toate firele conectoare din spate incalcite, nu merge semnalul; atunci cand merge totusi, doar semnalul stanga merge:); semnalul dreapta nu, chit ca avariile uneori merg (nu pot determina ce le fac sa mearga si ce le impiedica), ceea ce inseamna ca nu becul e de vina, ci ceva fire care duc catre bec; cand e panoul pus la locul lui si incerci sa dai semnal stanga, se aude un sunet electric... nu il pot descrie, e ceva ce incearca sa functioneze dar nu poate; cand descalcesti firele prin coborarea panoului, nu se mai aude acel sunet si merge semnalul stanga; la semnalul dreapta nu se aude niciun sunet de genul
- cand pornesc faza lunga, nu se pornește beculetul de faza lunga din bord
- partea stanga a bordului, locul in care arata presiunea si temperatura uleiului, are un bec slab; poate fi un conector de la panoul de siguranta de vina, nu stiu
- o data mi-a cedat indicatorul de combustibil; si-a revenit singur, nu stiu ce s-a intamplat
- o data am ramas fara semnale pe spate; doar stopurile se aprindeau pe spate, nu si semnalizarea; dupa ce am miscat ceva fire, si-a revenit
- o data am pornit masina si aerul conditionat a decis sa faca sauna; daca il porneam, ramanea blocat la maxim caldura si maxim suflare; am repornit masina si nu a mai făcut asa niciodată
- cand pornesc avariile, nu se aprinde becul de semnal si in bord
- motorasele de la geamurile electrice sunt slabite; poate au nevoie sa fie unse sinele, poate trebuie schimbat motorasul, nu stiu
- se aburesc oglinzile cand conduci si e frig afara, ramai cu zero vizibilitate; trebuie gasita o solutie; ma gandesc ca exista ceva cu ce dai pe oglinda ca sa nu se abureasca, nu?
-bancheta din spate pare sa fie putin prea libera, cred ca s-a uzat ceva ce o tinea fixa si are tendinta sa se desprinda (nu la accelerare sau franare, dar parca prea usor o pui jos)
- cand franezi, tremura toata masina si volanul; masina a stat cred ca mai bine de 2 ani... ; cel care m-a ajutat cu transportul mi-a zis ca au ruginit discurile si ca se va eroda acea rugina pe parcurs ce folosesti franele; daca nu e adevarat, vor trebui discuri noi
- tot la capitolul frane, acum ca am ramas fara servo, cand apas pe frana la maxim ca sa incerc sa franez, masina trage foarte tare stanga, stanga fata mai exact; habar nu am de ce
- va trebui sa investigez si frana de mana; pare slabita dupa atata stat...
- motorul are probleme la relanti si la cold start; trepideaza turatiile destul de mult, mai ales la cold start
- la pornire mai ales, miroase a benzina, tare; cand e rece, iese si fum alb pe esapament; consuma cam multa benzina; nu stiu de ce
- trebuie schimbata toba, e ruginita
Cam atat am observat pana acum...
Da, o lista pe cinste:). O am doar de dinainte de Craciun. Nu am apucat sa repar nimic la ea. Vad acum unde ajung cu omu asta, sper sa nu mai stau sa caut altii care sa ma ajute.
Daca e sa fac o lista cu ce vreau neaparat sa pun la ea, cam asa ar suna: -jante originale
- radio
- eventual niste boxe, inca nu stiu cum suma astea din fabrica
- anvelope, asta e obligatoriu chiar, ca ce are pe ea e jale:)))
- un tune sau ceva, poate mai scot 30 cp sau ceva; nimic nebun, am vazut ce poate masina, nu ai ce sa o duci in 500 cp cum i-am vazut pe altii..
Pacat ca ai scos numere rosii, la ce descrii tu acolo masina necesita service, si o sa dureze.
O masina care a stat necesita o revizie din fata pana in spate: uleiuri, lichide, distributie, frane, evacuare, anvelope, cablaje, conectori, becuri, etc.
Punctual:
- nu te juca cu panoul de siguranta, scoate toate sigurantele, releele, curata contactele, verifica cablajul, orice contact imperfect poate declansa un incendiu,
- becurile din bord pot fi arse, sau diferite, sau contactele sa nu fie ok, desfa bordul, inlocuieste toate becurile, curata contactele,
- indicatorul de combustibil isi ia informatia din litrometrul din rezervor, fa plinul, si poate ca o sa-si revina (e scara gradata pe care "merge" un contact, si ori se blocheaza, ori oxideaza),
- aerul conditionat are si el o parte electrica si niste senzori,
- oglinzile au dezaburire, porneste odata cu dezaburirea din luneta, daca luneta se dezabureste si oglinzile nu problema e la ele, ori nu primesc curent, ori e ceva oxidat pe acolo, ori spirala e intrerupta,
- la frana nici nu as sta la discutii, lichid de frana nou, aerisita instalatia, discuri noi, placute noi, revizie etrieri si repartitor spate, eventual urmarit eventualele scurgeri, poate chiar si furtunuri noi,
- frana de mana, daca umbli la etrierii spate, poate isi revine, dar nu ar fi rau sa inlocuiesti si cablurile,
- nu stiu ce ti-ar da pe diagnoza ca sa-ti dai seama ce erori ai pe motor, dar as schimba bujiile, si sonda lambda (daca zici ca miroase a benzina, nu-si face amestecul cum trebuie).
La masina asta nu as incerca nici o modificare, de nici un fel, e o configurare excelenta.
Sper sa gasesti mecanicul care trebuie, am suspiciunile mele, te vor vedea tanar, cu o masina cu potential, unii ti-o vor strica doar ca sa renunti la ea, si cine sa ti-o ia, daca nu chiar ei? (Intelegi ideea!?)
In rest, mult succes!
PS: Tine-ne la curent, poate te mai putem ajuta cu cate ceva.