Din octombrie 2019 si pana in prezent, QV-ul a incasat doar 17k km si a ajuns la rotunda cifra de 150.000
De atunci si pana acum nu s-a facut mai nimic, doar un schimb de ulei, filtre si o reconditionare de jante la SRZ.
Asadar de vreo saptamana e in lucru in Grozavesti.
Sa insir pomelnicul:
- Admisie GSR cu filtru K&N
- Ambreiaj Stage 2 + volant + rulment de presiune JTD Performance
- Reetansare motor si totodata distributie (a 3-a distributie in 50k km
)
- 2 oil catch-can pe traseele de la supapa PVC
- Arcuri Eibach
- Powerflex full punte spate + bara stabilizatoare fata
- Tampon dreapta motor
- Tamponul de jos (nu stiu exact cum se numeste) + Powerflex
- Bielete anti-ruliu spate
- Flanse amortizoare
- Discuri + placute fata (ATE)
- Reconditionat etrieri (vopsit SRZ Powdercoating Customs, si le multumesc pe aceasta cale + pistoane, ganituri, etc)
- Conducte frana ranforsate
- O-ring-ul din baia de ulei
- Termostat
- Cablurile de la portbagaj
- Ulei cutie, Antigel, Lichid de frana Dot 5.1, Ulei motor Motul 8100 X-clean, 5W40, filtru ulei si habitaclu
- Scut aluminium 3mm
+alte chestii care s-au descoperit pe parcurs
Inainte de a intrat in service a primit si un Stage 1 de la Quantum Tuning, iar dupa ce iese e musai o evacuare la Syl.
Din punct de vedere estetic arata jalnic, dar sper sa le rezolv si problema asta cat de curand.
Mersi Ionut + Ionut + Bogdan.