Salutare
M-am inscris pe forum acum cateva saptamani insa n-am avut poze cat de cat ok la indemana ca sa fac o prezentare mai serioasa.
Am reusit saptamana asta s-o fotografiez si iaca si postu de prezentare
Asadar, e un Spider din 2009 (facelift) care totalizeaza aproape 80.000 km parcursi. E un model 2.2 JTS pe benzina deci.
Coloarea exterioara neagra, interior maron tabac.
Am achizitionat-o acum 2 ani din Germania, am transportat-o pe o platforma pana la domiciliu. De cand sunt proprietar, am parcurs aproape 3000 de km cu ea, n-am avut pan-acum nici o problema mecanica.
De cand o am i-am schimbat doar bateria, un rand de pneuri, i-am refacut complet franele si o revizie anuala (ulei, filtru, etc).
Un control tehnic trecut fara probleme.
Cetave probleme pe care trebuiee sa le rezolv (fiecare pe rand, bugetul nefiind extensibil la infinit
)
Am o problema cu capota care-i capricioasa (nu-i vreun secret), problema de reglaj. Am reglat-o deja odata insa mai face figuri din cand in cand.
Am facut o greseala cand am cumparat-o: n-am fost s-o vad personal si s-o urc pe pod. Masina e atacata de rugina pe dedesubt, inclusiv linia de esapament. Mi-am propos s-o duc la un carosier bun si sa-i fac un tratament dedsubt anu ce vine. Nimic insurmontabil (cred) insa pana nu-i punem un diagnostic, nu stiu despre ce-i vorba.
O alta problema pe car-o suspectez (insa am nevoie de confirmarea unui mecanic, o sa ma ocup cu ocazia reviziei anuale la anu ce vine) aud un sunet la nivelul motorului (parc-ar fi un motor diesel). Ma intreb daca nu-i vreo problema la lanturile de distributie, din cate-am citit intre 80-100.000km la Brera e bine de facut un control amanuntit si diagnosticata distributia.
Cam atat despre masina, cateva poze