Buna seara.
Masina este 1.9 jtd 16v q motorina
Cred ca problemele au inceput dupa ce-am schimbat senzorul de presiune la pompa de injectie.( L-am schimbat degeaba, nu facea probleme, dar niste mecanici au crezut ca iese pe la el ulei sau combustibil, pt. ca era tot naclait. De fapt, din admisie sare afara printr-o clapeta un lichid negru, ce murdareste totul in jur). Deci, la ceva timp dupa schimbarea lui, masina a inceput sa faca faze ciudate: pt. cateva sec., in timpul mersului si indiferent de viteza, motorul de opreste, acul turometrului cade la 0, apoi motorul porneste singur mai departe. Pe bord apare mesaj de VDC
Am avut impresia ca fazele astea erau mai dese dupa ce alimentam cu motorina. Am schimbat filtrul de motorina, dar degeaba.
Ieri m-a lasat in drum, adica n-a mai repornit singur motorul in timpul mersului. Partea electrica mergea. Masina s-a oprit. Cand am invartit cheia, ca sa pornesc motorul, beculetul cu spirala n-a vrut sa se mai aprinda si motorul n-a mai pornit. Am incercat de mai multe ori si dupa un timp am vazut o slaba palpaire a beculetului cu spirala, am rotit repede cheia si a pornit si motorul, dar cam chinuit. Apoi, de cate ori simteam ca vrea iar sa moara, apasam tare pe acceleratie si asa am ajuns acasa. Mesajele n-am mai apucat sa le citesc, dar au ramas aprinse beculetul cu triunghi si cel cu motor -avarie sistem.
De mai multa vreme, dupa ce pornesc motorul, beculetul cu spirala palpaie cteva secunde, dar am crezut ca e ceva legat de bujii si nu i-am dat importanta.
Cineva mi-a citit erorile luna trecuta si erau VDC, engine control unit,circuit senzor presiune ulei motor, circuit senzor de pozitie arbore cu came, circuit control releu alim. modul control motor .
Sa fie pompa motorina, un contact electric pe undeva - tinand cont ca tot sare lichid si murdareate tot ce e prin jurul admisiei?
Aveti vreun sfat cum sa rezolv ? Multumesc
|