ALXege Quote:
Mamaaa, ce lista!! Iar ai lasat-o la revizie si ati sfarsit prin a demonta juma’ de masina? [emoji23] foarte tare ca poti s-o ingrijesti (si ai cu cine) atat de bine!
Revizie e putin spus, aveam oarecum diverse planificate.
DanS Quote:
Bravo, multa munca migaloasa!
Din cauza ta m-a tot amanat Tzzivii
Sper sa reusim sa le facem cunostinta dupa ce-mi rezolv si eu problemele
Bai sa stii ca alt gta ne-a tot amanat, si pe mine, deci implicit, si pe tine.
mugurel Quote:
Si cine draq se gandea ca poti inlocui bumbii din pedale ?? Acolo cred ca te-a injurat tzzivii pentru cativa ani buni
Daca nu te-a taxat cu 100 ron/ bumb nu a meritat
Am zis, cine nu are un chinez naturalizat in forma de tzzivii, sa se descurce.
P.S. aia 25% ii iei de la el.
triesse Quote:
Arata TOP!
E bine ca a trecut noxele fara primele catalizatoare. M-am gandit si eu sa fac treaba asta dar momentan raman la locul lor ca sa evit posibile probleme tot la inspectia periodica. Ca si sunet de evacuare, cu si fara ele diferenta este mare?
stig53 Quote:
georgeg Quote:
Masina a ajuns la #Tzziviibranded
Va invidiez maxim pe toti care aveti access la #Tzziviibranded
georgeg Quote:
Pana atunci, sa curga benzina, ca tot e ieftina, si sa urle Busso!
Exact, covidul merge bine cu Busso, strazile libere, benzina ieftina, busso in fundal, ce mai...
triesse Quote:
E bine ca a trecut noxele fara primele catalizatoare. M-am gandit si eu sa fac treaba asta dar momentan raman la locul lor ca sa evit posibile probleme tot la inspectia periodica. Ca si sunet de evacuare, cu si fara ele diferenta este mare?
Si pe mine ma bantuie gandul asta sa le dau jos catalizatoarele insa cum mai trec noxele? A mea e si euro 4...
Ar fi ideal de scos pre catalizatoarele, sunet mai frumos, extra power, temperatura compartiment motor scazuta, risc scazut pentru ganiturile de la chiulasa si cel mai important nu mai pornesc ventilatoarele la fiecare semafor
. Foarte enervanta treaba, citisem pe undeva ca 3.2-ul are acelasi radiator cu 2.0
Legat de sunet, unii zic ca fara pre catalizatoare si chiar cu cat-back stock e deajuns pentru uz daily insa pasul urmator e fara rezonator central si o finala de inox insa e delicata treaba caci poti da intr-o evacuare obositoare in uz daily.
Hermanoli Quote:
Bravo, George!
Daca mi-as lua vreodata 156 GTA as vrea sa fie fix ca al tau, doar ca pe argintiu
(aici ar fi vorba de traditia personala, nu ca pe rosu nu i-ar sta mai bine
).
stig53 Quote:
Si pe mine ma bantuie gandul asta sa le dau jos catalizatoarele insa cum mai trec noxele? A mea e si euro 4...
Ar fi ideal de scos pre catalizatoarele, sunet mai frumos, extra power, temperatura compartiment motor scazuta, risc scazut pentru ganiturile de la chiulasa si cel mai important nu mai pornesc ventilatoarele la fiecare semafor
. Foarte enervanta treaba, citisem pe undeva ca 3.2-ul are acelasi radiator cu 2.0
Legat de sunet, unii zic ca fara pre catalizatoare si chiar cu cat-back stock e deajuns pentru uz daily insa pasul urmator e fara rezonator central si o finala de inox insa e delicata treaba caci poti da intr-o evacuare obositoare in uz daily.
Pot intelege avantajele catalizatoarelor lipsa (temperatura mai scazuta in compartimentul motor, o circulare mai buna a gazelor etc.) dar, daca ne referim strict la sunet, zgomotul evacuarii stoc, cel putin pe GT, este fix ce trebuie pentru mine. N-as schimbat absolut nimic. Pentru George inteleg perfect toate aceste modificari: are un stil mai sportiv de condus si nu rateaza vreo ocazie de a intra cu masina pe circuit.
Sincer, eu as investi banii necesari operatiunii "catalizatoare" pe un radiator mai performant, niste protectii termice mai bune, furtune de silicon etc.
Mai este si acel sentiment cand, nevoit sa faci ITP-ul la RAR, baietii "inspectori" nu-ti gasesc nimic in neregula.
Treaba cu catalizatoarele de pe galerii sta cam asa: le dai jos, sunetul devine mai ascutit, se pierde acel mormait gros al motorului. Se castiga, asa cum ati zis si voi, mai putina caldura in compartiment, ture ceva mai rapide, sunet mai metalic. Depinde fiecare ce isi doreste, recunosc, nu sunetul a fost principalul motiv la mine. Insa da, ma bucura ca a trecut noxele fara "interventii", cum zice si fratele Hermanoli sentimentul de "n-avem sefu ce sa-i facem, e pe bune" e priceless. De asta de exemplu nu voi pune jante de 18' pentru strada, nu vreau probleme cand sunt oprit.
Radiatoare mai bune, sunt urmatoarele optiuni: flexeo in franta, autolusso in uk(scumpi), sau custom facut aici in tara, fiecare il poate face unde doreste, dupa dimensiuni. Eu asa am, cred ca e super suficient.
Cred ca urmeaza cat de curand un dyno, masina ma uimeste de multe ori, ultima data aseara, la o plimbare prin judet, cand am vrut sa depasesc un x4m, acesta simtindu-se lezat a accelerat, eu in paralel cu el la fel, pana cand am trecut de el eram mult peste cele 7000rpm. Iar asta imi da de gandit, ori e scos doar limitatorul de turatie, ori are vreun soft de naiba stie ce natura. Vedem, va tin la curent.
Multumesc tuturor de aprecieri, masina cred ca este acum cam 95% cum ar trebui sa fie, mecanic e perfect, poate la interior mai e ceva de lucru, curatat/inlocuit diverse trimuri, curatat piele, revopsit poate pielea scaunelor fata. Sanatosi sa fim, bani sa facem, timp sa aiba #tzziviibranded.