Intr-adevar este vorba despre o dezvoltare relativ noua, dar dupa cum spuneam mai sus, nu mai conteaza cine sunt vinovatii in momentul asta. Nu am nici timpul necesar pentru a face asta si si daca s-ar incumeta cineva sa refaca rampa/accesul, spatiul este foarte mic si ingust si abrupt, o rampla clasica nu s-ar putea face in alt mod.
@Jull: nu e vorba despre 3 luni de frig sau 3 luni de batut soarele in ea, ci este vorba de posibilitatea de a o proteja 12 luni in timpul in care nu e folosita. E si pentru linistea mea.
In acelasi timp, nu pot sa nu apreciez faptul ca am pus o masina la vanzare (sau cel putin asta se pare ca intentionez) si toata lumea incearca sa gaseasca absolut orice portita sau loophole ca sa ma convinga ca masina nu trebuie sa plece de la mine.
Credeti-ma, si in mine se da o lupta crancena.
@centurion: nu o sa-ti vina sa crezi, dar jur ca fix ieri m-am gandit la vechiul BX pe care il avea taica-meu si la cat de elegant s-ar fi rezolvat problema mea.
Din cate tin minte, suspensia nu era pneumatica, ci era ceva mai complex de atat. Mi se pare ca ei o numeau hidropneumatica, sau ceva de genul, dar foarte confortabila si practica, intr-adevar. Partea mai puti nplacuta era atunci cand se strica, atunci aveai niste ptobleme mari de tot.
Si tin si eu minte ca avea un vecin la bloc cand eram mic un CX si mi se parea ceva dintr-o alta lume.A fost o masina destul de inaintea timpurilor ei.
De fapt masinile pe care le-a scos Citroen pana sa fie tras putin pe margine si impins Peugeotul in fata erau niste masini care tot timpul au inovat sau au venit cu ceva diferit. Pacat ca nu s-a mai pastrat trendul asta.