Am ajuns la concluzia ca eu sunt stilul care ajunge sa posteze doar cand are probleme
Ca s-o iau cu inceputul, de vreo 11 luni ma tot chinui sa fac topic de prezentare la prima mea alfa. Niciodata n-am apucat, din cauza de timp lipsa.Pana m-a lovit ghinionul.
Avand in vedere ca totusi este primul post din topicul ei, frumos ar fi sa spun si cateva cuvinte despre ea pana sa incep sa ma plang
.
Deci, ea e Parfumica, cumparata la finalul lui aprilie anul trecut de la DanS. Masina de serviciu, utilizator o tanti de la Sephora. 2012, 42 000 de km, 120 de cai, echipare Distinctive.
A fost o potriveala de zile mari fiindca de o luna tot cautam o masina si mai nimic nu se incadra in cerintele mele de buget si dotari. Fie mai dotate decat voiam eu (implicit sarind din buget), fie submotorizate, fie vechi sau foarte alergate. Da, eu sunt fraierul care tine cu dintii de un kilometraj mic
.
Si uite asa, tot frecand autovitul vad ca apare o Giulietta la vanzare. Fug repede pe forumul de marca (adica fix aici), cer niste detalii pe VIN, vad ca respectivii minciuneau caii putere. Intre timp mugurel mi-l recomanda pe DanS care si el avea una care se potrivea manusa pe cerintele mele toate. Si in plus cum arata...Sau mai bine spus, cum arata si in plus se si potrivea pe cerintele mele.
Eh, de aici treaba merge repede si complicat
. Il sun pe Dan, stabilim intalnirea, iau si nevasta si mergem s-o vedem. De ce complicat? Fiindca am luat si nevasta. L-am frecat pe bietul omul de credeam ca zice "ia mai lasati-ma dracu in pace si carati-va la altul"
. Dar totul s-a terminat cu bine, Dan a fost culmea amabilitatii si rabdarii, eu am plecat fericit si nevasta linistita
.
Atasez si o poza luata tot de pe topicul lui Dan fiindca n-am nici una disponbila.
Facand retrospectiva anului, masina se comporta excelent.
I-am pus cauciucuri de vara, i-am schimbat bieletele pe spate si i-am facut distributia si revizia imediat ce am luat-o iar apoi a bagat 2000 de kilometri rapid. Deh, perioada de vara iar marea e aproape cand mergi cu Giulietta
Si-acum problema:
Toate bune si frumoase pana spre iarna cand am inceput s-o folosesc mai mult ca masina secundara intrucat a aparut si o masina de serviciu, asa ca o plimbam mai mult de drag. Eh, aici a fost greseala mea intrucat peste iarna am lasat-o in parcare la hibernare. I-am pus cauciucurile de iarna si am mai mers o data-de doua ori cu ea. Asa am reusit sa-i pierd o cheie fiindca o caram tot timpul dupa mine zicand ca mai ies cu ea si nu apucam niciodata. Noroc ca o aveam si pe a doua, insa nu m-am invatat minte sa ma duc sa mai dau si cu ea cateva ture. Rezultatul, a murit bateria. Dar de tot, ca nici macar nu se mai deschide din cheie. Am incercat cu cheia in portiera si, spre surpinderea mea nu vrea sa se deschida. Se aude ca ar clampani ceva in interiorul portierei dar nu se descuie. Si acum stau si plang langa ea ca s-a facut vremea buna si vreau sa o scot la plimbare si nu pot nici macar sa-i incarc bateria.
Asa ca prima intrebare este ce solutii am sa o deschid fara sa fiu nevoit sa-i sparg geamul?
A doua ar fi de ce naiba nu se deschide portiera din cheie? Daca ar fi fost vreo masina luata de ici de colo, fara sa stiu nimic despre ea as fi zis ca a busit-o pe dreapta si i-a schimbat portiera. Dar na, ca masina de serviciu, in leasing, a bagat-o in service si ca sa-i repare zgarieturile (mi-au confirmat cei de la AutoItalia), deci nu inteleg ce poate avea butucul.
PS. Ea e impricinata