It is currently 22 Nov 2024, 22:00

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 653 posts ]  Go to page Previous 120 21 22 23 2427 Next
Author Message
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 04 Sep 2017, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Inca o dovada ca TS-urile astea fac plici din senin, chiar si intretinute cum trebuie :(
Bine ca ai gasit motor :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 05 Sep 2017, 09:31 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Imi pare rau de patanie, e chiar ghinion la un motor intretinut si servisat corect.

Din pacate o microfisura ce nu poate fi detectata (cel putin vizual) in metal iti strica toata ziua...

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 06 Sep 2017, 09:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
madkat Quote:
Daca era 145 cu motorul si dotarile alea era vis! Nici asa nu e foarte rea.

Imi pare rau de patania cu motorul, din pacate nu face decat sa confirme "calitatea" TS-urior :(

Pana la urma ce faci, cauti alt motor si lasi 46-le in pace si il repui pe picioare?
Aici chiar sunt in dilema, nu stiu daca o inmatriculez sau mai caut motor.
Pana una alta, trebuie sa dau jos motorul "explodat" ca sa pregatesc terenul pentru altul...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 06 Sep 2017, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Daca era 145 eram la usa ta cu bani si promisiuni ca iti gasesc eu alt motor :lol: 146 fiind, parerea mea, nu-ti bate capul, ia-i motorul si readu la viata 155-ul, e prea misto masina!
Sorry de patanie :(

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 08 Sep 2017, 08:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Imi pare f rau de patanie, chiar aiurea.Arata f tare 46-le...eu zic sa mergi mai departe cu asta ... daca interiorul arata ff bine si motorul e ok, ce rost are un swap? Ii futi o vopsea si sanatate.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 08 Sep 2017, 09:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Patania, ca patania, m-am bucurat, si m-am consolat, ca nu a fost mai rau de atat, a fost aproape de casa, autostrada era goala, ca puteam fi cine stie pe unde, si sa fi avut si viteza, si pe vreo unul in spate de-l lasam in fum si pe o balta de ulei...
In fine, am intrat in posesia actelor de la 146 si probabil ii voi scoate numere rosii, si voi umbla cu ea vreo 3 luni, numai bine cat sa-mi dau seama daca masina merita sau nu.
Intre timp voi mai cauta motor pentru 155; exclus sa renunt la ea pentru altceva, si mai ales pentru 146 (nu-mi place caroseria deloc)...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 31 Dec 2017, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
De ceva vreme ne-am apucat de swap.
Daca mai aud pe cineva spunand ca a schimbat un motor in 2 zile, ii urez nu sute de mii de km ci doar sute de km.
Pentru ca in urma spargerii motorului tot uleiul s-a imprastiat in compartimentul motor, mi-a luat vreo 2 zile doar sa curat pe acolo. Am refacut si izolatiile la cablaje. Dar pana la asta chinul de a da jos un motor ne-a mancat zile din viata si nervi multi.
Piulite care desi au fost stranse candva la cuplu, si unse, de data asta s-au incapatanat sa se supuna. Nu mai zic de 12 suruburi de la planetare...
In fine, dupa 2 motoare date jos a urmat demontarea celui ce urmeaza sa fie pus pe masina.
Pe langa surprizele placute (motor in care nu s-a umblat, curat, cu o uzura minima pentru cei peste 200k km rulati, ceea ce inseamna ca a functionat intr-un regim decent, cu un ulei bun), au mai aparut si neplacutele (vreo 2 surubele care au cedat, 2 fulii faramate), insa una peste alta am achizitionat ceva mai mult decat corect, chiar si asa, pe orbecaite...
La desfacere s-au facut si constatarile de rigoare care accentueaza fragilitatea motorului 2.0 ts 16v: pistoane subtiri, alezate, tensiuni mari, segmenti finuti, si cred ca nu intamplator, as vrea sa cred ca am descoperit problema ce apare pe cilindrul 2: cuzinetul de jos se fisureaza si la un moment dat cedeaza.
Multumiri lui Sorin si lui Mazilu!
Aviz celor care au acest motor, pe Gtv, pe Spider.

Sa ne vedem cu bine, pe strazi, in 2018!

Poze, tot la anul!


Attachments:
IMG_20171230_105110.jpg
IMG_20171230_105110.jpg [ 2.65 MiB | Viewed 5205 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 31 Dec 2017, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Ma gandeam eu ca ii dai de cap , mai ales daca te ajuta Sorin . E mnca draq ce faceti voi acolo dar sunt sigur ca va iesi mai calumea decat atunci cand a fost nou :)
Multa bafta , sa te vad iar cu 55-ul pe drum .
La multi ani !


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 31 Dec 2017, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 684
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
In cele din urmă, ai luat motorul de pe 146? La mulți ani și un An Nou fără griji! :D


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 31 Dec 2017, 22:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Mustafa Quote:
In cele din urmă, ai luat motorul de pe 146? La mulți ani și un An Nou fără griji! :D
Pai pentru motor am luat 146. Si pentru manere interioare, si pentru volan, pentru maruntisuri, si ma gandesc si la trapa...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 01 Jan 2018, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 684
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Știam asta, dar, la un moment dat, era vorba și de lăsat motorul la locul lui pe 146 si căutat altul. Acum mi-e clar. Spor la treabă și multă răbdare să ai!


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 01 Jan 2018, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Mustafa Quote:
Știam asta, dar, la un moment dat, era vorba și de lăsat motorul la locul lui pe 146 si căutat altul. Acum mi-e clar. Spor la treabă și multă răbdare să ai!
Nu am gasit nici un alt motor, asa ca am sacrificat 146-le...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 20 Feb 2018, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
In mare parte am cam terminat cu transplantul de motor.
Din vechiul motor nu am luat mai nimic, senzori, suruburi, surubele, niste furtune, admisia, evacuarea, si cam atat.
Pe noul motor l-am desfacut bucati.
A fost de munca, m-am implicat destul de mult, piesele le-am gasit relativ repede, dar au fost si unele care mi-au dat de cap.
Saptamana trecuta am reusit sa-l montam, sa-l cablam, sa-i punem lichidele, doar ca acum intampin o problema pe care o voi rezolva sigur: nu-mi mai recunoaste cheia, deci, nu am reusit sa pornesc motorul ca sa vin cu impresii despre un motor care e aproape nou.
Si mai revin eu cu povesti...
Pana atunci ceva poze:


Attachments:
D 102.jpg
D 102.jpg [ 426.37 KiB | Viewed 4900 times ]
D 202.jpg
D 202.jpg [ 428.62 KiB | Viewed 4900 times ]
D 203.jpg
D 203.jpg [ 358.99 KiB | Viewed 4900 times ]
D 205.jpg
D 205.jpg [ 358.73 KiB | Viewed 4900 times ]
D 302.jpg
D 302.jpg [ 439.85 KiB | Viewed 4900 times ]
D 303.jpg
D 303.jpg [ 427.85 KiB | Viewed 4900 times ]
D 304.jpg
D 304.jpg [ 530.67 KiB | Viewed 4900 times ]
D 305.jpg
D 305.jpg [ 528.45 KiB | Viewed 4900 times ]
D 306.jpg
D 306.jpg [ 522.45 KiB | Viewed 4900 times ]
D 307.jpg
D 307.jpg [ 446.22 KiB | Viewed 4900 times ]
D 308.jpg
D 308.jpg [ 442.36 KiB | Viewed 4900 times ]
D 309.jpg
D 309.jpg [ 403.47 KiB | Viewed 4900 times ]
D 501.jpg
D 501.jpg [ 334.01 KiB | Viewed 4900 times ]
D 502.jpg
D 502.jpg [ 499.37 KiB | Viewed 4900 times ]
D 503.jpg
D 503.jpg [ 506.22 KiB | Viewed 4900 times ]
D 504.jpg
D 504.jpg [ 187.1 KiB | Viewed 4900 times ]
D 505.jpg
D 505.jpg [ 349.24 KiB | Viewed 4900 times ]
D 506.jpg
D 506.jpg [ 365.03 KiB | Viewed 4900 times ]
D 507.jpg
D 507.jpg [ 124.24 KiB | Viewed 4900 times ]
D 508.jpg
D 508.jpg [ 122.18 KiB | Viewed 4900 times ]
D 510.jpg
D 510.jpg [ 488.02 KiB | Viewed 4900 times ]
D 601.jpg
D 601.jpg [ 422.89 KiB | Viewed 4900 times ]
D 602.jpg
D 602.jpg [ 416.44 KiB | Viewed 4900 times ]
D 604.jpg
D 604.jpg [ 409.41 KiB | Viewed 4900 times ]
D 605.jpg
D 605.jpg [ 505.83 KiB | Viewed 4900 times ]
D 606.jpg
D 606.jpg [ 510.86 KiB | Viewed 4900 times ]
D 608.jpg
D 608.jpg [ 414.11 KiB | Viewed 4900 times ]
D 609.jpg
D 609.jpg [ 506.91 KiB | Viewed 4900 times ]
D 610.jpg
D 610.jpg [ 509.68 KiB | Viewed 4900 times ]
D 611.jpg
D 611.jpg [ 502.3 KiB | Viewed 4900 times ]
D 612.jpg
D 612.jpg [ 195.38 KiB | Viewed 4900 times ]
D 613.jpg
D 613.jpg [ 426.08 KiB | Viewed 4900 times ]
D 614.jpg
D 614.jpg [ 515.21 KiB | Viewed 4900 times ]
D 615.jpg
D 615.jpg [ 503.76 KiB | Viewed 4900 times ]
D 617.jpg
D 617.jpg [ 420.5 KiB | Viewed 4900 times ]
D 619.jpg
D 619.jpg [ 511.6 KiB | Viewed 4900 times ]
D 620.jpg
D 620.jpg [ 514.82 KiB | Viewed 4900 times ]
D 621.jpg
D 621.jpg [ 502.6 KiB | Viewed 4900 times ]
D 622.jpg
D 622.jpg [ 516.62 KiB | Viewed 4900 times ]
I 201.jpg
I 201.jpg [ 527.58 KiB | Viewed 4900 times ]
I 202.jpg
I 202.jpg [ 504.42 KiB | Viewed 4900 times ]
I 203.jpg
I 203.jpg [ 500.09 KiB | Viewed 4900 times ]
I 204.jpg
I 204.jpg [ 524.22 KiB | Viewed 4900 times ]
I 205.jpg
I 205.jpg [ 496.13 KiB | Viewed 4900 times ]
I 206.jpg
I 206.jpg [ 491.74 KiB | Viewed 4900 times ]
I 207.jpg
I 207.jpg [ 497.02 KiB | Viewed 4900 times ]
I 208.jpg
I 208.jpg [ 494.69 KiB | Viewed 4900 times ]
I 305.jpg
I 305.jpg [ 520.9 KiB | Viewed 4900 times ]
I 307.jpg
I 307.jpg [ 501.69 KiB | Viewed 4900 times ]
I 324.jpg
I 324.jpg [ 501.61 KiB | Viewed 4900 times ]
I 326.jpg
I 326.jpg [ 499.28 KiB | Viewed 4900 times ]
I 327.jpg
I 327.jpg [ 536.46 KiB | Viewed 4900 times ]
I 328.jpg
I 328.jpg [ 325.65 KiB | Viewed 4900 times ]
I 501.jpg
I 501.jpg [ 347.89 KiB | Viewed 4900 times ]
I 503.jpg
I 503.jpg [ 354.68 KiB | Viewed 4900 times ]
I 504.jpg
I 504.jpg [ 527.39 KiB | Viewed 4900 times ]
I 505.jpg
I 505.jpg [ 436.43 KiB | Viewed 4900 times ]
I 507.jpg
I 507.jpg [ 493.74 KiB | Viewed 4900 times ]
I 508.jpg
I 508.jpg [ 431.77 KiB | Viewed 4900 times ]
I 509.jpg
I 509.jpg [ 430.58 KiB | Viewed 4900 times ]
I 511.jpg
I 511.jpg [ 515.14 KiB | Viewed 4900 times ]
I 512.jpg
I 512.jpg [ 441.3 KiB | Viewed 4900 times ]
I 517.jpg
I 517.jpg [ 490.8 KiB | Viewed 4900 times ]
I 604.jpg
I 604.jpg [ 506.7 KiB | Viewed 4900 times ]
I 606.jpg
I 606.jpg [ 490.84 KiB | Viewed 4900 times ]
I 607.jpg
I 607.jpg [ 503.67 KiB | Viewed 4900 times ]
I 611.jpg
I 611.jpg [ 529.96 KiB | Viewed 4900 times ]
M 201.jpg
M 201.jpg [ 512.78 KiB | Viewed 4900 times ]
M 203.jpg
M 203.jpg [ 503.39 KiB | Viewed 4900 times ]
M 207.jpg
M 207.jpg [ 497.51 KiB | Viewed 4900 times ]
M 209.jpg
M 209.jpg [ 495.03 KiB | Viewed 4900 times ]
M 212.jpg
M 212.jpg [ 535.62 KiB | Viewed 4900 times ]
M 213.jpg
M 213.jpg [ 542.76 KiB | Viewed 4900 times ]
M 214.jpg
M 214.jpg [ 542.02 KiB | Viewed 4900 times ]
M 216.jpg
M 216.jpg [ 514.24 KiB | Viewed 4900 times ]
M 217.jpg
M 217.jpg [ 553.13 KiB | Viewed 4900 times ]
M 302.jpg
M 302.jpg [ 516.44 KiB | Viewed 4900 times ]
M 303.jpg
M 303.jpg [ 553.37 KiB | Viewed 4900 times ]
M 402.jpg
M 402.jpg [ 556.75 KiB | Viewed 4900 times ]
M 403.jpg
M 403.jpg [ 551.34 KiB | Viewed 4900 times ]
M 404.jpg
M 404.jpg [ 543.15 KiB | Viewed 4900 times ]
M 405.jpg
M 405.jpg [ 551.61 KiB | Viewed 4900 times ]
M 406.jpg
M 406.jpg [ 391.09 KiB | Viewed 4900 times ]
M 407.jpg
M 407.jpg [ 400.16 KiB | Viewed 4900 times ]
M 409.jpg
M 409.jpg [ 362.23 KiB | Viewed 4900 times ]
M 411.jpg
M 411.jpg [ 513.27 KiB | Viewed 4900 times ]
M 412.jpg
M 412.jpg [ 511.18 KiB | Viewed 4900 times ]
M 419.jpg
M 419.jpg [ 535.9 KiB | Viewed 4900 times ]
M 421.jpg
M 421.jpg [ 533.38 KiB | Viewed 4900 times ]
M 422.jpg
M 422.jpg [ 439.86 KiB | Viewed 4900 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 21 Feb 2018, 00:11 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Foarte tare. M-am uitat la pozele astea asa cum ma uitam la Sailor Moon , pe canalele italienesti , cand eram mic. Nu intelegeam nimic , dar imi placea ceea ce vedeam . Ma fascina.


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 21 Feb 2018, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Vezi pe la cablaj, pe unde s-a umblat. Unde are 155 ecu?

Intreb pentru ca 147/156 simptomele cu cheia le da din cauza lipsei de masa la ecu. Iar la gtv/spider de la releele de pe panoul de foc. Sper sa ii dai usor de cap. Felicitari pt munca!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 21 Feb 2018, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Mamaaa, farmacie!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 21 Feb 2018, 08:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
tzzivii Quote:
Vezi pe la cablaj, pe unde s-a umblat. Unde are 155 ecu?

Intreb pentru ca 147/156 simptomele cu cheia le da din cauza lipsei de masa la ecu. Iar la gtv/spider de la releele de pe panoul de foc. Sper sa ii dai usor de cap. Felicitari pt munca!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Toate cablurile au fost verificate, curatate, si cum zici tu, ca si la 147, mufa aia cu cele 20 de fire de masa era oxidata, a fost desfacuta, inlocuita...
Aseara Sorin a incercat sa reintroduca codul cheii prin procedura cu apasarea pedalei de acceleratie, dar a dat fail.
Mai incercam, si daca tot nu merge iau de pe 146 cheile, butucii, calculator, imobilizator.
Nu disperam, dar murim de nerabdare!
ALXege Quote:
Mamaaa, farmacie!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da, a fost conditia impusa de Sorin, am consumat duzine de manusi, dar a meritat.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 21 Feb 2018, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Chirurgi :)
Ati avut si asistente sper :lol:


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 21 Feb 2018, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
Chirurgi :)
Ati avut si asistente sper :lol:
Ba bine ca nu am avut, ca cine stie ce iesea...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 21 Feb 2018, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Insumat: demontat, inca un demontat, dezmembrat, incropit, montat, am ajuns la peste 90 de ore de munca.
Valoarea pieselor, ajustarilor, finisarilor, solutiilor de curatat, si a lichidelor s-a dus lejer la peste 4500 roni.

Sorin s-a implicat maxim, s-a dedicat total acestei lucrari, si ii multumesc si pe aceasta cale.

De la motorul de pe 155 am luat axele (pentru variator), admisia, evacuarea si senzorii.
De la motorul de pe 146 am toate partile fixe, arborele, balansierii, pistoanele si bielele, bujiile, supapele, tachetii, restul e totul nou (garnituri, simeringuri, segmenti, cuzineti, etc.).

Desi motoarele erau cu acelasi cod, nu au fost identice, asa ca baia a trebuit sa fie gaurita pentru a monta 2 senzori (cel de temperature ulei, si cel de nivel (nu mai zic ca cel de nivel avea ceva disfunctii de cand am cumparat masina, asa ca acum, am strans din dinti si l-am achizitionat nou, dupa multe si adanci cautari, e chiar original si de vreo zece ori mai scump decat unul de pe o masina "vandabila", gen: Megane)). Si la termoflot a trebuit sa fac o reductie pentru senzorul de presiune ulei. Chiulasa a primit si ea o fata, supapele au fost pasuite. Tachetii au fost descarcati, curatati.

Am pastrat o pompa de apa buna si un termostat bun, distributia toata e noua (logic).
Ambreiajul si el nou.
Toate suruburile au fost stranse la cuplu.

E mult de povestit...

Rezumand:
- motorul de 2.0 ts 16V nu merita comparativ cu 1.8, s-au complicat foarte mult cu pistoane alezate si balansieri, implicit cu o distributie mai complexa,
- piesele se procura din ce in ce mai greu, nu prea mai ai ce alege, te multumesti cu ce gasesti (inconvenientul e rabatul de la calitate, si asta zice tot),
- mai banui ca si celelalte motoare de 2.0 ts 16v care au cedat, au avut aceiasi problema: cuzinetul de jos de pe cilindrul 2 se fisureaza ori datorita unor vibratii ori mai degraba la detenta, exclud calitatea uleiului, presiunea din instalatia de ungere, si alte inchipuiri,
- aviz celor care au motorul de 2.0 ts 16v: pe la 200k km desfaceti baia si bagati o mana de cuzineti, si incercati sa nu faceti greseala (nevinovata) pe care am facut-o eu; m-am incapatanat sa exploatez aceasta masina cat mai mult, iar acum chiar ca trebuie sa trag de ea (la cati km (n-)are motorul...).

Alfa merge mai departe (inca am mai gasit lichidele recomandate)!


Attachments:
IMG_20180208_182120.jpg
IMG_20180208_182120.jpg [ 494.3 KiB | Viewed 4780 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 22 Feb 2018, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Felicitari man atat tie cat si baietilor care te-au ajutat, intr-adevar o lucrare asa cum trebuie facuta.
Sa te bucuri de ea macar inca tot atati ani ca si pana aici! :clapping:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 22 Feb 2018, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Lucrat corespunzator :D

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 23 Mar 2018, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Masina inca hiberneaza.
M-am mai ocupat de una alta.

In momentul montarii evacuarii am cochetat (si eu) cu ideea de a o inveli in protectie cu banda de azbest, mai ales ca protectia de tabla de aluminiu de pe fostul motor era obosita rau, iar protectia de pe noul motor desi arata impecabil, nu se potriveste decat cu galeria de pe noul motor, iar daca pun aceasta galerie trebuie sa pun si alta joja; o tampenie, pe care doar italienii ar putea sa o explice, si tot nu i-as intelege.
Din pacate caldura degajata de evacuare face vraiste in compartimentul motor, dar in acelasi timp prin evacuare trebuie sa iasa cat mai multa caldura, si aici apare compromisul...
Am pus mana pe o bucata de tabla de aluminiu si dai, si lupta, si mi-am facut o noua protectie, din doua bucati de tabla, suprapuse, cu spatiu intre ele, teoretic, fiind mai mare (ca suprafata), ar trebui sa protejeze mai bine cablurile din compartimentul motor, dar in acelasi timp lasa si caldura sa fie eliminata; voi monitoriza si voi concluziona...

De pe 46 am luat niste protectii ale conductelor de carburant, asa, ca un moft...
Tot de pe 46 voi mai lua jantele, si cred ca si volanul.

Hai soare, hai!


Attachments:
29497871_1968662503449723_8707845749086990224_n.jpg
29497871_1968662503449723_8707845749086990224_n.jpg [ 100.93 KiB | Viewed 4531 times ]
29511673_1968662636783043_743659310333204868_n.jpg
29511673_1968662636783043_743659310333204868_n.jpg [ 85.1 KiB | Viewed 4531 times ]
29512781_1968662373449736_5525553172592343254_n.jpg
29512781_1968662373449736_5525553172592343254_n.jpg [ 103.5 KiB | Viewed 4531 times ]
29512699_1968661070116533_105839022153313318_n.jpg
29512699_1968661070116533_105839022153313318_n.jpg [ 96.99 KiB | Viewed 4531 times ]
29541766_1968661000116540_507929061920809099_n.jpg
29541766_1968661000116540_507929061920809099_n.jpg [ 104.89 KiB | Viewed 4531 times ]
29543066_1968661283449845_7559285064969663030_n.jpg
29543066_1968661283449845_7559285064969663030_n.jpg [ 74.75 KiB | Viewed 4531 times ]
29573187_1968661186783188_7254634648038127484_n.jpg
29573187_1968661186783188_7254634648038127484_n.jpg [ 98.97 KiB | Viewed 4531 times ]
29496471_1968661340116506_6928129421506159740_n.jpg
29496471_1968661340116506_6928129421506159740_n.jpg [ 94.36 KiB | Viewed 4531 times ]
29496666_1968660913449882_5752813040556664004_n.jpg
29496666_1968660913449882_5752813040556664004_n.jpg [ 79.74 KiB | Viewed 4531 times ]
29496884_1968661396783167_5632044614976123047_n.jpg
29496884_1968661396783167_5632044614976123047_n.jpg [ 94.48 KiB | Viewed 4531 times ]
29497403_1968661233449850_8769271052001791494_n.jpg
29497403_1968661233449850_8769271052001791494_n.jpg [ 78.09 KiB | Viewed 4531 times ]
29542865_1968660780116562_5398659960311042759_n.jpg
29542865_1968660780116562_5398659960311042759_n.jpg [ 117.5 KiB | Viewed 4531 times ]
IMG_20170901_180814.jpg
IMG_20170901_180814.jpg [ 2.08 MiB | Viewed 4531 times ]
IMG_20170901_121610.jpg
IMG_20170901_121610.jpg [ 2.04 MiB | Viewed 4531 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 23 Mar 2018, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3795
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Arata prea bine, ai facut o treaba exceptionala. Totul e sa nu flambeze de la vibratiile motorului si sa se crape. Daca o vezi ca vibreaza poti sa ii mai faci niste nervuri, cu varful unui ciocan, sa o mai rigidizezi.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: 155 - GL 21 VCS
PostPosted: 23 Mar 2018, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Valak Quote:
Arata prea bine, ai facut o treaba exceptionala. Totul e sa nu flambeze de la vibratiile motorului si sa se crape. Daca o vezi ca vibreaza poti sa ii mai faci niste nervuri, cu varful unui ciocan, sa o mai rigidizezi.
Merci!
Vedem cum se comporta, si chiar daca e chix, imi fac matrita si o schimb la luna... :D

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 653 posts ]  Go to page Previous 120 21 22 23 2427 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited