Salutare,
Am mai scris despre problema mea pe forum si am mai facut una alta la masina dar vad ca aceasta problema persista si nu mai stiu ce sa fac, va rog sa imi dati ceva sfaturi.
Masina nu mai tragea din viteza a 4-a in sus si abia se tura de la 2000-2700 de turatii si scotea fum negru.
Am fost la un tester cu ea si mi-a dat erorile din poza ce o voi atasa.
Am verificat toate furtunele si nu am probleme sau scapare de aer la nici un furtun, totul este ok, am curatat intercoolerul care era plin de ulei, am curatat egr-ul care era infundat.
Se simte o mica imbunatatire la forta masinii, nu mai e chiar ca inainte dar nu stiu ce sa fac ca sa traga mai bine de la 2000-2700 de turatii, adica sa nu astept sa se miste ca melcul si sa nu imi mai fie frica sa fac depasiri.
De ce cand sunt in viteza a 4-a, a5-a si o tin mai mult de jumate de minut turata la 3000,3200 se aprinde mertorul engine in bord si trebuie sa opresc si sa pornesc motorul ca sa se stinga si daca merg cativa km cu el aprins nu se mai stinge decat dupa vreo 2,3 zile, ce sa fac?
Nu mai pot sa merg cu masina mai mult de 160 km/h deoarece in viteza a 6-a la 3100 de turatii se aprinde martorul engine in bord.
Precizez ca am scos mufa de la debimentru si cu mufa scoasa masina nu se tureaza mai mult de 3000 de turatii.
Astept pareriile voastra si sfaturi de la cei care au mai patit asa ceva.
|