It is currently 21 Nov 2024, 15:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 Feb 2017, 13:08 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
Pentru cutie transfer (sau cv), caseta directie, diferential In Bucuresti stiti unde as putea merge sa le repar? Unii care sa nu schimbe tot angrenajul cand e vorba de o bucsa.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Pai nu te poate rezolva Dan ?


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Zi corect, care Dan? :lol:

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 19:45 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
da, care Dan? cel ce are atelier pe cheiul garlei?


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Stie ea . Da, acel Dan ..


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2017, 09:35 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
Mai e un Dan pe Sos. Andronache. Impresia mea a fost ca acesta e specializat pe Alfa Romeo si e un tip destept si priceput. Zic asta pt. ca, in afara de reprezentante, stau cam intotdeauna langa mecanici si vad cum abordeaza masina. Dar pe acest Dan nu pot sa-l recomand, caci mi-a inselat increderea. A facut tot posibilul sa nu stau langa masina ( a fost si conjunctura nefavorabila) si m-a pacalit cu unele chestii. Sa fie pacatul lui, branza buna in burduf de caine ...

Dan de pe cheiul garlei...in el am incredere, in 7 ani am vazut ca-i priceput, dar nu se baga la caseta directie. Am presupus ca nici la cv sau diferential, dar asta n-am mai intrebat.

Am cautat pe net firme care zic ca se ocupa de cv. Am fost in 2 locuri si mi-au zis ca nu are nimic cv si nici cea de transfer, ma alarmasera aiurea cei de la firma 'reparcardane' unde ma dusesem sa schimb rulmentul cu cauciuc.

Inca mai repar la masina, am gasit un service mic unde mi-au zis ca-mi gasesc pe after market toate piesele posibile la preturi ok. ( Unix e de tot plansul la capitolul asta) . Deocamdata mi-au adus niste tiranti. Se potrivesc, dar nu au forma celor originali. Cei originali sunt tubulari, iar acestia sunt profile cu 3 laturi. Ma intreb daca rezista la fel la torsiune, compresie etc Nu-mi ramane decat sa-i urmaresc cum evolueaza in timp


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2017, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Dar totuși ce are mașina? Eu am avut necaz mare cu diferentialele si cardanul. Face f nașpa. Trebuie verificat uleiul periodic la 2-3 revizii mai ales de pilitura. Prima cauză a căderii sunt tampoanele de pe toată transmisia, cum se duce unul cum rupe tot după el.
Singurul specialist pe cw din Ro e Razvan Coman, eu mai tot ce fac fac la el. Restul o dau la nimereală.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2017, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Probabil singurul de care stii tu. Ma indoiesc ca nu mai exista nimeni in aceasta tara care sa aiba habar de diferentiale si reductoare.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2017, 18:04 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
Acu m-am intors de la service.

Povestea incepe asa: ducandu-ma la mecanic pt. o problema, am observat cu toii ca era un 'rulment'- ii zic ei, adica o chestie metalica rotunda, ce are in interior o membrana ca un inel de cauciuc, care sustine axul cardanic, care avea cauciucul acela rupt in partea de sus. Piesa se afla cam pe la mijlocul axului cardanic. Masina incepuse de ceva vreme sa tacane si sa aiba un mic recul cand schimbam in vitezele 1-2 . M-am gandit ca asta-i pricina si am inceput sa ma agit ca sa schimb acest rulment.

Asa am ajuns la firma 'reparcardane', care m-a pus pe jar, zicandu-mi ca nu-mi schimba nimic, pe motiv ca masina are probleme la caseta de transfer si la diferentialul spate si sa merg s-o repar intai.

Dupa cum am scris, am cautat pe net firme care repara cutii de viteze si m-am dus in 2 locuri. Mi-au zis ca nu are nimic acolo. Ultimii s-au oferit sa-mi schimbe ei rulmentul cu pricina. Au zis c-ar fi bine sa mai schimb alt rulment (tot cu interior rotund de cauciuc), dar aflat mai in spate. M-am plans ca nu pot face geometria rotilor, din cauza ca tirantii (tendoane sau cum le-o fi chemand) trebuie si ei schimbati. Sunt cele 4 bare, cate 2 la fiecare roata, care pleaca de la fuzeta catre axul median al masinii si au un rol de stabilizare in curbe/denivelari. Mi-au gasit niste tiranti care s-au potrivit, ca dimensiuni, dar nu au forma celor originali. De aceea ziceam ca urmeaza sa vad cum evolueaza lucrurile.
Deci, am schimbat 4 tiranti si cei doi rulmenti cu membrane de cauciuc pe axul cardanic.
La tiranti am avut necaz cu suruburile, unul era ruginit si a fost taiat, celalalt (unul lung, de la fuzeta) era stramb, ca lovisem roata. Mi le-au gasit si inlocuit.

Am cerut sa-mi ridice masina pe elevator, ca sa vad ce-au schimbat (am avut probleme si n-am putut sta langa masina). Atunci mi-au aratat ca diferentialul face urat cand se accelereaza, exista o vibratie mare si producatoare de soc, adica zgomotul si reculul/trepidatia pe care o stiam eu, dar amplificata acum de piesele noi si mai rigide(au zis ei). Cauza este/ar fi ... 2 bucsi la un fel de jug ce tine diferentialul. Se vede cu ochiul liber cum diferentialul spate zvacneste cand se accelereaza brusc.
Sper ca in 2 sapt. sa fac rost de bani, ca sa schimb si aceste bucsi. Au zis ca trebuie dat jos diferentialul spate si puntea spate, cam 1700 lei manopera. Dumnealor au zic sa vor gasi si piesele necesare.

Deocamdata merg cu masina usurel, ca sa nu induc socuri mari in diferential la pornire. Mai mult...nu stiu ce sa spun.


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2017, 18:14 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
am gresit, tirantii pleaca de la roti catre axul longitudinal, nu median


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2017, 14:57 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
in final, am fost la firma eurocardane si au spus ca nu mai trebuie sa schimb nimic la masina, bucsele acelea sunt ok.

de asta ziceam ca e bine sa nimerim din prima la un mecanic care sa se priceapa la astfel de masini, ca sa nu ne mai plimbam atat


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited