traian1981 Quote:
Partea nasoala e ca ai zis ca acum ii intelegi pe unii care au indei preconcepute despre aceasta marca
Sincer tu nu te asteptai sa se intample si ceva naspa la o masina de 16 ani?
Crezi ca alta marca cu vechime de 16 ani nu iti facea o problema asemanatoare la un moment dat?
Nu ai de unde sa ii stii istoricul, ce ulei a mancat saraca in toti anii astia, cum a fost exploatata, etc
Daca ai impresia ca iti cumperi masina cu o asemenea vechime si te urci in ea si ii dai bice forever, te inseli amarnic.
Plus ca twinspark-ul e mai pretentios de fel.
Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Ma bag si eu aiurea.
1. In aceiasi luna in care mi-am luat eu 156 2.4 mJTD si-a luat un bun prieten de al meu un Passat cu 3 ani mai vechi si cu 30.000km mai mult in bord. Au trecut aproape 2 ani si eu mi-am vandut masina, dupa ce am bagat in ea mai mult de 2000€, si el se tot plimba cu Passatul lui, a trecut de 310.000 si a avut doar ceva probleme electrice, niste contacte.
2. Mi-am cumparat Mercedes care e doar cu o luna mai nou decat Alfa de mai sus, dar a si avut in momentul cumpararii cu 45.000km mai mult, si benzinar, si inca n-am bagat nici un ban in masina. Imi consuma putin ulei, nu e TS ca sa zicem ca e mai pretentios, dar are totusi aproape 240k km. S-a stricat incuietoarea din dreapta, in sensul ca trebuie sa inchid si sa deschid usile de mai multe ori pana ramane usa din dreapta blocata, sau nu-mi functioneaza panorama, dar altfel sunt super multumit de masina. Si sa nu uit, masina cumparata de mine a fost cea mai ieftina, din modelul respectiv, gasita pe piata. Am cumparat masina de la dealer, nu de la privat si cu istoric de 15 ani si milioane de €€ investite in ea, asa cum se cauta a se cumpara o Alfa de 15 ani.
La Alfa chiar am tinuti sa fac totul ca la carte de la inceput, adica schimb ulei, distributie + pompa apa, curea accesorii, planetara dreapta(se stie ca e cu probleme la modelul asta), curatare galerii, dat jos si verificat turbo, schimbat brate pe fata, clima, etc si etc.
La Mercedes am schimbat uleiul si am zis ca o mai las asa pana in vara, cand am de gand sa-i schimb lantul, segmentii si/sau simeringurile la supape. Dar asta merge, nu mi se strica tot la 2 saptamani cate ceva si nici n-am becuri aprinse in bord.
Parerea mea si stiu ca o sa-mi sariti in cap, Alfa sunt masini bune atata timp cat sunt la pasionati, pe cand alte marci(gen VW, Mercedes) sunt masini bune in general, daca nu-ti bati joc in ultimul hal de ele. Prin masini bune ma refer la investitiile facute dupa 200.000km, aici sar din schema Alfele care nu ajung la 200.000km
, la cat de des se strica si la raportul vanzare-cumparare. Alfele peste 200k km au un pret de kkt peste tot, pe cand masini nemtesti se vand chiar la un pret bun spre foarte bun, chiar daca au 200-300-400k km. Oare e vorba de idei preconcepute de cer ei preturile alea mari sau or fii masinile pur si simplu inca bune sau cel putin in regula?