ARA Quote:
Salut. Sunt nou pe aici si sper sa fiu ajutat si sa ajut si pe altui. Am o problema cu ambreiajul care se manifesta cam asa: cand pedala de la ambreiaj este moale intra foarte greu in viteze, opresc motorul si apas pedala de câteva ori si se intareste, pornesc motorul si intra usor in viteze. Ambreiajul nu patineaza, nu zdrangane....Am observat ca lichidul din paharul a început sa scada cate putin. Ce părere aveti, kit nou de ambreiaj sau doar cilindrul receptor face talente. Alfa Romeo 147 2005(bijuterie).
Cam asta mi se intampla si mie si am fost la diverse service-uri si isi dau cu parerea pe banii clientului. Mie mi s-a inmuiat pedala intr-o zi in decursul unei ora pana nu a mai intrat in viteza deloc. Alfa 147 77kw 1.6ts 2001. Am dus-o pe platforma, mi-a verificat-o si a zis sa incercam sa schimbam pompa ca e mai ieftin apoi daca nu kitul de ambreiaj. Pana la urma a tinut cu o aerisire vreo luna. Ieri iarasi pedala la pământ. I-am facut aerisire singur pe la aerisitorul de sub capota. A tinut cate 10 min, de 3 ori. Apoi la ultima aerisire facuta, a tinut pana azi si inca mai tine. Nu sunt in domeniu, dar am citit pe forumuri ca ar fi kitul de reparatie cu garnituri pt cilindru sau pompa... pe undeva trage aer. Pompa e intre 70 si 300 lei din ce am vazut preturi iar garniturile 10 lei. Intrebarea mea e cine se baga sub capota alfei? Multi m-au refuzat , nici bratele nu au vrut sa mi le schimbe. Cred ca , atunci când ai alfa romeo, trebuie sa ai si mecanicul tau:))
Poate aveti bunavointa sa imi dati un nr de tel al unui mecanic din bucuresti, eventual care sa aiba si tester ca merge putib mai greoi, pâlpâie check engine la turatie mai mare, si cosuma aproape dublu 11-12%afara. Eu am si gpl pe ea si prima data am fost sa verific instalatia si sa o recalibrez crezand ca este de la puntea de injectoare gpl, de consuma atat, eu mergand numai pe gpl. Dar la service a zis sa verific aprinderea, sonda lambda, ceva.. ca nu e de la gpl.