It is currently 01 Dec 2024, 08:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 02 Apr 2016, 16:15 
Offline

Joined: 30 Jun 2014, 19:40
Posts: 21
Car: alfa 156+alfa 166
Location: ploiesti
salutare colegi,am achizitionat de curand un 166 din 2005 2.4 175 cai .dupa cateva zile am observat cateva pete de ulei sub masina,am fost la service si surpriza dupa ce am dat scutu jos care era foarte murdar de ulei ,am observat ca in zona filtrului de ulei era problema.am schimbat uleiul si filtrele plus o garnitura care vine in spatele unei piese de aluminiu pe care vine montat filtrul de ulei...dar din pacata tot se prelinge.poate cineva s a mai confruntat cu aceasta problema?


Attachments:
IMAG0704.jpg
IMAG0704.jpg [ 137.09 KiB | Viewed 1473 times ]
Top
   
PostPosted: 02 Apr 2016, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Da, e o problema des intalnita, s-a mai scris de asta in acest forum. Este garnitura la pompa de ulei de vina de scurgerea de langa filtru. Se poate comanda dar se gaseste rar, costa putin, dar merge si cu silicon de calitate.
Problema este alta, ca nu poti da jos pompa de ulei fara sa dai baia de ulei jos, din cauza sorbului... Si eu tot asa pe bajbaite am mers , trebuie dat jos si suportul motor cu aer conditionat. Iar dupa ce faci toate operatiunile acestea nu mai ai in ce sa sustii motorul.
La service-ul acela am ajuns sa dau motorul jos :)) Deci mare grija unde mergi sa nu te incarce la manopera.


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2016, 16:35 
Offline

Joined: 30 Jun 2014, 19:40
Posts: 21
Car: alfa 156+alfa 166
Location: ploiesti
toate astea pentru o garnitura?nu se poate da doar baia de ulei jos ?


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2016, 16:39 
Offline

Joined: 30 Jun 2014, 19:40
Posts: 21
Car: alfa 156+alfa 166
Location: ploiesti
acum am vazut postul tau.nu pot sa spun decat ca m am nenorocit :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2016, 18:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
pompa de ulei mai are o prelungire unde vine racitorul de ulei si apoi filtrul care intra in suportul de la motor cu compresor. Teoretic nu ar fi deranjat, dar pompa e invartita de arborele cotit, deci prin mijlocul ei iese arborele. Iar combinatia dintre acestea o fac foarte greu de scos.

Plus o sa mai iti trebuiasca si un semering la arbore.

Altceva: filetul este pe invers la surubul care tine pinionul de la distributie de pe arbore.

Altceva2: Mai au o buba motoarele acestea cu pana de la acest pinion de la distribuitie pe arbore, uneori este rupta, alteori rupta pe jumatate. Iar daca se constata acest defect, pinionul costa 150 ron, dar vine doar pe original in 7 zile. Unul sh, doar sa ai mare noroc. La mine am schimbat vreo 3 pinioane pana acum :))

Dar sa nu te sperie aceste defecte, in general sunt foarte fiabile motoarele 2.4. jtd


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited