@Razvan29:
Felicitari pentru intrebare, ma incita sa aprofundez...in limita timpului disponibil
Deci ai un TS reconditionat; mai consuma ulei?
Cred ca stii ca tot ce e ACEA C1/2/3 e Mid-SAPS, daca vrei ZDDP maxim (in special Zn) trebuie sa ramai doar la cele care specifica DOAR ACEA A3/B4, nu si ACEA Cx (FullSAPS)
In general, nivelul
exact de ZDDP nu e trecut nicaieri de producator, singurul mod in care-ti poti face o idee e sa te uiti peste VOA-uri (Virgin Oil Analysis, analize facute de unii prea entuziasti, care trimit mostre din uleiul nou la laboratare, mai ales in usa si Rusia); te poti uita si peste UOA-uri (used oil analysis), ceva mai putin relevante aici, dar mai numeroase.
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... is_Reports
Asa, pe fuga, un ulei care are
si specificatia SL si chiar SJ, ar fi Mobil1
NewLife 0w40
http://www.mobil.com/UK-English/Lubes/P ... 0W-40.aspx
Are minim 50-60% PAO (!) , si zice lumea ca are si mult Zn (nu stiu cat exact, poti sa faci sapaturi prin VOA/UOA, daca ai timp)
Am atasat si cel mai recent MSDS pe care l-am gasit; zice "in mare" si de Zn, deci are destul de mult.
Vezi si tu ca e un ulei f bun, la pret rezonabil, "gasibil", cu conditia sa nu fie manarit.
Attachment:
Vezi ca ala pt piata americana (fara New Life) e cu totu altceva, mult mai jos, sa nu faci confuzie....
Attachment:
Cred ca stii... Nu trebuie sa te temi de 0w40, la temperatura de functionare a motorului are teoretic aceeasi vascozitate cu 10w40, deci n-ar avea de ce sa-l pape mult mai mult decat pe 10w40.
Doar la rece e mai putin vascos (circula mai bine la pornire, dimineata, cand "se-ntampla" majoritatea uzurii)
Or mai fi si altele, cautam impreuna
La stadiul cunostintelor mele actuale, care nu-s exhaustive , presupun ca e cel mai bun raport calitate/pret, la ce vrei tu.
LE eu zic sa nu pui aditivi, ca strici "reteta" si poti sa faci mai rau.