It is currently 26 Nov 2024, 16:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 20 Sep 2015, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
De DPF eu zic sa nu... mai ales daca este in stare buna... EGR si Clapetele Swirl poti sa le elimini fara grija. Vei redescoperii alta masina dupa operatiune.

EGR-ul este un lucru bun oarecum daca 80% din drumurile tale sunt in afara orasului ( pentru ca sta inchis ), insa in cazul in care 80% din drumuri sunt in oras, valva aceea va sta deschise si va baga gaze in admisie. Gazele amestecate cu vapori de ulei formeaza mazga si duc la colmatare.

Este masina ta si faci cum consideri, eu ti-am indicat solutia optima ;)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 20 Sep 2015, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
tzzivii Quote:
Nu par cazute.
Are o poza mai sus cu clapeta de pe cilindrul 4. E clar sarita.
Poate nu e prea tarziu sa salveze swirl- urile daca inchide EGR- ul.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 20 Sep 2015, 20:53 
Offline

Joined: 14 Sep 2015, 09:32
Posts: 135
Car: Alfa Romeo 159
Location: Aiud
in primul set de poze da e sarita si a fost fixata la loc!
in ultima poza nu stiu daca e cazuta ca e dupa ce becul ala sa aprins din nou!


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 23 Sep 2015, 18:32 
Offline

Joined: 14 Sep 2015, 09:32
Posts: 135
Car: Alfa Romeo 159
Location: Aiud
Am pus din nou testerul și de data această sunt 3 erori, a 4(p0238) provenind de la faptul că am umblat cu mufa de la debitmetru scoasă
Eroarea P010f sa defalcat în două de data aceasta p0111 și p0101!
Filtru de particule la 80 % și din această cauză nu poate fi făcută nici regenerare forțată!
Ceva opinii și sfaturi?


Attachments:
20150923_163347.jpg
20150923_163347.jpg [ 87.33 KiB | Viewed 2271 times ]
Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 23 Sep 2015, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Marius_cim Quote:
Filtru de particule la 80 % și din această cauză nu poate fi făcută nici regenerare forțată!
Ceva opinii și sfaturi?
Inlocuieste-l - varianta scumpa
Anuleaza-l - varianta ieftina, iar aici ai alte 2 optiuni: ori il dai jos fizic de pe masina si inlocuit cu teava (varianta asta am ales-o eu), sau da-l jos sprge cu o ranga tot ce e in el (site) si pui doar "cutia" la loc (daca nu ma insel varianta asta a ales-o Silencer). In ambele cazuri cred ca ai de castigat ;)

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 23 Sep 2015, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Marius_cim Quote:
Filtru de particule la 80 % și din această cauză nu poate fi făcută nici regenerare forțată!
Ce vrei sa spui prin enuntul de mai sus ? Ca procedura nu poate fi efectuata din tester sau ca procedura, desi rulata, nu are niciun efect in a diminua gradul de umplere ?
Eu folosesc de cativa ani softul din poza ta, am trecut prin toate versiunile Delphi, inclusiv Autocom si Bosch ESI si n-am avut niciodata probeleme in derularea procesului de regenerare fortata.
Ca la sfarsit in unele cazuri nu a avut efect, asta da, e alta discutie, dar la un grad de umplere de 80% Delphi-ul ti-l scadea la cel putin 27 % in majoritatea cazurilor. Uneori plusam si dupa 10 min repaos ii mai tageam o regenerare cu ventilatorul sub ea pe rampa, cu toate riscurile aferente, si ajungea pe 0 garantat. :mrgreen:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 23 Sep 2015, 22:00 
Offline

Joined: 14 Sep 2015, 09:32
Posts: 135
Car: Alfa Romeo 159
Location: Aiud
BZ-76-DIA Quote:
Marius_cim Quote:
Filtru de particule la 80 % și din această cauză nu poate fi făcută nici regenerare forțată!
Ce vrei sa spui prin enuntul de mai sus ? Ca procedura nu poate fi efectuata din tester sau ca procedura, desi rulata, nu are niciun efect in a diminua gradul de umplere ?
procedura incepe sa ruleze da dupa ce ajunge la 2000 de ture sta aculo vreo 20-30 de secunde si apoi coboara la relanti, cu mesajul ca dpf filter is clogged!

dupa ce am plecat de acolo m-am tot gandit la chestia asta si e posibil sa nu faca regenerarea fortata masina fiind in limp mode!

o sa sun mecanicul maine dimineata sa lase motorul sa se incalzeasca fara sa fie in sarcina si sa incerce asa pana nu intra in limp!
daca nu e un cerc acolo si doar daca se poate spala!


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 23 Sep 2015, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Ce fel de soft Delphi foloseste omul tau ? Pe toate va scrie 2013 Release 3, insa poate vedea in sursa ce versiune exacta este. Eu acum folosesc un 2014.2 parca si nu am avut niciodata genul asta de probleme. Nici cu 2013.3 de pe New_VCI nu aveam, dar naiba stie, verificati si voi versiunea.
Ca idee insa, in mod independent de restul sa ai in vedere ca, inainte de a incepe o regenerare fortata, Delphi cere obligatoriu 2 parametri, si anume: temperatura motor: above 75 C.dg. si coeficient umplere rezervor: > 1/4. Atat si nimic mai mult, SOFTUL NU ESTE SENSIBIL LA Errors Clean ca altele.
Acum ca si curiozitate personala, de ce nu-i dai o regenerare din MultiECUscan ? Asta ca tot ne dam alfisti...

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 23 Sep 2015, 22:53 
Offline

Joined: 14 Sep 2015, 09:32
Posts: 135
Car: Alfa Romeo 159
Location: Aiud
BZ-76-DIA Quote:
Acum ca si curiozitate personala, de ce nu-i dai o regenerare din MultiECUscan ? Asta ca tot ne dam alfisti...
eu unu sunt alfist junior, unde e multiecuscan?
sau poate imi dai un numar de telefon si ne auzim maine?


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 23 Sep 2015, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Multiecuscan, ca si Fiat ECUscan sunt doua softuri de diagnoza oarecum percepute ca "oficiale" pentru majoritatea modelelor Alfa / Fiat / Lancia / Suzuki, desi de multe ori numai ce trebuie nu sunt :lol: Oricum, permit efectuarea de regenerari fortate pe modelele Grupului Fiat dotate cu DPF, eu le am dar nu le folosesc, insa ar trebui sa mearga ca doar de-aia sunt "oficiale".
Eu folosesc fie Delphi-ul, fie examinerul si n-am patit niciodata ce spui tu, mai ales la saturatii ridicole, gen 80 % cum spui tu ca ai.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 06:52 
Offline

Joined: 14 Sep 2015, 09:32
Posts: 135
Car: Alfa Romeo 159
Location: Aiud
La câte turații ar trebui să ajungă în timpul regenerării automate?


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 07:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
~ 2000 rpm vreun minut, apoi ~ 4000 pentru 10-15 min., iarasi ~ 2000 si procesul se incheie cu succes sau nu.
Verifica ce erori mai ai inainte de a face treaba asta, poate apare ceva care in mod normal nu lasa masina sa depaseasca pragul de 3000 rpm, alta explicatie nu vad pentru failure. Apoi reincearca dupa ce remediezi cauza respectiva, daca exista.
Cel mai bine ar fi sa te adresezi cuiva care te poate scapa de pacostea aia de filtru atat fizic cat si din soft. Parca ai primit mai sus ceva recomandari de la colegi, foloseste-le. Desi eu personal nu sunt adeptul acestui gen de amputari, exista situatii cand n-ai ce face daca vrei sa mai mergi cu masina si in plus, baietii care se ocupa cu chestia asta au un portofoliu solid, adica stiu cu ce se mananca treburile astea, ba chiar ofera si desert. :)

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 08:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sau mai exista varianta sa cureti acel filtru... sunt firme specializate pe asa ceva. Eu cand am cumparat masina filtrul de particule era infundat 98%... dehh nu stiam nici eu cu ce se mananca DPF-ul... am facut o regenerare fortata, a scazut la 30%, apoi am iesit la un drum mai lung cu masina si ajunsese la 18%... insa ajungea f repede la 100% si incepea iarasi regenerarea ( ~100km ) datorita faptului ca aveam EGR-ul blocat pe deschis. Dupa ce am curatat admisia, scos clapetele swirl si anulat EGR-ul, regenerarile se fac la ~400km urban si -700km extraurban, iar dupa ce termina procesul, filtrul apare infundat 18%, ceea ce este f bine.

De asemenea ai mare grija ca motorul sa functioneze normal si sa nu ai nici un fel de eroare. De asemenea regenerarea trebuie sa se faca undeva ~600grade ca sa fie eficienta.

Daca masina ta intra in limp mode trebuie vazut de ce. Posibil sa ai probleme cu EGR-ul sau cu vreun senzor ceva. Prima data trebuie rezolvate toate celelalte probleme, apoi vezi ce este de facut cu DPF-ul.

Verifica turbosuflanta, furtune, actuator geometrie variabila, valva pierburg, senzor presiune, debitmetru, egr. Dupa ce toate acestea sunt in parametrii poti investiga DPF-ul.


Citeste topic-ul meu de la GT, este accelasi motor ca si al tau daca nu ma insel.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 10:36 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 10:56
Posts: 168
Car: alfaromeo159sw1.9
Location: Perugia(Italy)
cristianmiu Quote:
Sau mai exista varianta sa cureti acel filtru... sunt firme specializate pe asa ceva. Eu cand am cumparat masina filtrul de particule era infundat 98%... dehh nu stiam nici eu cu ce se mananca DPF-ul... am facut o regenerare fortata, a scazut la 30%, apoi am iesit la un drum mai lung cu masina si ajunsese la 18%... insa ajungea f repede la 100% si incepea iarasi regenerarea ( ~100km ) datorita faptului ca aveam EGR-ul blocat pe deschis. Dupa ce am curatat admisia, scos clapetele swirl si anulat EGR-ul, regenerarile se fac la ~400km urban si -700km extraurban, iar dupa ce termina procesul, filtrul apare infundat 18%, ceea ce este f bine.

De asemenea ai mare grija ca motorul sa functioneze normal si sa nu ai nici un fel de eroare. De asemenea regenerarea trebuie sa se faca undeva ~600grade ca sa fie eficienta.

Daca masina ta intra in limp mode trebuie vazut de ce. Posibil sa ai probleme cu EGR-ul sau cu vreun senzor ceva. Prima data trebuie rezolvate toate celelalte probleme, apoi vezi ce este de facut cu DPF-ul.

Verifica turbosuflanta, furtune, actuator geometrie variabila, valva pierburg, senzor presiune, debitmetru, egr. Dupa ce toate acestea sunt in parametrii poti investiga DPF-ul.


Citeste topic-ul meu de la GT, este accelasi motor ca si al tau daca nu ma insel.
Sunt aditivuri pt.curàtarea DPF ìncercatile,eu pun mereu la 5000 km càte un bidonas de 250ml rezultatul este ok,,,
:D


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
ciprianionut Quote:
Sunt aditivuri pt.curàtarea DPF ìncercatile,eu pun mereu la 5000 km càte un bidonas de 250ml rezultatul este ok,,, :D
Sunt si carti de gramatica la raftul cu aditivi, incercati-le, nici astea nu dauneaza... :D

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 12:22 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 10:56
Posts: 168
Car: alfaromeo159sw1.9
Location: Perugia(Italy)
BZ-76-DIA Quote:
ciprianionut Quote:
Sunt aditivuri pt.curàtarea DPF ìncercatile,eu pun mereu la 5000 km càte un bidonas de 250ml rezultatul este ok,,, :D
Sunt si carti de gramatica la raftul cu aditivi, incercati-le, nici astea nu dauneaza... :D
iar profesori la bàgat ìn seamà sunt destui ìn tràsura Domnului..


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
mie mi-ar fi rusine sa ma corecteze cineva la modul asta, tu pe deasupra te mai si iei de om. Asta e din seria aia in care unul iti taie fata, tu il claxonezi, si ala te injura :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 15:55 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Nu-i ok că-ți taie fața, nici că te-njură, dar nici că-l claxonezi.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 16:20 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 10:56
Posts: 168
Car: alfaromeo159sw1.9
Location: Perugia(Italy)
ciprianionut Quote:
BZ-76-DIA Quote:
ciprianionut Quote:
Sunt aditivuri pt.curàtarea DPF ìncercatile,eu pun mereu la 5000 km càte un bidonas de 250ml rezultatul este ok,,, :D
Sunt si carti de gramatica la raftul cu aditivi, incercati-le, nici astea nu dauneaza... :D
iar profesori la bàgat ìn seamà sunt destui ìn tràsura Domnului..
aceasta este pantera mea..
andei cei asa de ràs..?


Attachments:
336035_428353250564343_1032519042_o.jpg
336035_428353250564343_1032519042_o.jpg [ 118.23 KiB | Viewed 2135 times ]


Last edited by ciprianionut on 24 Sep 2015, 16:41, edited 1 time in total.
Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
:haha: :haha: :haha: :haha:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
:?: :!:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 24 Sep 2015, 18:21 
Offline

Joined: 14 Sep 2015, 09:32
Posts: 135
Car: Alfa Romeo 159
Location: Aiud
idei si opinii ...nu telenovele... :scratch:


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 25 Sep 2015, 07:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3335
Car: Giulia Q
BZ-76-DIA Quote:
~ 2000 rpm vreun minut, apoi ~ 4000 pentru 10-15 min., iarasi ~ 2000 si procesul se incheie cu succes sau nu.
Verifica ce erori mai ai inainte de a face treaba asta, poate apare ceva care in mod normal nu lasa masina sa depaseasca pragul de 3000 rpm, alta explicatie nu vad pentru failure. Apoi reincearca dupa ce remediezi cauza respectiva, daca exista.
Cel mai bine ar fi sa te adresezi cuiva care te poate scapa de pacostea aia de filtru atat fizic cat si din soft. Parca ai primit mai sus ceva recomandari de la colegi, foloseste-le. Desi eu personal nu sunt adeptul acestui gen de amputari, exista situatii cand n-ai ce face daca vrei sa mai mergi cu masina si in plus, baietii care se ocupa cu chestia asta au un portofoliu solid, adica stiu cu ce se mananca treburile astea, ba chiar ofera si desert. :)
Fosta mea 1.9 a ajuns in braila , nu prea circula nimeni cu ea , dar la o regenerare fortata propusa de apan ( service autorizat) , a reusit sa incendieze protectia de la dpf . Bine ca nu a luat foc atunci cand mecanicii au incercat sa opresca fumul car iesea cu ajutorul aerului comprimat :shock:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 25 Sep 2015, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@alfetta, buna asta :lol:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: have engine checked
PostPosted: 25 Sep 2015, 09:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
alfetta Quote:
Fosta mea 1.9 a ajuns in braila , nu prea circula nimeni cu ea , dar la o regenerare fortata propusa de apan ( service autorizat) , a reusit sa incendieze protectia de la dpf .
Pai si eu ce am tot mancat de vreo 2-3 ori numai in acest topic ? Ventilatoare, bre. Crezi ca eu n-am dat foc unui Astra H pana sa-mi bag mintile in cap ? Noroc ca nu era omul langa mine, cred ca tare s-a mirat de unde o fi pulberea aia pe sub toata masina lui, o fi zis ca e vreun efect al regenerarii. :lol:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited