It is currently 03 Dec 2024, 21:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 10 Aug 2015, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
merci, deci ideea e sa trec la push type asa cum am vorbit si cu tine ca sa scapam de furci care se pot inclina sau rulment care se declipseaza , hai ca vedem, poate o rezolvam si ramane si o solutie pe viitor pentru cei care patesc necaz din asta.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Maine ai pozele cu toate elementele.
Pana atunci daca ai cumva (sau daca n-ai, nu uita sa faci cand ajungi la un elevator/canal cu masina ta) am nevoie de cateva fotografii cu butucii spate si modul lor de prindere, foto facute dinspre interior catre exterior, adica cu partea interioara a butucului. Daca ai si din exterior catre interior, cu roata data jos, pune si din alea, dar pe mine ma intereseaza mai mult partea de care ti-am spus.
Mai nou desenez un tip de SUV-lipit-de-asfalt pe platforma berlinei 932, din pacate am urat toata viata ideea de SW/CW/Caravan/Touring/Avant/s.a.m.d. :)

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu am poze, o sa i fac da cred ca e mai ok daca vii sa vezi exact, cat despre avant/cw nu stii tu ce e ala lucru adevarat :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Nu vreau Q4 pe berlina, vreau doar butucii pentru dimensiunile franelor si marirea ecartamentului fara a utiliza toate gunoaiele de distantiere, sa fie de la mama ei.
Ma gandisem si la varianta de a pastra Q4, dar asta inseamna costuri mari cu modificarile, plus cablaje, calculatoare, etc, etc., total nejustificat. Plus ca ar insemna pastrarea unui motor de 1.9 16V care, cu tot respectul, mie imi provoaca indigestie, daca lipseste ultimul paharel de 477,5. Dar despre asta vorbim incepand cu 1 octombrie.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Mai Comane, ma bag si eu sa-ti stric topicul ! :ban: :lol: Scriai mai sus, ca poate doar tu ai ghinion. Nu stiu ce sa zic, tu, fiu-meu si multi altii de pe forum si din afara, se plang de probleme. Iti spun sincer ca, atunci cand am cumparat 156-le, avea 152000km pe bord. Acum, are peste 260k si inca nu am schimbat ambreiajul. Nimic pe partea de transmisie, doar maruntaie : sensor volanta, debitmetru, directie si bineinteles, reviziile si consumabile (placute, filtre, etc). Deci tin ca cred ca tine si de norocul fiecaruia. La 159, cum spuneai: slefuieste rulmentii la roata. 98k si nu trebuie schimbat nimic la transmisie, directie, segmenti. Doar franele ma seaca de cate ori le-am schimbat dar, nu e de mirare. :naughty:
On : poate ca nu e buna solutia dar, daca spui ca ai acces la multe masinarii, de ce nu incerci sa faci in loc de plastik, o bucsa din bronz pe care sa o presezi in rulment ? Oricum, cred ca ai niste rulmenti vechi pe care sa poti incerca sistemul. Ma gindesc ca si acea placa din sptele rulmentului, gasesti tu sa o faci cumva/undeva. Incearca si daca merge, poate o beruim o data ! Bafta !

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3799
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Nu compara strazile din Germania cu ce e pe-aici ! Sunt multe masinile care erau bine legate atunci cand au fost achizitionate de-afara si care brusc au inceput sa bata peste tot in momentul in care s-a trecut granita.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
S-ar putea sa ai dreptate, dar numai in legatura cu directia. De aceea nici nu ma incanta un drum de Ro. Dar totusi, cred ca o piesa facuta din bronz, in locul celei de plastik, poate face ac acel rulment, sa aiba viata mai lunga !

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 21:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ambreiajul a fost schimbat de mine, stie toata lumea la ce standarde lucrez, totul a fost gresat, inclusiv furca si urechile rulmentului, piesele au fost toate noi marca valeo(si volanta), nu am pus firme diferite, ambreiajul se apasa foarte usor ca in prima zi, doar ca la cuplare am o vibratie nasoala si a crescut cursa moarta a pedalei, totodata daca accelerez pe loc imi trage pedala de ambreiaj in jos cam 2-3 cm, se apasa de la sine, nu exista zgomote anormale inafara de faptul ca ma chinui efectiv sa plec frumos de pe loc si ma oboseste acest lucru, bineinteles exista si stresul ca te poate lasa oricand si daca socotim kilometrii cat a mers incep deja sa ma enervez, nu stiu exact ce e la mine defect, cert e ca la ovidiu a fost ce se vede in poza.

la un ambreiaj gandit calumea si utilizat corect fara picior uitat pe el sau smucituri nu se uzeaza decat discul, adica componenta cu durata de viata cea mai mica este discul, atat.

orice altceva uzat inseamna ca sistemul nu este ok, nu e facut de un fabricant capabil.

sincer sa fiu habar nu am ce o sa fac, tre sa dau totul jos si ce e mai nasol e ca tre sa ma misc repede cat masina e pe elevator, voi fi presat de peste tot sa ma misc ca sa nu tin locu ocupat, vom vedea, oricum nu sant eu singuru cu bube la ambreiaj, sant sute, iar crosswagonul e sensibil rau pe ambreiaj, toata lumea stie, pentru ca nu patineaza nimic, totul se stinge in ambreiaj.

@alfa146

vezi ca exista alfe cu push type, chiar de 1.9 deci e posibil sa ai alta solutie constructiva.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 22:08 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Posibil sa fi fost proiectate dpdv fizic aiurea componentele, sau materialele sa fie de proasta calitate si sa nu reziste in timp la solicitari fizice/termice. Sau ambele. Si Merc a folosit acelasi sistem si nu au avut probleme. Daca ai tine in mana un kit de Merc si unul de Alfa, cred ca ai putea trage niste concluzii mai bune. Cei din afara care merg 80% din timp pe autostrada si nu freaca zilnic ambreiajul numai in trafic s-au lovit mai putin de problema asta a fiabilitatii.


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da, uneori mi e doar de o cutie automata sa uit de toate relele si de o garantie extinsa: "ba s a stricat avionu, cand vin sa o iau" :mrgreen:

ps:
chiar azi am lucrat la un focus 1.6tdci cutie automata cu 7 trepte, se frecase un cablu de motor si pocneau sigurantele din tabloul ecu ca popcornul din cand in cand aleatoriu, inafara de faptul ca alora de la ford nu le a luat mamica lor lego cand erau mici si ei au compensat cand erau mai mari, masina se simte foarte bine in oras, niste tampiti care au bagat jos sub bara fata in priza de aer calculatorul ECU pentru o racire mai buna, incredibil, oare cata bataie trebuia sa iei cand ai fost mic sa faci asemenea lucru cand esti mare, sa te razbuni pe o lume intreaga.

ca si experienta de oras, e diferenta de la cer la pamant intre alfita mea si acea masina, ce lin pleca de pe loc forduletzul.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Conteaza mult si de cel care-ti lucreaza la masina. De ex. tatal meu a schimbat cutia de viteze la masina mea, fara ambreiaj/volanta/timonerie, si acum totul este mai "soft", atat pedala de ambreiaj cat si schimbatul vitezelor. Nu stiu ce a facut dar e foarte ok!!

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
buna idee, o sa l sun chiar acum pe taica meu, maine i las cheile, ia rezolva neculai. :lol:


ps:
al meu nu se pricepe, vine tot la mine. :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Al meu e inginer automobile si mecanic de vreo 40 ani si inca se mai documenteaza. :lol:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
niciodata nu le stii pe toate, e o meserie frumoasa, uneori murdara, you stay connected.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Devii mediocru cand ai impresia ca le stii pe toate!

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e posibil sa devii chiar prost, da e bine sa stii ca stii cate ceva :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:18 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Nici mie nu imi place deloc manuala. Chiar ma uitam la un Audi A8 D2 zilele trecute. Frumoasa masina.


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Nu prea poti compara A8 cu 156, din nici un punct de vedere... :peace:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:40 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Zisese coman mai sus de automata si mi-am adus aminte de acel d2 vazut zilele trecute. Parca aglomeratia nu ar mai parea atat de obositoare din asa ceva http://forum.a8parts.co.uk/attachment.p ... 1380093920" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: M-as multumi si cu un 2.5 quattro. Pui axe de titan pe ea si mergi un mil de km.


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu s fan, pentru mine audi va insemna mereu inline5.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Aug 2015, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Man, Coman vorbeste de 156 care e cu totul alta clasa fata de A8! Si eu m-as simti mai bine parca intr-un Bentley Continental GT sau Maserati Granturismo, dar aici e vorba de ambreiajul de la 156 :lol:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2015, 09:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da, sa nu mai vorbim de draci in casa popii, din pacate topicul e despre um amarat de hambreaj de 1.9 , vai mama lui de la 56, fragil ca o pasarica.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Aug 2015, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Poze:

1. Prinderea pe care ar trebui sa o regasesti pe cutie ca sa folosesti rulment push.
2. Tipul de rulment folosit la 2.4 20V (in foto e un unul de TS, dar e relativ asemanator).
3. Volanta de 2.4 20V
4. Placa de presiune modelul tau, tip pull, provine de pe 1.9 8V ca nu am gasit de 16V.
5. Volanta de 2.4 pe care am incercat sa montez placa de 1.9. Nu vine la prinderi, volanta are ghidurile mai groase, n-ar fi o problema ca se largesc gaurile din placa. Problema este ca nu bat gaurile de fixare si acolo e bai, la 2.4 au alte pozitii, fiind mai apropiate 2 cate 2.

Concluzii:
1. Nu merge facut hibrid.
2. E posibil sa mearga sa pui direct ambreiaj complet de 2.4, daca ai urmatoarele:
a) gaurile pentru rulment pe cutie.
b) volanta de 1.9 16V sa nu fie mai groasa decat cea de 2.4 20V, raza vad ca e identica. (iti da Mitica cotele de la cea de 1.9, are una data jos).
c) daca e mai subtire nu-i problema ca-i executi o flansa distantier sub rulment.
d) cand treceti pe zona pune-l pe Mitica sa ia ambreiajul ala demontat pe care il are si comparam mai simplu cotele. Atunci se vede imediat daca trebuie sau nu flansa.

Nu pare sa fie mare filosofie sa treci direct la ambreiaj de 2.4 20v, doar ca e scump rau gunoiul.
Ar mai fi o faza de cautat un ambreiaj de 1.9 push type, se regaseste in principiu pe unele 147 1.9 JTD.M din 2004 +


Attachments:
Prindere cutie.jpg
Prindere cutie.jpg [ 98.45 KiB | Viewed 4091 times ]
Rulment TS.jpg
Rulment TS.jpg [ 77.79 KiB | Viewed 4091 times ]
Volanta 2.4.jpg
Volanta 2.4.jpg [ 89.92 KiB | Viewed 4091 times ]
Placa 1.9 pull type.jpg
Placa 1.9 pull type.jpg [ 83.08 KiB | Viewed 4091 times ]
Volanta 2.4 + Placa 1.9.jpg
Volanta 2.4 + Placa 1.9.jpg [ 100.89 KiB | Viewed 4091 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 11 Aug 2015, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
multumesc pentru poze lucica, cred ca mai intai o sa incep cu inceputu, o sa demontez sa vad exact ce e stricat si apoi trag niste concluzii, vad ca problema se agraveaza de la o zi la alta, tre procedat cumva.
am vorbit si cu mitica, mai are niste piese, totusi cred ca o sa pun iarasi totul nou pentru ca e nasol cu demontatul la 4x4.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Aug 2015, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
teoretic asa e, practic rulmentul ala va fi mereu centrat, partea proasta ca e tot o pesa de plastick care poate pierde lichid la un moment dat, la reno avea 250k ambreiajul si rulmentul era similar, mergea, doar ca trepida la plecare discul uzat, un disc nou si un rulment nou (for justin case) si ambreiajul este ca unul abia iesit de pe poarta fabricii.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited