De 4 luni (de pe la 3000 km) regulatorul de viteză e mort. Înca de când am luat maşina, am observat că nu intră în funcţiune decât dacă era selectată cel putin a 4-a treapta de viteza sau mai sus. Mi s-a părut ciudat, pentru că în instrucţiuni e menţionată numai o constrângere legată de viteză (mai mult de 30km/h parcă) dar nu am dat prea mare importanţă, pentru că oricum nu-l foloseam la viteze mici. Însă trebuie să recunosc că odată obişnuit cu el, produce dependenţă.
Aşadar de pe la 3000 km nu mai funcţionează...
Problema nu s-a manifestat deodată: mai întâi m-am trezit de câteva ori că nu se mai aprindea martorul din bord. După oprirea motorului şi repornire situaţia a revenit la normal. Apoi, la câteva zile, nici după repornire nu a mai funcţionat. Am fost în service cu ea, şi după ce au plecat cu ea la vreo două "ture" - fără să mă întrebe nimeni nimic, deşi când am ajuns i-am întrebat dacă vor să constate şi ei problema şi să-i iau la un test, dar asta e o altă discuţie - mi-au zis ca au rezolvat-o dar nu mi-au dat detalii. Într-adevăr, la plecarea din service, martorul era aprins în bord şi chiar am reuşit să-l şi activez. Însă 10 minute mai târziu, după ce oprisem să fac plinul, surpriză: cruise control ioc.
Întrucât nu mai aveam timp să trec pe la service am lăsat situaţia în pom. M-am întors de câteva zile, şi problema e neschimbată. Mă gândesc să le fac o vizită băieţilor de la service dar m-ar interesa să ştiu dacă s-a mai întâlnit cineva cu problema sau dacă are cineva vreo idee... Şi tot nu mi-e clar dacă e normal să se activeze doar de la treapta a 4-a de viteză în sus.