Acum cateva saptamani am schimbat un etrier pe partea dreapta spate deoarece ramanea blocat si imi incinta discul. L-am luat second de la colegul nostru
BZ-76-DIA.
Dupa aceasta mai aveam un "suierat" la roata dupa ce incepeam sa merg cu viteza, mi s-au spus ca erau placutele, le-am schimbat. Intr-adevar erau coapte la acea roata la care avusesem probleme.
Asta s-a intamplat acum 2 zile. Cand am ajuns in fata garajului mi s-a aprins martorul ABS (nu mai stiu daca si altele) dar am bagat o imediat inauntru si am lasat-o pana a doua zi.
A doua zi, adica ieri, am schimbat discurile pe spate deoarece acel zgomot nu disparuse (se auzea ca un chitait intrerupt cand mergeai, iar uneori incepea continuu).
De ieri, cand eram in drum spre service, mi s-a aprins din nou dintr-o data ABS si semnul de la frana de mana (alte pericole) si raman acolo orice as face. In acel moment mi-a picat si ceasul cu kilometrajul (nu mai merge acul) iar km temporari si permanenti si ele blocate.
Am o mufa vagkkl din aceea cu pini de comutare si aveam urmatoarele erori:
- Fix la conectarea pe motor apare acest mesaj:
http://i61.tinypic.com/2i10cnm.jpg
- Motor - 1 eroare - banuiesc ca din cauza ca sunt blocate celelalte:
http://i61.tinypic.com/14brrrl.jpg
- Airbag - aveam o eroare dar nu cred ca are vreo legatura:
http://i62.tinypic.com/2cr0ug2.jpg
- ABS - nu ma pot conecta! atat timp cat am acel beculet aprins in bord.
Exista sub capota o siguranta de 60A verde pentru ABS pe care daca o scot si pun contactul martorii din bord dispar, ma pot conecta la calculatorul de bord pe abs dar nu mi da nici un cod de eroare.
In momentul in care apare semnul, dupa cateva secunde, ma da afara din program si nu se mai conecteaza.
Am sunat la un service, i-am explicat cum am reusit sa ma conectez si ce simptome are si mi-a aruncat direct faza cu calculatorul de bord / de abs ars.
Este adevarat sau poate fi si altceva?