A mai trecut un concediu, 3500km in aproape 3 saptamani petrecute in Romania. Din motive de sarbatori pascale si masina in reparatii, nu am reusit sa ajung la nici o intalnire din Bucuresti. Masina a mers superb, este o placere la drum lung. Cu rotile de vara pe 18" am reusit consum de vreo 7.5 pe bucata Praga - Arad (pe autostrazi) la viteze legale si vreo 7 pe Arad - Bucuresti (43% e autostrada acum).
Am rezolvat problemele stiute:
- Pierdere de fum, mai ales la regenerari
- Pierdere de ulei pe la galeria de admisie. Nu a putut fi rectificata, asa ca am schimbat-o.
- Brat dreapta superior.
- Un capac care acoperea cureaua de accesorii in dreptul rotii lipsea
- Manerul de la usa soferului avea partea cromata crapata
Si problemele descoperite acum:
- Pierdere de ulei pe la radiatorul de ulei
- Pierdere de lichid de racide pe la pompa de apa (schimbata cu distributia in toamna)
- Rulmentul fata dreapta avea 1 filet distrus complet si 2 distruse doar partial. Practic roata se tinea in doar 2 prezoane. Tin sa le multumesc pe aceasta cale baietilor de la vulcanizari care nu stiu prea multe si m-au fortat sa schimb un rulmen bun.
- Pompa de motorina nu dadea presiunea necesara tot timpul. Probabil astepta sa iasa la pensie.
Multumesc lui Catalin si Bogdan pentru munca depusa.
Aerul conditionat incepuse sa faca un bazait, care s-a rezolvat cu o reciclare/schimbare de freon la Ges Service. Probabil prima din viata masinii. Pentru cei aflat in zona B-dul Unirii - Piata Alba Iulia, ii recomand.
Noul proiect: jante OEM pe 17-18". Sa vedem ce gasim.