It is currently 20 Nov 2024, 01:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 2937 Next
Author Message
PostPosted: 21 May 2015, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Nu chiar axa.


Chiulasa :) aici includ si axele

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 21 May 2015, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Am mers eu cu masina lui Mihai si face 9500 ture :lol: Motorul asta boxer duce mult pentru ca este echilibrat natural prin design. Era prea scump pentru AR sa faca chestii de migala pe care le face cineva care iti porteaza, nu e vorba doar de dimensiune cat si de cote unghiuri si alte alea, finisaje, lucru care ar fi marit foarte mult costul de productie al alfei 33 care deja era la sfarsitul life cycle-ului cand a aparut 16v-le. Despre diferential imi era frica ca plange nu curge, adica exact zgomotul ala :lol: . Acum sunt nerabdator sa termin cu inmatriculatul ca sa incep rodajul :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 21 May 2015, 19:28 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Nae , poti sa prepari ( portezi) chiulasa cat vrei ,e un lucru bun ,dar amestecul carburant intra (si respectiv gazele arse ies) prin supape care sunt comandate de axa cu came ,deci durata axelor si inaltimea maxima de deschidere conteaza cel mai mult ,sigur portarea are rostul ei, dar ca ajutor in producerea evenimentelor comandate de axa.

Andrei AR, nu trebuia sa prelucreze chiulasele ,putea sa le faca din turnare cu porturile mai mari ,nu-i costa nimic , din contra faceau economie la aluminiu . Sigur se mai crapau cateva la racire sau in exploatare ,dar ce mai conta ,ar fi avut motorul aspirat cu cea mai mare putere litrica de pe planeta.

Faptul ca 33-ul lui Mihai a facut 9500 ture in treapa a 2-a nu inseamna nimic ,orice masina e in stare de asa ceva daca nu se intrerupe aprinderea sau alimentarea (pot sa-ti demonstrez oricand lucrul acesta) ,dar in treapta a 5-a o sa vezi ca nu mai face nici 7000, decat daca are un grup foarte scurt. Si vezi ca la 160 si ceva de cai ,aproape ai ajuns Delta Integrale 8v care avea motor de 2000 si turbo (180 cp).Apropo , link-ul cu echilibrarea arborilor era in Germania (stiam si eu ca acolo se pot face) asa ca daca arborele tau nu a fost echilibrat dupa usurare ,motorul o sa faca buba repede, cat e el de boxer.

Cand te duci la dyno fa o proba cu filtru sport ,una cu unul stock nou , si una fara filtru si arata-ne si noua ce a iesit.Si tot asa si cu ECU ,de uzina non cat si cu cip olandez, ca sa stim cat costa fiecare CP suplimentar ,ca se cam aplica la orice masina.

Sigur e foarte confortabil si placut ca noi suntem mai destepti decat inginerii de la AR ,pacat ca n-au aflat si ei , ca sa vina sa ne rapeasca ,sa le aratam cum sa-i dea fum la nas lui fritz. (Nae l-a batut pe M5 pt ca merge el bine ,felicitari !)


Top
   
PostPosted: 22 May 2015, 09:26 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Intr-o zi cu soare cand o sa ma fi plictisit deja de plimbat cu masina o sa fac niste poze la celelalte chiulase ca sa vedeti cam ce diferenta e nu doar in dimensiunea porturilir ci si in finisaje, la chiulasele mele s-a umblat inclusiv la camera supapei nu doar la porturile de adm si evac. Vom vedea ce putere face masina, ajungem si acolo :D Pana una alta aseara am stat pana la 12 la garaj si am reusit sa termin si cu caseta de directie, am pus toate treburile la loc si am pornit masina, toate bune si frumoase :lol: Sambata sper sa vina tinichigiul sa imi puna aripile farurile si toate cele, vorba aia sa mi-o traga la linie :lol: :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 22 May 2015, 11:33 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Sigur ca finisarea da rezultate mai bune decat turnarea ,si asa e normal ,chiulasele vor fi mai rezistente ,pana una alta bine ca ai pornit-o si totul e in regula.

Eu fac pariu ca intr-un an doi tot o sa-ti cumperi axe ca lumea. Pana atunci rezolva cu inscrierea ca e cea mai importanta, si reglajul barei Panhard.

Bafta si putere de munca !


Top
   
PostPosted: 22 May 2015, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Multumesc! Evident ca masina nu o sa ramana asa o eternitate, am facut insa o baza buna pentru modificari :D Merci pentru urari, deocamdata ma lupt sa fac rost de un tinichigiu care sa vina maine sa imi puna aripi, capota tot.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 22 May 2015, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cred ca e toata lumea constienta de avantajele oferite de axe mai agresive, nimeni insa nu vorbeste si de dezavantaje :) In cazul lui Andrei, care va folosi masina pe strada, si nu la concurs, cred ca sunt mai potrivite axele stock. Si eu zic ca targetul lui de putere e ambitios, insa daca masina va dezvolta macar cei 137cp stock, va garantez ca se va misca extraordinar, comparabil cu multe masini moderne din ziua de azi, unele chiar si cu puteri de pana la 200cp.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 22 May 2015, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Exact despre asta este vorba, fiind si short stroke motorul face puterea sus si daca mai pun si axe foarte agresive o sa fie foarte neplacut de condus daca nu esti pe circuit, nu exclud insa alte modificari pe viitor (pistoane de 1.8, standalone si alte nebunii). Eu sunt foarte bucuros ca motorul merge rotund si nu mai intrerupe cum facea inainte (la relanti), daca merge asa bine si lin eu sunt perfect multumit :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 22 May 2015, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Am vrut sa pun poza asta mai de mult dar am uitat asa ca here it goes.


Attachments:
WP_20150517_10_40_20_Pro (Custom).jpg
WP_20150517_10_40_20_Pro (Custom).jpg [ 163.67 KiB | Viewed 2793 times ]

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image
Top
   
PostPosted: 23 May 2015, 07:51 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
In afara de costul ridicat ,si in cazul distributiilor antrenate de curea unde sunt necesare si fulii reglabile pt calarea axelor ,nu exista nici un dezavantaj mai ales in cazul masinilor cu injectie electronica ,din contra eu am constatat marind raportul de comprimare numai cu 0,5 (9,5) ca de fapt consumul a scazut fata de axa stock-e vorba de C&B medio stradale.

Conceptia ca masina nu merge bine in trafic, provine din timpurile cand alimentarea se facea prin carburatoare, si oricat ar parea de ciudat ,majoritatea nu stiau sa le configureze circuitul de relanti ,progresiune si pompele de sprit. Eu pot merge in oras cu 2000 ture intr-a cincea fara nici o problema , desi axa de admisie are 320* durata.

Si nu sunt dealer C&B ,dar din pacate cifrele de putere declarate nu se verifica in realitate (contin si TVA !) ,fac pariu ca la dyno masina lui Andrei nu va scoate mai mult de 120 cai , in cel mai fericit caz. Asta nu inseamna ca nu va fi fun pe strada.

Btw frumoasa evacuarea !


Top
   
PostPosted: 23 May 2015, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Urmaresc acest topic, dar a devenit obositor de 2 pagini incoace. Nu vreau sa fiu rau dar tot al 2-lea post face referire la axele cu came, chiar daca Andrei e foarte multumit cu ce are acum pe masina. Nu neg priceperea nimanui dar daca proprietarul e multumit cu ce a facut si ce are atunci inseamna ca e bine asa.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 07:43 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Deocamdata nu stim cat de multumit e Andrei ,deoarece nu a mers nici pe strada nici la dyno ,dar am inteles ca te plictiseste modalitatea de a avea cu adevarat un "cuore sportivo", si e valabil pt orice tip de Alfa ,asa ca o sa las expertii sa gaseasca modalitatea de a monta jante de 20 si dupa aceea sa stabileasca culoarea acestora in functie de nuanta etrierelor si a puterii sistemului audio (unde poate rula un cd cu zgomot de motor adevarat).

Andrei ,eu nu am montat niciodata aripi deoarece nu am avut nici o masina personala cu ele demontabile ,dar fiindca tu si tatal tau stiti fiecare surub de pe masina ,in locul tau as monta singur aripile ,capota ,farurile ,masca si bara ,fara sa le strang ,doar cu suruburile apropiate , apoi le-as alinia pana ajung la lufturile dorite (atentie cand deschizi usa fata sa nu atinga de aripa !) si dupa ce sunt multumit ,le strang la gata. Daca nu se pot alinia ,ori mai largesti gaurile de prindere si daca nici asa nu e bine atunci apelezi la tinichigiu , desi nu cred ca e cazul ,masina nu a fost lovita (dar se mai intampla daca au fost piese neoriginale)
N-am urmarit chiar tot topicul ,dar cred ca au mai fost aliniate inainte de vopsire.

Spor !


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 07:56 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
"(atentie cand deschizi usa fata sa nu atinga de aripa !) " Too late, am atins deja :lol: din fericire insa nu se vede prea tare. Aripa stanga nu a fost montata inainte de vopsire, nu stiu ce a fost in capul meu... O sa incerc sa le aliniez eu cat sa trec rarul si sa o inmatriculez, dupa ce voi putea sa circul cu ea o sa fie altceva, ma pot duce la un tinichigiu bun sa imi puna toate cele si sa regleze usile, o una din treburile care nu ma pasioneaza in restaurarea asta (impreuna cu electrica). Am scos bara panhard si masina tot sta ridicata pe o parte asa ca azi o sa verific iar daca nu cumva am uitat vre-un brat strans de cand era masina mai inalta.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 11:40 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Exact Andrei, la cat ati surubarit voi la masina asta sumt sigur ca va veti descurca sa montati si elementele de caroserie din partea din fata. Poate vei munci mai mult dar nu e exclus sa-ti iasa chiar perfect!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 17:18 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Nu-i nimic Andrei toti am invatat asa ,inclusiv cei mai mari tinichigii din lume ,si pot sa-ti garantez ca mai bine decat tine si tatal tau, nu o sa-ti alinieze nimeni nici aripile, nici usile ,voi puteti masura lufturile cu sublerul ,tinichigiul are ochi formati (poti sa-l intrebi pe Guru despre aventurile lui cu breasla tinichigiilor).

Si eu m-am gandit ca datorita formei barei Panhard ,nu prea are cum sa-ti incline masina, ci doar sa mute puntea putin stg sau dr in functie de dezbaterea suspensiei ,verifica daca sunt arcurile corect asezate in lacasurile lor si mai ales ,daca atunci cand ridici masina pe cric sau pe elevator ,raman asezate in scaunele lor (fiind mai scurte e posibil sa iasa si sa se aseze stramb cand cobori masina).


Top
   
PostPosted: 24 May 2015, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Da.. o sa ma uit. Sunt cam dezamagit asa ca am schimbat tot ce se putea schimba asa ca sper ca am fost prost si am montat gresit arcurile altfel nu imi explic...

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 10:04 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Andrei ,la orice masina de pe planeta ,arcurile se aseaza pe talere in urmatoarele feluri in care trebuie sa incerci sa te incadrezi :
-talerul e ambutisat cu o adancitura pt capatul arcului
-talerul e plan si capatul de arc e rectificat ca sa fie tot plan
-talerul e plan si intre arc si acesta se monteaza un distantier din cauciuc dur sau plastic care are o fata de asezare plana si una care are degajare si panta pt cuplarea (asezarea) capatului de arc.

Cu furtunul acela de irigatii nu poti decat sa starnesti ilaritate-macar unge capatul arcului cu vaselina si cauta un varnis care sa intre fest pe arc.

Si ca sa fiu in asentimentul Lagerfeldzilor plictisiti de tehnica , eu cred ca semnalele albe sunt mai elegante pe masina ta, si in loc de alcantara eu as fi folosit piele nappa traforata (snake bit) pt volan.

Spor in continuare !


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Semnalele sunt albe, cele portocalii sunt mult mai portocalii decat ale mele :lol: Mie mi-a placut ideea de alcantara, se simte misto la mana. Furtunul l-am pus pentru ca arcurile din fabrica aveau un manson de cauciuc pus peste insa nu l-am putut salva asa ca am folosit acel furtun, inca rad si acum insa doctorii n-au reusit sa ma trateze asa ca s-ar putea sa il scot ca ma doare burta 8) . Arcurile sunt puse bine din cate vad cu masina data jos insa poate e un distantier in plus si nu il vad, o sa verific. Masina oricum acum e doar in varianta beta, de acum incepe distractia :D . Am montat in weekend aripi faruri si tot, masina e relativ gata insa o sa revin cu poze cand ma vad cu ege sa imi faca :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 10:45 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Pune poza aia de mi-ai trimis-o. Arata chiar intreaga :lol: :tongue:


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Haha mai trebuie sa pun niste ornamente exterioare :lol: Nu pun poze cu ea incompleta, am pus destule deja de vreo 10 pagini incoa' :lol: :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Cand e gata masina?? ca incep eu sa inebunesc.
Propun ca pana la pagina 30 a topicului masina sa fie gata :lol:


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Hahaha e "gata" masina. Am montat in weekend totul pe ea (exceptand oglinzile si niste ornamente de rahat dar dureaza putin). Problema e ca e in varianta beta acum, deci gata e mult spus. Saptamana asta am programare la rar si trag tare sa o termin. A mai aparut o problema, mi se tot arde siguranta de la geamurile electrice cand deschid geamu de la usa soferului, tre sa vad ce naiba are.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 12:08 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Eu propun sa facem multe posturi sa ajungem la pagina 33 pana e gata :)

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
o sa ajungem sa facem poze spion pana la "lansarea oficiala" :lol:


Top
   
PostPosted: 25 May 2015, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Uite Mugur, daca vrei neaparat :)


Attachments:
11225825_890567440978522_2125118601_n.jpg
11225825_890567440978522_2125118601_n.jpg [ 100.46 KiB | Viewed 2518 times ]
11281878_896332103735389_679866172_n.jpg
11281878_896332103735389_679866172_n.jpg [ 91.64 KiB | Viewed 2518 times ]

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 2937 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited