tudorbuda Quote:
Ba, zici ca (unii) nu sunteti normali! Cine plm vorbeste despre dezmembrari&shit? MASINA NU E DE VANZARE! Si daca ar fi, nu m-ar intereseaza nici s-o dau asa cum e, pentru ca nu stau in aia 2.000 (de care nici macar un golf 4 nu-mi iau), daramite sa ma apuc sa vand cate-un far cu 50 lei si o aripa cu 65. Zici ca daca nu sunt un obsedat sa cumpar chestii nejustificat de scumpe (again, pentru o masina care, din punctul de vedere al cel putin unuia dintre voi, valoreaza 4.000 in perfecta stare), nu sunt suficient de bun pentru forumul asta! Mai lasati-ma naibii in pace, ca n-am chef de discutii de 2 bani, povesti pe langa subiect si pareri malitioase. Daca stiti sa-mi raspundeti la intrebari, foarte bine! Daca nu, nicio problema! Nu am pretins sa stiti ce inseamna engine swap, ci doar am intrebat daca stie cineva exact/a mai facut. Cu ECU, computere, benzina originala din rezervor, bujiile norocoase si whateverthefuck mai trebuie.
Inca o data revenim la povestea cu fucking mecanicul mega priceput si nici acum nu dam de el, inafara de tipul din Lisabona. O fi ceva creatura mitologica, ca tot aud de el, da` nu l-a vazut nimeni la fata. CARE E ACELA CARE SE INCUMETA SA-L FACA, indiferent in ce oras din Romania SI-MI GARANTEAZA CA MERGE??
am vazut ca esti genul de om care sare in sus ca ars, avand in vedere cum ai procedat, gresesti din nou.
trebuie sa intelegi un lucru, masina nu are nimic, adica buba nu e la masina, e atitudinea ta si habarnismul in care te zbati care nu te ajuta sa ai grija de acea masina, nu te reprezinta.
sfatul meu la modul cel mai sincer:
vezi ce cote de reparatie suporta arborele, nu te lasa pe vazut si pipait, vezi la un atelier de rectificari daca se poate scoate ok la o cota de reparatie si astfel ai construit bottom end ul motorului.
inlocuieste pompa de ulei complet si fa ceva la indicatia de temp.
pregatesti chiulasele, in caz ca masina se infierbanta ai de inlocuit doar o chiulasa sau doua, e mult mai ieftin decat un motor si poti lucra deasupra, important e ca odata inchisa partea de jos a motorului sa ramana ok, nu sa pleci la plembare cu ochii pe dupa curve noaptea si apoi sa zbieri cu muschiuletii tai ca alfele e de cacat, din pacate tu nu ai inca statutul de alfist, indiferent cate alfe ai in batatura, demonstreaza ne ca nu e asa!
ps: alfele e de cacat dar trebuie sa ai statutul sa spui chestia asta, trebuie sa iti permiti sa o spui, tu nu iti permiti inca, ai facut greseli grave ca nu iti permit.
nu mai cere garantii, cum sa iti dea cineva garantie la un fer incins de zeci de ori vechi de cand pamantul, oamenii care sant ei oameni nu iluzii au garantia lor in viata, nu cauta garantia altora.