cristianmiu Quote:
e kinky funky punky de condus... dar in echiparea corecta ( 1.4 tb, roti mari, suspensie sport )... plus de asta vizual e funky rau
PS. de ce nu incerci si o giulietta la test drive?
Am fost la test drive cu Giulietta 1.4TBI 170cp anul trecut.
Ce ziceam in aprilie:
Quote:
M-am dus azi la un test drive si am incercat motorul de 1.4TBi 170cp, cutie manuala, model 2014 cu interiorul nou...
Personal, cred ca as inclina pentru diesel. Desi sunt inca tanar, obisnuit fiind cu 159, 1.4TBi mi s-a parut cam zgomotos. Incepand cu 2500 se aude tare, iar sunetul nu mi se pare atat de atragator. E un motor mic in 4 cilindri, iar sunetul e cat se poate de ok, dar motorul de pe 159 mi se pare ca are un sunet mai placut, mai ales de pe la 2700 in sus. Despre performante insa nu as avea ce sa ii reprosez, cand m-am urcat in masina avea consumul pe bord 8.2, eu zic ca e extrem de decent pentru o masina de test drive. Demarajul mi s-a parut mai brutal decat la 159, iar pana la 120 se misca mai bine. Cu toata resoftarea si alte cele, tot e mai rapid zic eu. Ajungi la 100 in viteza a doua, si urca fabulos pana acolo. Odata ce ii dai a treia insa cred ca 159 se misca mai bine. Mai e si lag-ul turbinei care mi s-a parut mai mare decat la mine, si mai mare decat il tin minte de la 2.0JTDm. Cutia nu mi-a placut in schimb, mi s-au parut cam lungi cursele, asta comparand cu 159. Nu e rea, mai ales fata de un Golf sau Focus manual, sa nu vorbesc de Megane, dar fata de 159 mi s-a parut mai incomoda. Mi-au placut franele foarte mult, trebuie sa te obisnuiesti, dar imi inspira mai multa incredere decat cele de pe 159. Nu stiu sa explic diferenta, insa sistem de genul asta am mai vazut la alte masini si imi place mai mult.
Mi-a placut si tinuta de drum, nu era echipare QV, dar spre deosebire de ce ziceau unii despre QV-ul de la fest, asta avea ceva probleme pe spate, la denivelari batea ceva din spate. Tot pe denivelari s-a comportat ok, mai ales ca nu mai am senzatia aia ca ma arunca cu totul de pe sosea ca la 159. Volanul e si el interesant, forma e clar mai ok decat oribilitatea de pe 159, iar DNA e cea mai buna chestie a masinii. Totusi, in Dynamic mi s-a parut putin aiurea volanul. Adica mi s-a parut putin lipsit de feedback, iar asta as zice pentru ca e prea asistat. In modul Normal e moale si lejer, iar apoi in Dynamic e ingreunat de electronica, iar asta il face sa para putin ne-natural. Sau ma rog, asa mi s-a parut. Suportul lateral din scaune in schimb mi s-a parut fix pix. Eu in amaratele de scaune de pe 159, care nici nu stiu de pe ce d-zeu de echipare sunt, ma tin mai bine in scaun. Pozitia la volan iar e inalta. Scaunul l-am dat la maxim in jos si tot aveam impresia ca sunt cumva calare pe volan. Nu inteleg cum reusesc sa le faca atat de inalte mereu. Poate pozitia e mai joasa la QV, asa cum e mai joasa si la TI pe 159/Brera.
Ce nu mi-a placut deloc a fost interiorul. Ca si aspect/design e foarte reusit, ca si realizare/constructie/materiale folosite e putin jenant. Plasticul ieftin si de proasta calitate domina toata plansa de bord. Facelift-ul a facut totul mai urat. Daca inainte erau butoanele alea chiar deasupra climei, le-au scos si au bagat un sistem multimedia dintr-un Golf. Arata groaznic iar toata treaba cu plasticul glossy mi s-a parut jenant la o masina de 25k EUR. Poate tine de obisnuinta, dar mi se pare un pas mare in jos fata de un 159 la capitolul asta. Stiu ca sunt in clase diferite si bla-bla, dar zic si eu.
Sincer sa fiu, nu mi se pare foarte rentabila. In caz de 1.8TBI cred ca as putea trece peste neajunsurile interiorului, dar daca ar fi sa aleg intre un 1.4TBI/2.0JTDm si altceva, as sta ceva pe ganduri. Nu as fi vandut pe loc cum am fost cu 159.